Пошуковий запит: <.>K=арифметичні дії<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 88.8 С 85
Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ / С. Б. Малых [и др.]> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 133-143. - Бібліогр.: 33 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.8 Рубрики: Психологія дошкільника--когнітивні функції Дошкільники--розумовий розвиток Росія--психологія--дитяча психологія Китай--психологія--дитяча психологія Киргизстан--психологія--дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- арифметичні дії -- когнітивні функції -- дошкільники -- розумовий розвиток -- відчуття числа -- кроскультурні відмінності -- соціокультурні фактори -- генетичні фактори -- лінгвістичні фактори Анотація: Представлено результати кроскультурного аналізу структури взаємозв'язків когнітивних характеристик і індивідуальних відмінностей успішності в арифметиці дітей старшого дошкільного віку Російської Федерації (російська популяція), Киргизької Республіки (киргизька і дунганска популяції) і Китайської Народної Республіки (китайська популяція).
Дод.точки доступу: Малых, С. Б.; Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Мисожникова, Е. Б.; Давидова, Ю. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.102.13 Ц 34
Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13 Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.
Дод.точки доступу: Рум’янцева, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.202 С 42
Скворцова, Світлана. Все по поличках розкладемо й нові почнем вивчати теми [Текст] / С. Скворцова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 18-25.
ББК 74.202 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): уроки математики у 3-му класі -- арифметичні дії -- додавання -- віднімання -- множення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 371.314.5:51](477) О-59
Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- уроки математики -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу: Скворцова, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 371.314.5:51](477) О-59
Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. - Продовження. Початок в № 9. - 2017.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу: Скворцова, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 371.314.5:51](477) О-59
Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- арифметичні дії Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу: Скворцова, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 43–48.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа Анотація: Метою статті є розкриття методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.016:51](477) К 11
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії Кл.слова (ненормовані): уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями. Необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.3.091.313-044.247(477) Z99
Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [та ін.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 37–41.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- літературні казки -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня на тему: "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.
Дод.точки доступу: Якименко, С.; Авраменко, К.; Тимченко, А.; Філімонова Т., Іванець Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| [373.3.016:51]:162.6 К 31
Кашуб'як, І. Метод "Фішбоун"на уроках математики у початковій школі [Текст] / І. Кашуб'як> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 2. - С. 81-90
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Початкова школа--уроки математики--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- метод "Фішбоун" -- метод "риб’ячий скелет" -- двоцифрові числа -- сюжетні задачі -- арифметичні дії Анотація: Розкривається актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано один із методів критичного мислення "Фішбоун", який сприяє розвитку у молодших школярів умінь аналізувати проблему, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, поняття та їхню суть, робити відповідні висновки на основі аналізу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|