Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРАГМАТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
811.133.1"367.322
В55


    Вишнивецька , Марина Олексіївна.
    Альтернативні питальні речення у французькій мові: структура, семантика, прагматика [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.05 - романські мови / М. О. Вишнивецька ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 81.47.11
Рубрики: французька мова
   автореферати дисертацій--романські мови

Кл.слова (ненормовані):
инвариантная модель -- моноиллокутивное предложение -- ролевая полифония


Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
4И(англ)(075.3)
І-48


    Ільченко, Ольга Михайлівна.
    Англійська для науковців: Семантика. Прагматика. Переклад [Текст] / О. М. Ільченко ; НАН України, Центр наук. дослідж. та викладання інозем. мов = The language of science / Olga Ilchenko : підручник. - Вид. 2-ге, доопрац. - К. : Наукова думка, 2010. - 288 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - ISBN 978-966-00-979-8 : 50.00 грн.
ББК 81.43.21-923
РУБ 4И(англ)(075.3)
Рубрики: Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Національна академія наук України (Київ). Центр наукових досліджень і викладання іноземних мов
Примірників всього: 1
НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі

3.
81
Г 70


    Городецька, Ірина Василівна.
    Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови / І. В. Городецька ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ імені Ю. Федьковича, 2016. - 21 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: Реклама товаров
   автореферати дисертацій--германські мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

4.
81
С 28


    Сегал, Анна Леонідівна.
    Англомовний рекламно-інформаційний колаж як жанр: структура, семантика, прагматика [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філолнаук. Спец.10.02.04-германські мови / А. Л. Сегал ; Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2016. - 21 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: германські мови
   Кафедра іноземних мов

   автореферати дисертацій--іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
колаж рекламний


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Зміст:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: ВМУ-ФИЛ/2008/5
   Журнал

Вестник Московского университета. Сер. 9, Филология [Текст] : Научный журнал/ Издательство Московского университета. - М., 1946 - . - ISSN 0130-0075. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Нестерова, Т. П. Мирообраз античной мифологии в русской исторической поэзии первой трети XIX века / Т. П. Нестерова. - С.96-101
Панова, О. Ю. Гарлемский ренессанс: "негритянский раек", или "Негритянская столица"? / О. Ю. Панова. - С.102-111
Бекузарова, Ю. Н. "Потерянный Нью-Йорк", или Феномен утопического сознания в романе Пола Остера "Стеклянный город" / Ю. Н. Бекузарова. - С.112-117
Сорокина, В. В. Литературная критика русского Берлина 1920-х годов о западноевропейской классике / В. В. Сорокина. - С.118-130
Логутов, А. В. Метафора "живого слова" и некоторые аспекты изучения творчества Эмили Дикинсон / А. В. Логутов. - С.131-140
Протопопова, Д. А. Ответ Джеймса Джойса на трактовку "Гамлета" в романтической критике и в трудах по психоанализу: "Лекция" Стивена о Шекспире ("Улисс", 9 эпизод) / Д. А. Протопопова. - С.141-148
Верина, У. Ю. Прагматика неблагозвучия в современном русском верлибре / У. Ю. Верина. - С.170-174
Александрова, А. А. Литература о Бродском 2004-2007 гг. / А. А. Александрова. - С.205-214
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
83
Д 37


   
    Десять отзывов на статью Сергея Козлова [Текст] // Новое литературное обозрение : Теория и история литературы, критика и библиография. - 2011. - N 4. - С. 23-114. - Зміст: "Осень, доползем ли, долетим ли до рассвета?" / С. Ушакин. Осенняя эстетика. И прагматика / Т. Венедиктова. Заметки переходного периода об "Осени филологии" / Н. Поселягин. Катакомбы филологии / К. М. Ф. Платт. Чертеж на песке: Рассуждения о тексте Сергея Козлова / П. Уваров. "Филология - царица наук?" Заметки к теме / М. Велижев. Осень "филологии", или Редукция сложности гуманитарного сообщества (Заметки постороннего) / М. Вельдштейн. И снова о филологии / Б. Дубин. Без большой теории? / М. Ямпольский. Приоритеты и менталитеты / С. Козлов. Филологии будущего? Судьба мягкой науки в жестком мире / Ш. Поллок. . - ISSN 0869-6365
ББК 83
Рубрики: гуманітарні науки
   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
філологія


Дод.точки доступу:
Козлов, Сергей (рос.філолог) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
81.411.1
Т 69


    Трифонов, Р. А.
    Деякі прагматичні особливості вибачень за пафос у блогосфері (на матеріалі слов’янських мов) [Текст] / Р. А. Трифонов // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 41-49. . - ISSN 0027-2833
ББК 81.411.1
Рубрики: прагматика
   мова Інтернету

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-щоденник -- пафос -- мова блогів -- концептуалізація -- метамова -- блоги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ДС1/2009/9
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2009р. N 9
Зміст:
Гнаткович, Т. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб формування мовноі компетентності школярів / Т. Гнаткович. - С.2-17
Ніколенко, В. Вплив дитячого білінгвізму на розвиток індивіда / В. Ніколенко. - С.27-32
Бацевич, Ф. Прагматика винятковості: частки лише (лиш) і тільки в сучасному українському мовленні / Ф. Бацевич. - С.32-36
Задорожний, В. Акцентна поведінка слів у групі іншомовної лексики: спостереження над закономірностями / В. Задорожний. - С.32-36
Мафтин, Н. Необароко як стильова реалізація історіософських концепцій Юрія Липи в романі "Козаки в Московії" / Н. Мафтин. - С.41-45
Іванишин, Петро Васильович. Від" письма" до літератури або Істина як сутність мистецтва слова / П. Іванишин. - С.45-51
Манойлова, О. Предметний світ поезії Ліни Костенко "Старий годинникар" / О. Манойлова. - С.51-55
Федорченко, В. Видання, варте популяризації / В. Федорченко. - С.60-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
81
К56


    Коваленко, Андрій Миколайович.
    Заголовок англомовного журнального мікротексту-повідомлення: структура, семантика, прагматика (на матеріалі тижневика Newsweek) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.04 - германські мови / А.М. Коваленко ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2002. - 19 с. -
УДК
РУБ 81
Рубрики: англійська мова--преса
   автореферати дисертацій--германські мови



Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 21.09.2024
Кількість запитів 19194
Кількість відвідувачів 1330
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя