Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=випереджальний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.04(4Укр)
Т 58


    Топузов, Олег.
    Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 32-37 : схеми. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Прогностика--педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна прогностика -- дидактична прогностика -- педагогічне прогнозування -- випереджальний розвиток -- система освіти
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку педагогічної прогностики як основи теоретико-методичного забезпечення педагогічного прогнозування. Визначено предмет, структуру та найважливіші галузі педагогічної прогностики, становлення яких відбуватиметься в процесі її розвитку та диференціації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
373.2.015.3:159.942
П 52


    Половіна, О.
    Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування
Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 22439
Кількість відвідувачів 571
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя