Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Історія педагогіки в зарубіжних країнах<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
37(09И)
П78


    Продрому, Георгий.
    Деятельность Всекипрской гимназии [Text] : научное издание. № 9 / Г. Продрому. - Никосия : [s. n.], 2000. - 64 с. : фотоилл. - на греческом языке. - ISBN 9963-560-13-Х. - ISBN 9963-560-14-8 : 2.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(5Кипр) + 81.45 (ориг.)
РУБ 37(09И)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кіпр--освіта--педагогіка

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(0)
К 56


    Ковальчук, Геннадій.
    Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра [Текст] / Г. Ковальчук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 24-28.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- ручна праця -- продуктивна праця -- трудова школа


Дод.точки доступу:
Кершенштейнера, Георг (нім. педагог ; 1854-1932) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.04(3)
Х 82


    Хорошева, Н. В.
    Философско-педагогические основы экспериментальных школ Хартмета фон Хентига [Текст] / Н. В. Хорошева, А. Ю. Шачина // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 101-107 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
експериментальна школа -- критерії освіти -- шкільний простір


Дод.точки доступу:
Шачина, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Александрова, Е. А.
    Если сегодня перечитать Коменского [Текст] / Е. А. Александрова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 215-222.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Великая дидактика, критика -- традиційний урок


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (1592-1670) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4Нім)
В 31


    Веремюк, Людмила.
    Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Нім)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--експериментальна педагогіка

   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- школа дії -- органічний навчальний план -- експериментальна педагогіка
Анотація: У статті висвітлено педагогічні погляди німецького вченого, теоретика експериментальної педагогіки, засновника школи дії В. А. Лая. Розкрито зміст основних принципів його школи. Наголошено на значенні педагогічної теорії вченого та ідей реформаторської педагогіки для розроблення проблеми вивчення дитини.


Дод.точки доступу:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

8.
74.03(0)
С 16


    Салимова, К. И.
    Пути развития индийской школы / К. И. Салимова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 105-113. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(0)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Індія--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мусульманські школи -- вплив колонізації -- національні системи освіти і виховання -- індійські школи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.03(4/8)
А 88


    Арцишевський, Р. А.
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   педагоги зарубіжних країн

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 04.05.2024
Кількість запитів 36484
Кількість відвідувачів 949
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя