Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (35)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтерпретація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 259
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   72И
   Ш 69


    Шліпченко, Світлана.
    Архітектурні принципи постмодернізму [Текст] : научное издание / С. Шліпченко; Відп. ред. О. Білий , Ю. Микитенко. - К. : "Всесвіт", 2000. - 240 с. : іл. - Бібліогр. в кінці разд.; Предметно-іменний покаж.: с. 236-239. - ISBN 966-95607-6-4 (в пер.) : 10.50 грн
ДРНТІ
ББК 85.113(3)
РУБ 72И
Рубрики: Філософія--репрезентативність--інтерпретація
Анотація: У книзі досліджуються механізми взаємодії архітектури і філософії. Проблема репрезентативності (властивості відображати наші ідеї світоустрою) подається як центральна для архітектури


Дод.точки доступу:
Білий, Олег \ред.\; Микитенко, Юрій \відп. ред.\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
4И(Англ)(075.3)
К 95


    Кухаренко, В. А.
    Інтерпретація тексту [Текст] : підручник для студ. старших курсів філологічних спец. / В. А. Кухаренко. - Вінниця : Нова книга, 2004. - 272 с. - ISBN 966-7890-68-6 : 17.00 грн., 39.90 грн.
ДРНТІ
ББК 81.43.21-923.7
РУБ 4И(Англ)(075.3)
Рубрики: Художній текст
   Текст

Кл.слова (ненормовані):
авторське мовлення

Примірників всього: 24
фб (1), НМК іноз. мов (4), Ч.З.№2 (2), аб (17)
Свободны: фб (1), НМК іноз. мов (4), Ч.З.№2 (2), аб (17)
Знайти схожі

3.
40-09
З-32


    Записки перекладацької майстерні: 2000 - 2001 [Текст] / упоряд. М. Прокопович; Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Центр гуманітарних досліджень, Перекладацька майстерня. - Львів : [б. в.], 2002 - .
   Т. 3 : Тижні 3-4. Яремче, 23 липня - 4 серпня 2001 року. - Львів : [б. в.], 2002. - 360 с. - укр. та англ. мовами. - Бібліограф. в кінці ст. - 5.10 грн.
    Зміст:
Архипова, Л. Переклад як інтерпретація / Л. Архипова. - С .19-49
Зубрицька, М. Новітні літературні теорії / М. Зубрицька. - С .49-53
Зубрицька, М. Категорія читача в літературно-теоретичних дослідженнях ХХ століття / М. Зубрицька. - С .53-64
Бенкендорф, Г. Тоталітаризм та тоталітарна мова / Г. Бенкендорф. - С .83-88
Сербенська, О. Нове в сучасній українській мові / О. Сербенська. - С .95-122
Сербенська, О. Риторика як наука про успішну мовну комунікацію / О. Сербенська. - С .122-138
Содомора, А. Моральні листи до Луцілія як зразок ораторського мистецтва / А. Содомора. - С .143-156
Содомора, А. Гораціїв "Пам’ятник" крізь призму одного рядка / А. Содомора. - С .156-164
Содомора, А. Поетика Овідія крізь призму одного вірша / А. Содомора. - С .164-172
Содомора, А. "Осіння пісня" Поля Верлена та її українські інтерпретації / А. Содомора. - С .176-190
Купчинський, О. Церковнослов’янська мова: Курс лекцій / О. Купчинський. - С .268-320
Церковнослов’янська мова як найдавніша літературна слов’янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє . - С .320-336
Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті . - С .336-346
ДРНТІ
ББК 81.07 + 83.07
РУБ 40-09 + 801.58


Дод.точки доступу:
Прокопович М. \сост.\; СЕНЕКА, ЛУЦИЙ АННЕЙ \о нем\; Овидий, Публий Назон \о нем\; Верлен, Поль \о нем\; Гораций \о нем\; Луцілій \о нем\; Львівський національний університет імені Івана Франка; Центр гуманітарних досліджень; Перекладацька майстерня
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 38 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 214 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.64 грн.
    Зміст:
Акмалдінова, Олександра Миколаївна. Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С .3
Наливайко, А. П. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід) / А. П. Наливайко. - С .15
Хорєв, І. О. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі / І. О. Хорєв. - С .21
Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України / С. В. Бутівщенко. - С .29
Ленчук, І. Г. Методичні відтінки навчання основам геометрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. - С .37
Семенець, С. П. Геометрія гіперболічного параболоїда / С. П. Семенець. - С .46
Гавров, Є. В. Контроль остаточних знань учнів з креслення / Є. В. Гавров. - С .56
Дюканова, Д. М. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови / Д. М. Дюканова. - С .61
Курик, М. О. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації / М. О. Курик. - С .69
Мітрясова, О. П. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу / О. П. Мітрясова. - С .81
Свириденко, С. О. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти / С. О. Свириденко. - С .91
Канішевська, Л. В. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів / Л. В. Канішевська. - С .102
Машталір, А. М. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект / А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .109
Жорнова, О. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів") / О. Жорнова. - С .118
Жорнова, О. І. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності / О. І. Жорнова. - С .132
Драч, І. І. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження / І. І. Драч. - С .141
Параскевич, С. П. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження / С. П. Параскевич. - С .147
Смирнова, М. І. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей / М. І. Смирнова. - С .160
Стрельніков, В. Ю. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков. - С .168
Биковська, Л. Б. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань / Л. Б. Биковська. - С .177
Удалова, О. Ю. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки / О. Ю. Удалова. - С .186
Леонов, О. З. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи / О. З. Леонов. - С .192
Журавська, Н. С. Історичні традиції освітньої системи Франції / Н. С. Журавська. - С .200
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
40(075.3)
К 32


    Квіт, Сергій Миронович.
    Основи герменевтики [Текст] : навч. посіб. / С. М. Квіт. - К. : КМ Академія, 2003. - 192 с. - Бібліогр.: с. 190-191. - ISBN 966-518-190-4 : 13.00 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Регг, Марія. Кінець французького стилю: структуралізм і постструктуралізм в американському контексті / Марія Регг. - С .156-176
Шумлянський, Станіслав. Влада мови та мова влади: newspeak, руссояз та укрмова / Станіслав Шумлянський. - С .177-189
ДРНТІ
ББК 80я73 + 87.3(4Нім)
РУБ 40(075.3)
Рубрики: Герменевтика--навчальні посібники для ВНЗ
   Українська література--жанри--проза (загальні питання)

   Сучасна українська проза--синтетичний характер

   Європа--феномен (філос.)
Кл.слова (ненормовані):
етика і пристрасть -- есеїзм (філос.) -- кабалістика -- фемінізм -- інтерпретація -- екзистенціялізм -- структуралізм -- фетишизація лібералізму -- постмодернізм -- сучасна українська проза -- синтетичний характер


Дод.точки доступу:
Святий, Августин \о нем\; Монтень, Мішель де \о нем\; Макіавеллі, Нікколо ді Бернардо \о нем\; Шлайермахер, Фрідріх \о нем\; Дільтай, Вільгельм \о нем\; Гуссерль, Едмунд \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Мельник, Михайло \о нем\; Молодожанин, Леонід \о нем\; Дашкевич, Ярослав \о нем\; Борхес, Хорхе Луїс (аргентинський прозаїк, поет і публіцист. Борхес визнаний одним з найвидатніших письменників XX сторіччя ; 1899-1986) \о нем\; Медвідь, В'ячеслав \о нем\; Пашковський, Євген \о нем\
Примірників всього: 15
аб (7), фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1)
Свободны: аб (7), фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (5), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
902.7(4Укр)
З-41


   
    Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. V / за заг. ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 438 с. - 11.00 грн.
    Зміст:
Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-33
Радевич-Винницький, Я. К. Про методологію українознавства і методологічний статус української мови / Я. К. Радевич-Винницький. - С .34-42
Люріна, Т. І. Національні засади мовної стратегії вищої освіти: філософсько-світоглядні аспекти / Т. І. Люріна. - С .43-46
Щербан, Т. Д. Психологічні особливості структури підготовки педагога / Т. Д. Щербан. - С .47-55
Дубина, Л. Г. Актуалізація ідей українських театральних педагогів у професійній підготовці вчителя / Л. Г. Дубина. - С .56-64
Данилова, Г. С. Шкільна акмеологічна освіта як чинник формування самосвідомості українського народу / Г. С. Данилова. - С .65-76
Дух, Л. І. Громадянська освіта та виховання учнівської молоді / Л. І. Дух. - С .77-81
Корчова, Г. Л. Проблема статевого виховання в системі формування цілісної особи громадянина України / Г. Л. Корчова. - С .82-87
Приставська, О. І. Християнська мораль як основний засіб виховання сучасного покоління / О. І. Приставська. - С .88-95
Чаус, І. В. Екологічна освіта як складова цілісної системи гуманістичного виховання студентської молоді / І. В. Чаус. - С .96-100
Поп'юк, І. І. Формування особистості в сфері української мистецької освіти / І. І. Поп'юк. - С .101-105
Борейко, О. М. Просвітницько-педагогічна діяльність громадських товариств Волині (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / О. М. Борейко. - С .106-116
Філіпов, В. К. Особовий склад армії УНР періоду Директорії як об’єкт національно-патріотичного виховання (1918-1920 рр.) / В. К. Філіпов, А. О. Науменко. - С .117-123
Рожнатовський, Б. Н. Українська етнопедагогііка як основа патріотичного виховання воїнів Збройних Сил України / Б. Н. Рожнатовський. - С .124-128
Кл.слова: Збройні Сили України
Попович, О. І. Військове виховання як чинник формування цілісної особи громадянина України / О. І. Попович. - С .129-135
Безбах, В. Г. Підвищення якості підготовки фахівців для структур з гуманітарних питань Збройних Сил України як фактор ефективності процесу формування цілісної особистості військовослужбовця / В. Г. Безбах, Є. Ю. Литвиновський. - С .136-141
Кл.слова: Збройні Сили України
Слюсаренко, Н. В. Проблеми трудової підготовки молоді в творчій спадщині В. О. Сухомлинського / Н. В. Слюсаренко. - С .142-148
Фігурний, Ю. С. Роль української козацької культури в сучасній системі виховання молоді / Ю. С. Фігурний. - С .149-154
Дьолог, О. С. Культура української мови в системі загального українознавства / О. С. Дьолог. - С .155-161
Паламар, Л. М. Лінгводидактичні засади викладання української мови в діаспорі / Л. М. Паламар. - С .162-168
Груба, Т. Л. Інтегративний характер шляхів реалізації етнокультурознавчого (соціокультурного) компонента нового змісту навчання уукраїнської мови / Т. Л. Груба, Г. П. Лещенко. - С .169-174
Науменко, Н. В. Мотиви мови та мовлення в українській дитячій літературі / Н. В. Науменко. - С .175-184
Гончаренко, О. М. Інтерпретація постатей Богдана Хмельницького та Івана Мазепи в українському козацькому фольклорі / О. М. Гончаренко. - С .185-200
Карпова, С. А. Поетика і мова творів В. Підмогильного як відображення його епохи / С. А. Карпова. - С .201-206
Шевченко, С. І. Письменники - уродженці Центральної України в еміграції у західнослов’янських країнах / С. І. Шевченко. - С .207-211
Чепурна, О. В. "Загублена" українська людина у творчості письменників-шістдесятників (на матералі прози Г. Тютюнника) / О. В. Чепурна. - С .212-221
Ятченко, В. Ф. Історичні форми суспільної самосвідомості в історії української культури / В. Ф. Ятченко, А. М. Черній. - С .222-227
Скалецький, М. П. Етнотворча й етнозахисна функції культури / М. П. Скалецький. - С .228-235
Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Прилуцького полку: 1648-1782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .236-240
Пономаревська, О. І. Народний іконопис північно-східного Полісся ХІХ ст. як один з аспектів вивчення духовної культури / О. І. Пономаревська. - С .241-247
Міщенко, І. І. Буковинська книжка кінця ХІХ - І пол. ХХ ст. (до 1940 р.) / І. І. Міщенко. - С .248-254
Маключенко, В. І. Відображення культурного життя в Україні в І пол. ХХ ст. у романі У. Самчука "На білому коні" / В. І. Маключенко. - С .255-258
Лоліна, Н. А. Естетичний аналіз питання зв’язку орнаменту з народним мистецтвом на терені сучасної України / Н. А. Лоліна. - С .259-263
Андріяшко, В. Д. Формування та розвиток київської школи художнього текстилю в контксті європейської художньої традиції ХХ ст. / В. Д. Андріяшко. - С .264-270
Юдова-Романова, К. В. Український театр та його системні зв’язки з етнонаціональними цінностями (за матеріалами соціологічного аналізу публіки театру) / К. В. Юдова-Романова. - С .271-274
Ярошинський, О. Б. Деякі нотатки до питання про хронологічні межі та динаміку розвитку Української національної революції в західноукраїнському регіоні / О. Б. Ярошинський. - С .275-282
Губицький, Л. В. Права українців Східної Галичини: декларації та реальність (за матерілами польських військово-польових судів 1919-1925 рр.) / Л. В. Губицький, Г. М. Мельник. - С .283-286
Макушинська, Г. П. Форми і засоби детермінації мудрості українського народу як феномена його пізнавального способу життя і духовної єдності / Г. П. Макушинська. - С .295-310
Кірдан, О. П. Дослідження проблем відносин колективної власності в економіці України та формування функцій відповідного власника, господаря, працівника / О. П. Кірдан. - С .311-320
Фісун, А. О. Проблеми підготовки фахівців і використання їх потенціалу в інноваційній діяльності / А. О. Фісун. - С .321-326
Клімагіна, І. І. Правове регулювання видатків місцевих бюджетів на цоіальне забезпечення / І. І. Клімагіна. - С .327-333
Дементьєва, В. В. Українська православна церква: розкол доби межичасся / В. В. Дементьєва. - С .334-340
Баранівський, В. Ф. Релігія, церква та Збройні Сили України / В. Ф. Баранівський. - С .341-350
Бухнієва, О. А. Українське козацтво - це минуле, сьогодення і майбутнє української нації / О. А. Бухнієва. - С .351-356
Шаглі, В. О. Зростання ролі політичної відповідальності в забезпеченні національних інтересів України / В. О. Шаглі. - С .357-36-
Федоренко, О. А. Етнонаціональний ідеал української геостратегії / О. А. Федоренко. - С .361-367
Шульга, І. І. Чумаки з нижньоволзьких берегів / І. І. Шульга. - С .368-378
Соколовська, К. М. Особливості формування української діаспори в історико-соціальному контексті / К. М. Соколовська. - С .379-384
Саранча, Г. В. Третя хвиля української еміграції у Сполучених Штатах Америки та внесок її представників у розвиток та збереження української національної культури / Г. В. Саранча. - С .385-391
Мамонтов, І. О. Діяльність Антибільшовицького блоку народів у міжнародному / І. О. Мамонтов. - С .392-399
Головацька, О. Я. Культурна діяльність українців Канади як чинни національної десиміляції в 50-ті рр. ХХ ст. / О. Я. Головацька. - С .400-406
Мафтин, Л. В. Українознавчий контекст діяльності Ліги Українських католицьких жінок Канади (кінець ХХ - поч. ХХІ ст.) / Л. В. Мафтин, Я. М. Лапко. - С .407-419
Офіцинський, Р. А. Лазаренківщина (1996-1997) та її міжнародний відгомін / Р. А. Офіцинський. - С .420-430
ДРНТІ
ББК 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 902.7(4Укр)
Рубрики: Українознавство
   Діаспора українська--зарубіжні країни

   Збройні Сили України

   Канада--діаспора українська
Кл.слова (ненормовані):
українці у світі


Дод.точки доступу:
Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Хмельницький, Богдан (Зиновій) Михайлович (гетьман України ; 1595-1657) \о нем\; Мазепа, Іван Степанович \о нем\; Підмогильний, Валер’ян \о нем\; Тютюнник, Григір \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
15
П 78


   
    Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13
Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20
Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30
Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40
Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46
Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58
Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68
Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74
Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81
Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89
Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106
Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118
Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126
Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136
Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145
Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149
Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154
Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160
Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168
Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174
Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181
Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190
Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197
Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
ДРНТІ
ББК 88я43
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 55
аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Знайти схожі

8.
78(07)
М 34


   
    Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року) [Текст] / ред кол.: М. Д. Ярмаченко, В. П. Яковець, М. Г. В'ялий та ін.; упоряд., заг. ред. Ж. М. Володченко ; Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 124 с. - (Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003). - Літ. в кінці статей. - 3.90 грн.
    Зміст:
Тітов, С. І. Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів / С. І. Тітов. - С .3-5
Котлінська, Л. Г. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Котлінська. - С .6-8
Голуб, Н. В. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .9-12
Пащенко, Л. І. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха / Л. І. Пащенко. - С .13-17
Люлюк, Л. Я. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики / Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. - С .18-20
Мірошниченко, Н. А. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики / Н. А. Мірошниченко. - С .21-27
Курсон, В. М. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики / В. М. Курсон. - С .28-32
Афанасенко, А. М. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики / А. М. Афанасенко. - С .33-35
Неретін, В. О. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу / В. О. Неретін. - С .36-38
Галішевська, Н. А. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи / Н. А. Галішевська. - С .39-41
Даллада, Т. Г. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту / Т. Г. Даллада. - С .42-47
Розен, В. А. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів / В. А. Розен. - С .48-51
Петренко, М. Б. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі / М. Б. Петренко. - С .52-58
Коробка, В. І. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів / В. І. Коробка. - С .59-64
Касьянова, В. О. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі / В. О. Касьянова. - С .65-71
Гроздовська, О. Г. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра") / О. Г. Гроздовська. - С .72-74
Біла, Н. Л. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .75-81
Коваль, О. В. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики / О. В. Коваль. - С .82-85
Хоменко, А. Б. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті / А. Б. Хоменко. - С .86-91
Зуєва, Л. В. До питання удосконалення музичного інструментарію / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .92-95
Кравченко, О. І. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема / О. І. Кравченко. - С .96-98
Колос, М. Г. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики / М. Г. Колос. - С .99-103
Петлій, Ю. В. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки / Ю. В. Петлій. - С .104-106
Мішедченко, В. В. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури / В. В. Мішедченко. - С .107-111
Матвієнко, С. І. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного / С. І. Матвієнко. - С .112-116
Розгон, В. Г. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики / В. Г. Розгон. - С .117-121
ДРНТІ
ББК 85.31р30я46 + 74.200.55
РУБ 78(07)
Рубрики: Вчитель музики--майстерність
Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.)


Дод.точки доступу:
Ярмаченко, М. Д. (радник Президії АПН України, дійсний член АПН України, доктор пед. наук, проф.); Яковець, Василь Павлович (ректор НДПУ ім. М. Гоголя, д. ф.-м. наук, проф., заслужений працівник освіти України); В’ялий, М. Г. (проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків, канд. ф.-м. наук, доцент); Ростовський, О. Я. (декан муз. мак-ту, доктор пед. наук, проф.); Юцевич, Ю. Є. (ст. наук. співробітник, канд. пед. наук інституту проблем виховання АПН України); Яковець, Наталія Іванівна (зав. кафедри пед. майстерності, канд. пед. наук, доцент); Володченко, Ж. М.; Забарний, Іван Михайлович (проф. ; 1892 - ?) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілка; Асоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Музичний факультет; Кафедра вокально-хорової майстерності; Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому
Примірників всього: 19
Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2)
Знайти схожі

9.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8
Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14
Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18
Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22
Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27
Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36
Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42
Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45
Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50
Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55
Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61
Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65
Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70
Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73
Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77
Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80
Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4
Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93
Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98
Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102
Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107
Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111
Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124
Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130
Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134
Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
ДРНТІ
ББК 81.00
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 71314
Кількість відвідувачів 1920
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя