Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісні риси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шадриков, В. Д.
    Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 15-22. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Індивідуальність--психологія особистості
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
методологічні принципи -- неповторність -- особистісні риси -- соціальні фактори -- малопараметрична модель -- математичний опис -- особистісні якості


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
88.4
Д 30


    Демида, К.
    Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації [Текст] : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 43-49.
ББК 88.4
Рубрики: Навчання студентів--адаптація до навчання у ВНЗ--психологічні чинники
   Психологія вищої школи--адаптація студентів до навчання

Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- особистісний адаптаційний потенціал -- адаптація студентів до навчання -- психологічні чинники адаптації -- особистісні риси -- особистість студента


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 10768
Кількість відвідувачів 950
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя