Пошуковий запит: <.>K=старші дошкільники<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74.1 С 19
Саприкіна, Олена. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників [Текст] / О. Саприкіна, О. Мартинюк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 8. - С. 39-44
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток інтерактивні методи навчання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): старші дошкільники
Дод.точки доступу: Мартинюк, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.1 Н 19
Назарчук, Ніна. Казки для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся / Ніна Назарчук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 25-29.
ББК 74.1 Рубрики: Кафедра дошкільної освіти дошкільне виховання--читання Дошкільна освіта--наочно-дидактичні посібники Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- авторські казки -- робота з казкою -- підбір і написання казок -- створення блоків завдань -- значення казки -- старші дошкільники Анотація: Про створення методичного посібника "Для Ганусі й Петруся, для матусі й татуся" педагогічним колективом дошкільного навчального закладу № 74 м. Вінниця.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Джемула, Галина. День Землі / Г. Джемула> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 71-79.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): екологічні розваги -- екологічні проекти -- старші дошкільники -- проведення розваг -- екологічна свідомість -- природодоцільна поведінка -- ігри Анотація: У статті запропонована розвага - підсумковий захід екологічного проекту "День Землі", спрямованого на формування у старших дошкільників екологічної свідомості та природодоцільної поведінки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.1 Л 38
Левченко, Наталя. У густім зеленім лісі мешкають звірята різні [Текст] : заняття-подорож для старших дошкільнят / Н. Левченко, Л. Гречка, Н. Садовська> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 4. - С. 31-33
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): заняття-подорож -- подорож у природу -- старші дошкільники
Дод.точки доступу: Гречка, Любов; Садовська, Наталя Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.1 С 13
Савка, Світлана. Життя птахів навесні [Текст] : заняття для старших дошкільнят / С. Савка> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 4. - С. 34-36
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): старші дошкільники -- життя птахів навесні
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.1 Р 82
Рубальська, Наталя. Слухаємо музику Весни [Текст] : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Н. Рубальська> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 4. - С. 37-38
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття дошкільне виховання--музичний розвиток Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- старші дошкільники -- музичне виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.1 К 95
Кучеренко, Марина. Ніколи не пізно: вчимося мислити / Марина Кучеренко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 58-65.
ББК 74.1 Рубрики: мислення дитини Кл.слова (ненормовані): самостійне мислення -- старші дошкільники -- творче мислення -- уроки мислення CoRT Анотація: У статті розповідається про методи відомого психолога Едварда де Боно, які навчають творче мислити.
Дод.точки доступу: Боно, Едвард (британський психолог ; 1933-) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.1 И 98
Ищенко, С. Е. Психологические факторы формирования коммуникативной готовности к школьному обучению детей старшего дошкольного возраста [Текст] / С. Е. Ищенко> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи--шкільна адаптація Кл.слова (ненормовані): старші дошкільники -- готовність до навчання в школі -- мовленнєва активність дошкільнят
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.1 Б 18
Байдюк, Світлана. Працюємо за програмою "Впевнений старт" / С. Байдюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 35-42.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Дошкільна освіта--програми розвитку дітей Кл.слова (ненормовані): етапи реалізації проектів -- сучасна освітня робота -- етапи реалізації проектів -- інтерактивні методи роботи -- упровадження програм -- старші дошкільники -- дошкільники Анотація: Про впровадження Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку в практику роботи ДНЗ.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 88.374 Л 73
Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.374 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.
Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|