Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 46-48.
Рубрики: Дошкільна освіта--адаптація дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
уміння спілкуватися -- адаптація до нового колективу -- підготовка до навчання в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.2
Ж 69


    Жидкова, Н.
    Як навчити учнів формулювати правові поняття [Текст] / Н. Жидкова // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 34-38
ББК 74.2
Рубрики: Формування вміння
   Методи навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
правові поняття -- вміння формулювати поняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн.
    Зміст:
Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17
Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26
Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33
Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41
Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48
Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65
Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71
Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80
Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87
Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95
Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103
Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108
Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117
Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122
Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137
Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148
Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158
Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164
Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170
Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187
Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Диференційоване навчання
   Педагогічні технології

   Початкова школа--Наукові видання

   Учнівське самоврядування

   Підготовка вчителів

   Сучасний педагог

Кл.слова (ненормовані):
диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя


Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
74.202.8
Б 87


    Браткова, Г. М.
    Чи навчає школа мислити? Аналіз результатів моніторингового дослідження [Текст] / Г. М. Браткова // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 2-7.
ББК 74.202.8
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
   Мислення

Кл.слова (ненормовані):
логічні вміння -- інтелект учня -- інтереси школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Сенченко, Микола.
    Чи вміємо ми читати? / М. Сенченко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-6
Рец. на кн. : Адлер Мортимер. Как читать книги : руководство по чтению великих произведений / пер. с англ. [Ларисы Плостак]. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2011.
. - ISSN 2076-9326
ББК 78.38
Рубрики: Читання--вчитися по книгах--самоосвіта
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Бібліотекарі--підвищення кваліфікації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- вміння читати -- якість читання -- вчитися по книгах -- самоосвіта бібліотекарів
Анотація: У статті піднимається важливе питання: як правильно читати книги, як оволодіти мистецтвом аналітичного, інтерпретуючого і критичного читання, як читання допомогає в самоосвіті.


Дод.точки доступу:
Мортімер, Адлер (американський філософ, педагог ; 1902-2001)

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
63.3р10
П 56


    Пономарьов, В. І.
    Формування хронологічної та просторової компетентності [Текст] / В. І. Пономарьов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 29. - С. 2-4
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів
   Компетентнісний підхід у навчанні

Кл.слова (ненормовані):
хронологічна компетентність -- просторова компетентність -- специфічні картографічні вміння -- міжпредметні уміння -- логічно-вербальні вміння -- картоаналітичні вміння
Анотація: Стаття розкриває вміння вчителя формувати в учнів хронологічну та просторову компетентність, навчити орієнтуватися в історичному просторі, співвідносити розвиток історичних явищ з географічним положенням країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 21–23. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--обчислювальні прийоми
Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- множення -- ділення -- початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на образно-графічному рівні на першому циклі початкової школи (1–2 класи).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.5.016:82+37025
П14


    Паламар, Світлана Павлівна.
    Формування умінь аналізу художньої деталі літературного твору 5-7 класів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / С. П. Паламар ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
літературний герой -- текстовий фрагмент -- художня деталь -- коментування -- читацькі вміння -- авторське ставлення


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

10.
74
Ф 34


    Федун, Лариса Миколаївна.
    Формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.07 - теорія і методика виховання / Л. М. Федун ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: теорія і методика виховання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
вивчення предметів гуманітарного циклу -- професіональне вміння


Дод.точки доступу:
Інститут проблем виховання НАПН України
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 66986
Кількість відвідувачів 756
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя