Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
158.9
Ф86


    Фрейд, Анна (1895-1982).
    Детский психоанализ [Текст] : научное издание / А. Фрейд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2004. - (Хрестоматия по психологии). - Лит.: с. 477. - ISBN 5-94723-048-8 : 33.82 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8
РУБ 158.9
Рубрики: Детский возраст
   Фантазии (псих.)

   Агресія

   Защитные механизмы

   Подростковый возраст

   Психоаналіз дитячий

   Воспитание--дети

   Сексуальность детская

   Потребности детские

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток
Анотація: Темы, раскрытые в книге: Психоанализ раннего детства. Истоки детской психопатологии. Эмоциональное развитие, фантазии, агрессия, сексуальность. Проблемы подросткового розраста. Техника детского психоанализа в клинической практике.

Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
372(075.3)
К 76


    Кошелева, Анна Дмитриевна.
    Эмоциональное развитие дошкольников [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / А. Д. Кошелева, В. И. Перегуда, О. А. Шаграева. - М. : Академия, 2003. - 176 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-1058-7 : 20.38 грн.
    Зміст:
Эмоциональная регуляция поведения в дошкольном возрасте . - С .5-53
Эмоциональное благополучие ребенка в детском саду . - С .54-77
Эмоциональное развитие ребенка в семье . - С .78-141
ДЕТСКОЕ РАЗВИТИЕ В ПРЕДСТАВЛЕНИЯХ НАРОДНОЙ ПСИХОЛОГИИ . - С .142-165
Сознательное родительство . - С .144-149
Педагогика Никитина Б. П. . - С .149-152
Нравственная психология и педагогика . - С .152-160
Православная семья . - С .160-167
ДРНТІ
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: Дошкільники--емоційний розвиток
   Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- емоційний розвиток -- емоційне благополуччя -- сімейне виховання -- адаптація -- православна сім’я -- народна психологія


Дод.точки доступу:
Перегуда, Валентина Ивановна; Шаграева, Ольга Аркадьевна; Никитин, Берис Павлович \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

3.


    Козіна, Л.
    Я вчуся керувати собою : Корекційно-розвивальна програма [Текст] / Л. Козіна // Психолог. - 2006. - N21. - С. 3-15
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

4.
74.200.5
Б 90


    Будянська, Ольга.
    "Чарівне скло" для креативного та емоційного розвитку [Текст] / О. Будянська, Л. Матюшенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 1. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.200.5
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва
   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
креативний розвиток -- емоційний розвиток -- малювання на склі -- арт-терапія -- чарівне скло


Дод.точки доступу:
Матюшенко, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
88.374
Ш 75


    Шмырева, Ольга Ивановна.
    Сущность эмоционального развития личности в подростковом возрасте [Текст] / О. И. Шмырева // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 254-266. - Библиогр.: 23 назв.
ББК 88.374
Рубрики: Психологія підлітка--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- емоційний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88.840
Б 24


    Бардышевская, Марина Константиновна.
    Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Діти--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток
Анотація: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
373.2.015.3(477)
Л 84


    Лук’янова, С.
    Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / Світлана Лук’янова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 24–31. - Зміст: Характеристики та принципи роботи ; Способи використання та структура ; Дод. 1 : Опис посібників Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки" ; Дод. 2 : Описи ігор для роботи в Центрі "Емоційні намистинки для маленької дитинки".
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- емоції -- емоційно-розвивальне середовище -- посібники -- ігри
Анотація: У статті презентовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 міста Каховки, Херсонської області, щодо створення спеціального розвивального середовища – Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.025.3(477)
К 64


    Кононко, О.
    Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
376-056.36:616.899.015.3](477)
Л 63


    Лисенкова, І.
    Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини
Анотація: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.015.3:159.942
П 52


    Половіна, О.
    Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування
Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 02.05.2024
Кількість запитів 52129
Кількість відвідувачів 828
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя