Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
37(091)(477)-051Сухомлинський
Х 15


    Хайруліна, В.
    Особистість у колективі [Текст] : до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Василина Хайруліна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 37–39. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
українські педагоги -- міжнародна наукова конференція -- розвиток особистості -- колектив -- індивідуальний розвиток -- виховання у колективі -- моральна зрілість -- моральні принципи
Анотація: У статті розповідається, що в Інституті реформ і розвитку школи при Східно-Китайському університеті м. Шанхая відбулася Міжнародна наукова конференція "Розвиток учнів у повсякденному класному, шкілльному, сімейному та суспільному житті". Під час конференції було розглянуто педагогічну спадщину видатного українського педагога-Василя Олександровича Сухомлинського.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.015.324(477)
М 29


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Дошкільники--психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 7640
Кількість відвідувачів 858
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя