Л 63 Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини Анотація: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |