Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Таранченко, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ПШ-2/2017/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Лук’янець, А. Світло особистості / А. Лук’янець. - С.1–4.
Варгата, Ф. Бінарний урок : (4 клас) / Ф. Варгата. - С.5–6.
Мартинюк, О. Урок літературного читання для 3 класу відповідно до оновленого кола читання / О. Мартинюк. - С.6–8.
Співак, Б. Урок позакласного читання, 4 клас / Б. Співак, І. Базарницька. - С.9–11.
Чабайовська, М. Формування національно свідомого громадянина України в процесі вивчення курсу українознавства "Я люблю Україну" в початковій школі / М. Чабайовська, Н. Омельченко. - С.12–15. - Бібліогр.: 8 назв.
Сарієнко, В. Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / В. Сарієнко, В. Чайченко. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці з основ здоров’я в 2 класі / Т. Кучер. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Прокопець, Л. Використання інтерактивних технологій під час проведення виховних заходів на природничу тематику / Л. Прокопець. - С.23–26. - Бібліогр.: 2 назви.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу. Дослідження змісту свят. : (презентація пошукового проекту у 3 класі) / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.26–31. - Бібліогр.: 11 назв.
Клєпікова, І. Образи природи, тварин, людей у мистецтві : (урок образотворчого мистецтва, 4 клас) / І. Клєпікова. - С.32–33.
Сайко, Т. Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Т. Сайко, Н. Березовська. - С.34–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Прозорова, Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Л. Прозорова. - С.36–37.
Екологічний творчий проект для учнів 2–4 класів "Заміни лампи – зміни світ". - С.37–38.
Охрімчук, Р. З американського зошита : урок математики у "Школі друзів" (2-й клас) / Р. Охрімчук. - С.39–41.
Яніцка-Панек, Т. Сучасна реформа система освіти в Польщі / Т. Яніцка-Панек. - С.42–45.
Рашковська, І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / І. Рашковська. - С.46–49. - Бібліогр.: 7 назв.
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко. - С.50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
Тіліпалова, Н. Свято української пісні : (виховний захід) / Н. Тіліпалова. - С.54.
Фалько, Я. Пам’ятники Тарасу Шевченку та питання візуалізації образу Кобзаря в початкових класах / Я. Фалько. - С.55–58. - Бібліогр.: 7 назв.
Бушуєва, С. Таємниця сніжинок / С. Бушуєва, О. Притуленко. - С.61.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу – дослідження змісту свят / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Колупаєва, А.
    Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів [Текст] : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 18–27 : табл. - Бібліогр.: 43 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--підготовка кадрів
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-ресурсні програми -- інклюзивна освіта -- інклюзивно-ресурсні центри


Дод.точки доступу:
Таранченко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 255
Кількість відвідувачів 200
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя