Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.
027(477.75)
А 61


    Амельченко, Ю.
    Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд [Текст] / Ю. Амельченко // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - N 1. - С. 17-19.
УДК
Рубрики: Бібліотеки України--обласні універсальні наукові бібліотеки (ОУНБ)--досвід роботи
   Одеська область--бібліотечна справа
Анотація: Стаття розповідає про нові форми роботи в Одеській ОУНБ ім. М. Грушевського.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Б425415/2018/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : Щоквартальний науково-виробничий журнал : Національна парламентська бібліотека України, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжаніна. - С.4-5.
Ржегак, О. Бібліотечна Полонщина: реформа в дії / О. Ржегак. - С.6-7.
Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова, О. Воскобойнікова-Гузєва, В. Пашкова. - С.7-9.
Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних бібліотек / Н. Розколупа. - С.9-11.
Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15.
Серебріян, О. "Букфест" - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16.
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19.
Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : (за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел) / М. Талалаєвська. - С.20-22.
Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25.
Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27.
Приймак, С. Відображення історії Театру корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29.
Турбаніст, Т. Заради дитини працюємо і творимо 50 років поспіль / Т. Турбаніст. - С.30-33.
"Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення" : (науково-практичний семінар) / В. Здановська. - С.33-35.
Маленькі шедеври власноруч : книжковий всесвіт / В. Здановська. - С.35-36.
Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : (до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука) / Т. Майдак. - С.36-38.
Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу "Краща книга України" / підгот. О. Білик. - С.39.
Україну вперше представлено на Бейрутському міжнародному арабському книжковому ярмарку / підгот. О. Білик. - С.39-40.
[Алла Миколаївна Макарова] : пам’яті колег. - С.40-41.
[Нінель Олександрівна Шадріна] : пам’яті колег. - С.41.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
338
Б 81
б-ка Бойка О. Д. / Б 81-фб


    Бонтур, Анн.
    Омоложение Бренда. Как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение [Текст] / А. Бонтур, Ж-М. Лейю. - К. : Companion Group, 2008. - 320 с. - ISBN 978-966-96692-8-5. - ISBN 978-2708127500 (Франц.) : 75.00 грн
ББК 65.290-2 + 60.56
РУБ 338
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД


Дод.точки доступу:
Лейю, Жан-Марк
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
81.411.1-9
Б 85


    Боса, О. А.
    Рекламний текст: навчально-дидактичний аспект [Текст] / О. А. Боса // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 34/36. - С. 92-94.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: мова реклами
   мова ЗМІ

   викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- рекламний бренд -- копірайтер


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Бриль, Марина Миколаївна.
    Артфорум як мистецьке об’єднання учнів, викладачів та митців [Текст] / М. М. Бриль, О. А. Садівнича // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2023. - N 3. - С. 28,36-41.
Рубрики: Мистецька освіта
   Заклади освіти--художньо-естетичний профіль

Кл.слова (ненормовані):
дискусійний клуб -- заклади спеціалізованої мистецької освіти -- педегогіка партнерства -- форми позааудиторної роботи роботи -- учнівська конференція -- бренд-бук-артфорум


Дод.точки доступу:
Садівнича, Олена Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВЧ-1/2006/11/12
   Журнал

Віче [Текст] : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К. : Верховна Рада України, 1992 - . - Виходить двічі на місяць
2006р. N 11/12
Зміст:
Слісаренко, І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики / І. Слісаренко. - С.39-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Вильский, Г.
    Инновационная деятельность и эффективность использования промышленной интеллектуальной собственности на предприятии [Текст] / Г. Вильский, А. Гурченков, Т. Калинюк // Економіст : Літопис подій, особистості, ідеї, аналітика й дослідження. - 2007. - N1. - С. 52-55 . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Економіка України--інновації
Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- гудвилл -- БРЕНД -- ноу-хау


Дод.точки доступу:
Гурченков, А.; Калинюк, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
338
В 51
б-ка Бойка О. Д. / В 51-фб


    Випперфюрт, Алекс.
    Вовлечение в бренд [Текст] : как заставить покупателя работать на компанию : [практическое руководство] / Алекс Випперфюрт ; пер. с англ. А. Кириченко. - Москва : Коммерсантъ ; Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 384 с. : ил. - Библиогр. в прим. в конце глав. - Пер. вид. : Brand hijack / Alex Wipperfurth. - ISBN 978-5-91180-507-4 : 50.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Маркетинг
   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- реклама -- маркетолог


Дод.точки доступу:
Кириченко, А. \пер.\; Wipperfurth, Alex
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
75.8(4Укр)
В 88


    Вугельман, Павло.
    Новий інвестиційний бренд Одеси [Текст] / П. Вугельман // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 3 (травень-червень). - С. 40-41
ББК 75.8(4Укр)
Рубрики: Туризм в Україні--окремі місцевості
   Одеса--туризм
Кл.слова (ненормовані):
розвиток міста -- туризм в україні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
78.34(2)75
Г 61


    Головаха, Сергій.
    Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1029-7200
ББК 78.34(2)75
Рубрики: Бібліотеки України--наукові бібліотеки--соціальні мережі
   Бібліотеки--наукові бібліотеки--імідж

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- наукова бібліотека -- бренд -- PR -- імідж бібліотеки
Анотація: У публікації обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучасої наукової бібліотеки. Наводяться відповідні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядаються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 29663
Кількість відвідувачів 594
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя