Пошуковий запит: <.>K=ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Чувасова, Юлія. Як розвивати емоційну сферу дошкільників за допомогою казок [Текст] / Ю. Чувасова, О. Аванесян> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 3. - С. 40-44.
Рубрики: Дошкільники--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): казкотерапія -- емоційна сфера дошкільнят -- емоційний інтелект -- психологічний супровід дитини -- практичний психолог в дитсадку
Дод.точки доступу: Аванесян, Ольга Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Андрющенко, Тетяна Емоційний інтелект і здоров’я [Текст] : вправи для дітей дошкільного віку / Тетяна Андрющенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 9. - С. 8-11.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- самоусвідомлення -- саморегуляція -- емпатія -- керування відносинами -- особистість дитини -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Олійник, Валентина. Успіх залежить від рівня EQ [Текст] / В. Олійник> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2022. - N 5/6 (14 лютого). - С. 8-9.
Рубрики: Психологія--емоції Психологія--інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- соціальні складнощі -- емоційна поведінка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 378:[37.011.-3-051:78](043.3) Т 33
Теорія і практика формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2021. - 40 с. - Рубрики: Майбутній вчитель--музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект
Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>5.
|
Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- емоційні компетенції -- позитивне мислення -- програма CEEH -- програма SEL Анотація: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. Коніна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 72-78.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--інтелект Діти з особливими потребами--аутизм--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): теорія розуму -- емоційний інтелект -- емоційний розвиток -- підлітки з розладами аутичного спектра Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Косаченко, Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--режим дошкільника Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Світич, Світлана Опановуємо емоції в грі [Текст] / Світлана Світич> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 7-9
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- особистість дитини -- емоційний інтелект -- релаксація -- емпатія -- емоції Анотація: "Розвиток емоційного інтелекту охоплює вміння розпізнавати почуття, власні та інших людей, регулювати емоції, вибудовувати відносини з іншими людьми і розв'язувати конфлікти, а також здатність співпереживати". Подано приклади ігор, вправ та прийомів, які допоможуть цілеспрямовано розвивати кожне з цих умінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Литвиненко, Ірина Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості Дитяча психологія--емоції Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції Анотація: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець."
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гладких, Ольга Батьківський плейбек : театралізована зустріч батьків і дітей [Текст] / Ольга Гладких> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 36-38
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): виховання засобами театру -- театралізована діяльність -- психологічні імпровізації -- емоційний інтелект -- співпраця х батьками -- театралізована зустріч батьків і дітей Анотація: "Плейбек, або театр психологічних імпровізацій, - новаторська форма мистецької взаємодії та ситуаційного навчання, що набула визнання й серед педагогів дошкілля. Публікація Інни Кондратець "Педагогічний плейбек" у журналі "Дошкільне виховання", 2017, № 2 надихнула музичного керівника на використання цієї форми для активізації батьків вихованців. Результатом були задоволені всі - і дорослі, й діти!"
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|