Пошуковий запит: <.>K=корекційні технології<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Шаповал, Т. Розвиток індивідуальності й мотиви учіння в старшому шкільному віці [Текст] / Т. Шаповал> // Психолог. - 2005. - N1(січень). - С. 3-7
ББК 88.840 Рубрики: індивідуальність мотиви учіння Кл.слова (ненормовані): корекційні технології Анотація: навчально-пізнавальні мотиви
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 85.31 М 48
Мельник, Ю. Музично-семасіологічна технологія: обгрунтування концептуальних положень [Текст] / Ю. Мельник> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 2-5.
ББК 85.31 Рубрики: музикознавство (загальні питання) Мистецька освіта Музична освіта Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): музично-риторичні фігури -- корекційні технології -- музична семасіологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74 З-40
Защиринская, О. В. Семейные уроки [Текст] / О. В. Защиринская> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2011. - N 1. - С. 22-30
ББК 74 + 88 Рубрики: Робота з сім’єю--соціально-психологічна Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): завдання для дітей -- КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- реабілітаційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.6 З-40
Защиринская, О. В. Семейные уроки [Текст] / О. В. Защиринская> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2011. - N 2. - С. 44-69. - Окончание. Нач. : № 1.
ББК 74.6 + 88 Рубрики: Уроки психології Робота з сім’єю--соціально-психологічна Кафедра психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ -- КОРЕКЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- сімейні уроки -- вірші про пори року Анотація: Представлені вірші різних поетів з ціллю формування у дитини уяви на прикладі календарних місяців
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 88.5 К 90
Кумирова, Н. Н. Занятия для детей "Привычки хорошие и плохие" [Текст] / Н. Н. Кумирова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 2. - С. 15-23.
ББК 88.5 Рубрики: Діагностичні методики Корекційна робота --діти Кл.слова (ненормовані): психосоціальні технології -- корекційні технології -- хороші звички -- погані звички Анотація: В статті приводиться розробка занаття, ціль якого: пропагувать здоровий спосіб життя; виховувать негативне відношення до поганих звичок, уміння протистояти тиску однолітків, контролювать свої дії; спонукать дітей до формування у себе хороших звичок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 88.36 П 62
Поспелова, М. В. Эмоционально-образная терапия при созависимости [Текст] / М. В. Поспелова, А. П. Королева> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 13-22. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.36 Рубрики: Емоції--управління Психологія сім’ї--емоційна залежність Кл.слова (ненормовані): співзалежність -- залежність -- взаємовідносини -- криза сімейних відносин -- емоційно-образна терапія -- корекційні технології Анотація: Стаття присвячена одній із найпоширеніших проблем, що заважають повноцінному життю людей - співзалежності, тобто залежності людини від думки та емоцій оточуючих її людей.
Дод.точки доступу: Королева, А. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 159.98 Л 86
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|