Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=арифметичні дії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
88.8
С 85


   
    Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ / С. Б. Малых [и др.] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 133-143. - Бібліогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Психологія дошкільника--когнітивні функції
   Дошкільники--розумовий розвиток

   Росія--психологія--дитяча психологія
    Китай--психологія--дитяча психологія

    Киргизстан--психологія--дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- арифметичні дії -- когнітивні функції -- дошкільники -- розумовий розвиток -- відчуття числа -- кроскультурні відмінності -- соціокультурні фактори -- генетичні фактори -- лінгвістичні фактори
Анотація: Представлено результати кроскультурного аналізу структури взаємозв'язків когнітивних характеристик і індивідуальних відмінностей успішності в арифметиці дітей старшого дошкільного віку Російської Федерації (російська популяція), Киргизької Республіки (киргизька і дунганска популяції) і Китайської Народної Республіки (китайська популяція).


Дод.точки доступу:
Малых, С. Б.; Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Мисожникова, Е. Б.; Давидова, Ю. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.102.13
Ц 34


    Целіщева, Ірина.
    Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.


Дод.точки доступу:
Рум’янцева, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.202
С 42


    Скворцова, Світлана.
    Все по поличках розкладемо й нові почнем вивчати теми [Текст] / С. Скворцова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 18-25.
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики у 3-му класі -- арифметичні дії -- додавання -- віднімання -- множення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- уроки математики -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. - Продовження. Початок в № 9. - 2017. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- арифметичні дії
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Скворцова, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 43–48. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа
Анотація: Метою статті є розкриття методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--арифметичні дії
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями. Необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.091.313-044.247(477)
Z99


   
    Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [та ін.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 37–41. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- літературні казки -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня на тему: "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Авраменко, К.; Тимченко, А.; Філімонова Т., Іванець Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
[373.3.016:51]:162.6
К 31


    Кашуб'як, І.
    Метод "Фішбоун"на уроках математики у початковій школі [Текст] / І. Кашуб'як // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 2. - С. 81-90 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- метод "Фішбоун" -- метод "риб’ячий скелет" -- двоцифрові числа -- сюжетні задачі -- арифметичні дії
Анотація: Розкривається актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано один із методів критичного мислення "Фішбоун", який сприяє розвитку у молодших школярів умінь аналізувати проблему, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, поняття та їхню суть, робити відповідні висновки на основі аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 6675
Кількість відвідувачів 848
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя