Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Мистецька освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
371.013
М 65


   
    Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку [Текст] : Тези міжнародної наукової конференції (30 червня - 2 липня) / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Міністерство культури України, Національна музична академія України ім. П. І. Чайковского, Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях ; Відп. ред. Л. Г. Більченко. - Київ ; Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2004. - 400 с. - ISBN 966-698-022-3 : 15.00 грн.
    Зміст:
Теоретико-методологічні основи сучасної мистецької освіти . - С .3-50
Модернізація освітянської галузі: Компаративний аспект . - С .52-90
Професійна підготовка музиканта-педагога: Історія та сучасність . - С .92-146
Актуальні проблеми музично-виконавської підготовки фахівців у вищій школі . - С .148-192
Перспективні напрямки розвитку мистецької освіти: Художня культура, образотворче і театральне мистецтво, хореографія . - С .195-233
Інноваційні технології та практика викладання мистецьких дисциплін в загальноосвітній школі . - С .236-300
Розвиток особистості засобами мистецтва . - С .303-353
Науково-методичні засади фахової підготовки вчителя . - С .356-385
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний факультет гоголівського університету / О. А. Кавунник. - С .109-110
ДРНТІ
ББК 74.200.55 + 74.58.3-055 + 85я431
РУБ 371.013
Рубрики: Мистецька освіта
   Музична освіта, 21 ст.

   Викладання мистецтва

   Майбутні вчителі мистецтва--підготовка

   Музична педагогіка--Європа

   Виховання--музичне виховання

   Майбутні вчителі музики--підготовка

   Музиканти-педагоги--підготовка в вищій школі

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--факультет культури та мистецтв

   Мистецтво і медицина

   Майбутні вчителі образотворчого мистецтва--підготовка

   викладання "Основ художнього конструювання"

   Інноваційні технології мистецтва

   Інтерактивні технології навчання--образотворче мистецтво

   дошкільне виховання--музичний розвиток

   Виховання--естетичне виховання

   Позашкільна освіта--музика

   Полікультурне виховання

   Мистецтво і спорт

   Мистецтво і особистість

   Викладання іноземної мови

   Викладання музики

   Польща--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
музика і комп’ютер -- родинне виховання -- історія музичної педагогіки


Дод.точки доступу:
Більченко, Л. Г. \ред.\; Дубравін, Валентин Володимирович (1933-1995) \о нем\; Гмиря, Борис Романович \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Міністерство освіти і науки УкраїниСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка; Міністерство культури України; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського; Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378(4Укр)
І-74


   
    Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн.
    Зміст:
Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66
Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72
Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105
Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150
Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122
Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123
Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124
Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127
Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177
Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190
Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198
Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245
Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)

   Підготовка викладачів

   Самостійна робота студентів

   Соціальні педагоги

   Підготовка соціальних педагогів

   Музична педагогіка

   Музична освіта

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне виховання

   Мистецька освіта

   Актори--підготовка

   Телевізійні спеціалісти--підготовка

   Режисер масових видовищ--підготовка

   Режисер дитячого театру--підготовка

   Бібліотечна справа--бібліотечна освіта

   Книжковий ринок

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

   Інформаційні технології

   Шкільна бібліотека

   Комплектування бібліотек

   Інноваційні технології навчання

   Тестування

   Інформаційне забезпечення управління

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка


Дод.точки доступу:
Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
85.31
М 48


    Мельник, Ю.
    Музично-семасіологічна технологія: обгрунтування концептуальних положень [Текст] / Ю. Мельник // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 2-5.
ББК 85.31
Рубрики: музикознавство (загальні питання)
   Мистецька освіта

   Музична освіта

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
музично-риторичні фігури -- корекційні технології -- музична семасіологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.


    Ковмір, Олена.
    Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 69-73. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: мислення музичне
   Позашкільна освіта

   Мистецька освіта

   Підлітки

Кл.слова (ненормовані):
музичне мислення підлітків -- функції музичного мислення -- педагогічні умови -- позашкільна освіта -- формування музичного мислення
Анотація: У статті розглядається проблема формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчлальних закладах. Виокремлено та обгрунтовано підходи, принципи і педагогічні умови, які дають змогу ефективно побудувати процес формування музичного мислення учнів відповідно до змістовно-функціональної структурованості та особливості досліджуваного феномену.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
74
О-82


    Отич, Олена.
    Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії / О. Отич // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 80 . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: педагоги України
   Мистецька освіта

   Педагогіка мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
читання -- міжнародні педагогіко-мистецькі читання -- історія педагогіки -- педагогіка мистецтецька
Анотація: Стаття присвячена ІХ Міжнародним педагогічно-мистецьким читанням пам'яті видатного українського вченого, педагога й музиканта Оксани Петрівни Рудницької, яка відбулася 8-9 червня в Інституті педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.


Дод.точки доступу:
Рудницка, Оксана Петрівна (український вчений, педагог й музикант) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
7
М 65


   
    Мистецтво у розвитку особистості [Текст] : Монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред., передмова та післямова Н. Г. Ничкало. - Чернівці : Зелена Буковина, 2006. - 224 с. - ISBN 966-8410-48-3 : 18.00 грн.
    Зміст:
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОІСТІ В ТЕОРІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Естетичні засади розвитку особистості
Психолого-педагогічні проблеми загальної та мистецької освіти
Розвиток категорії "Художнє мислення" в системі мистецької педагогічної освіти
Розвиток особистості педагога-музиканта як умова становлення його професіоналізму
МИСТЕЦТВО ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Музичне виховання особистості
Танцювальне мистецтво у розвитку особистості
Педагогічний потенціал театрального мистецтва
Образотворче мистетцво як засіб розвитку особистості
Український фольклор як фактор формування етнічної ідентичності учнівської молоді
ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
Розвиток художньої освіти на Поділлі в кінці ХІХ - на початку ХХ століття
Розвиток мистецької освіти в західноукраїнських землях
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ
ББК 85.0 + 88.37
РУБ 7
Рубрики: Мистецька освіта
   Художня освіта--історія

   Музичне виховання особистості

   танцювальне мистецтво--виховання особистості

   Театральне мистецтво--виховання особистості

   Фольклор український--виховання особистості

   Виховання особистості--виховання засобами мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво і особистість


Дод.точки доступу:
Ничкало, Нелля Григорівна \ред.\; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

7.
85
З-98


    Зюзіна, Т.
    Зарубіжні моделі використання мистецтва в системі загальної освіти [Текст] / Т. Зюзіна // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 2-7
ББК 85
Рубрики: Мистецька освіта
   Освіта загальна середня

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
національні школи художньої педагогіки -- художня педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
85.1
Д 76


    Дружкова, Наталія.
    Педагогічна формотворна концепція В. Кандінського [Текст] / Н. Дружкова // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 25-37
ББК 85.1
Рубрики: Живопис--персоналії художників
   Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
теорія безпредметного мистецтва -- першоелементи зображення -- вища професійна освіта -- формоутворення


Дод.точки доступу:
Кандінський, Василь (російський художник ; 1866-1944) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
74
М 31


    Масол, Людмила.
    Впровадження компетентнісного підходу до змісту загальної мистецької освіти: аналіз державних стандартів [Текст] / Л. Масол // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 2-8.
ББК 74 + 85
Рубрики: Мистецька освіта
Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- державні освітні стандарти -- курикулум -- компетентнісний підхід -- виховний потенціал предметів мистецтва


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1. I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 214 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 131.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ашихміна, Наталія Віталіївна. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна. - С .7-12
Богданович, Володимир Володимирович. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів / В. В. Богданович. - С .13-17
Ван Яюєци. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци. - С .18-21
Вергунова, Валерія Сергіївна. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова. - С .22-25
Грисюк, Олена Миколаївна. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи / О. М. Грисюк. - С .26-30
Гусейнова, Лариса Василівна. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .31-37
Морозова, Ольга Олександрівна. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / О. О. Морозова. - С .38-44
Паньків, Людмила Іванівна. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти / Л. І. Паньків. - С .45-48
Проворова, Євгенія Михайлівна. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова. - С .49-55
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв / О. К. Рахманова. - С .56-59
Руденко, Олександр Федорович. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність / О. Ф. Руденко. - С .60-64
Спіліоті, Олена Володимирівна. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .65-69
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко. - С .70-75
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. - С .76-82
Ван Чжун. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів / Ван Чжун. - С .83-88
Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення / Ван Чень. - С .89-93
Марцинів, Василь Васильович. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів. - С .94-100
Мащенко, Анна Ігорівна. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв / А. І. Мащенко. - С .101-106
Мішедченко, Валентина Василівна. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики / В. В. Мішедченко. - С .106-110
Пархоменко, Олександр Миколайович. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .111-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .115-120
Хмелюк, Яна Володимирівна. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .121-125
Хоменко, Леонід Вікторович. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів / Л. В. Хоменко. - С .126-129
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Дворник, Юрій Федосійович. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору / Ю. Ф. Дворник. - С .130-135
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .136-142
Костенко, Людмила Василівна. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики / Л. В. Костенко. - С .143-146
Михаськова, Марина Анатоліївна. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .147-150
Мінь Шаовей. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей. - С .151-156
Пухальський, Тарас Дмитрович. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. Д. Пухальський. - С .156-162
Ревенчук, Валентина Василівна. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .163-167
Ростовська, Ірина Олександрівна. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .168-170
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва / Л. А. Теряєва. - С .171-173
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників / С. Р. Хлєбік. - С .174-177
Шафарчук, Тетяна Георгіївна. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання / Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. - С .178-184
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .185-190
Коваль, Олена Віталіївна. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір / О. В. Коваль. - С .191-195
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки / Т. В. Ляшенко. - С .196-200
Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. / Н. І. Остапенко. - С .201-206
Раструба, Тетяна Віталіївна. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть / Т. В. Раструба. - С .207-210
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Педагогіка--збірники наукових праць

   Педагогіка України--історія освіти

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Музична освіта

   Мистецька освіта

   Професійна підготовка

   Кафедра педагогіки

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   Кафедра інструментально-виконавської підготовки

Кл.слова (ненормовані):
соціальні працівники -- вчитель музики


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 04.05.2024
Кількість запитів 49892
Кількість відвідувачів 1194
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя