Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вікова психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
158.9(075.3)
Р31


   
    Ребенок и семья [Текст] : Хрестоматия: Учеб. пособие по детской и возрастной психологии / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. - Самара : Издательский Дом "БАХРАХ-М", 2002. - 736 с. - (Психология семейных отношений). - ISBN 5-94648-012-X (в пер.) : 31.00 грн.
    Зміст:
РЕБЕНОК ОТ РОЖДЕНИЯ ДО ДВЕНАДЦАТИ ЛЕТ
Субботский, Е. В. Как рождается личность / К. Флэйк-Хобсон, Б. Е. Робинсон, П. Скин; Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова. - С .3-22, 99-111, 183-195, 263-272
Флэйк-Хобсон, К. Физическое и умственное развитие / Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .39-98, 112-182, 196-262, 273-342
САМОСОЗНАНИЕ РЕБЕНКА
Бернс, Р. Я-концепция и индивидуальное развитие / Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .343-398
Тайсон, Ф. Половое развитие: девочки / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .409-431
Тайсон, Ф. Половое развитие: мальчики / Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .432-454
ИГРА
Ершова, Г. Г. Игра как культурный феномен / Е.И. Николаева; Г. Фигдор. - С .455-493
Раненбург, И. Игра / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .494-504
Эриксон, Э. Забавы и заботы / Е. Черепанова; А. Баркан. - С .516-532
НАКАЗАНИЕ
Каган, В. Е. Тоталитарное сознание и ребенок: Семейное воспитание / А. Фромм. - С .533-546
Николаева, Е. И. Тоталитаризм в семье / Г. Фигдор. - С .547-554
Раненбург, И. Поощрение и наказание / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .555-564
Черепанова, Е. Насилие рождает монстров / А. Баркан. - С .565-574
ОТКЛОНЯЮЩЕЕСЯ ПОВЕДЕНИЕ ДЕТЕЙ
Зимбардо, Ф. Застенчивые дети / Ф. Зимбардо. - С .575-584
Фромм, А. Воровство / А. Фромм. - С .585-587
Фигдор, Г. Детская агрессивность / Г. Фигдор. - С .588-597
Креч, Д. Нравственность Агрессия. Справедливость / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .598-622
Баркан, А. Кризис ребенка 3-х лет / А. Баркан. - С .623-729
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Личность--ребенок
   Способности

   Речь--развитие

   Страх

   Агресія

   Новорожденный

   Дошкільники

   Детский сад

   Левша (псих.)

   Школьник--кризис--обучение

   Познание

   Игры

   Кризис (психол.)

   Самосознание--ребенок

   Я - теория (психол.)

   Нарциссизм (псих.)

   Подростки--трудности

   Родители и дети--отношения

   Наказание

   Застенчивость

   Аутизм

   Нервный ребенок (псих.)

   Гиперактивность (псих.)

   Ложь детская (псих.)

   Вредные привычки

   Воровство детское (псих.)

Кл.слова (ненормовані):
статевий розвиток дівчинки -- вікова психологія -- хрестоматія з психології


Дод.точки доступу:
Райгородский, Даниил Яковлевич \ред.-сост.\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1)
Знайти схожі

2.
156(075.3)
В 64


   
    Возрастная психология [Текст] : конспект лекций / сост. М. В. Оленникова. - М. : АСТ ; СПб. : Сова, 2006. - 126 с. - ISBN 5-17-026813-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--вікова психологія
   Дошкільний вік--психологія

Кл.слова (ненормовані):
старческий возраст -- взрослый человек -- старшеклассник -- подросток -- вікова психологія -- ранний возраст -- младший школьник


Дод.точки доступу:
Оленникова, М. В. \сост.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.


    Ушакова, Е.
    И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
ДРНТІ
ББК 88.384
Рубрики: Психологія--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ПГ/2004/8 (квітень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 8 (квітень)
Зміст:
Подоляк, Л. Г. Психологу-початківцю / Л.Г. Подоляк. - С.4-17
Кл.слова: вікова психологія
Перспективи психологічної герменевтики. - С.19-22
Коростіль, М. Батьківська сім’я як важливий чинник гендерної соціалізації дитини / М. Коростіль. - С.30-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Подоляк, Л. Г.
    Психологу-початківцю [Текст] / Л.Г. Подоляк // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N8 (квітень). - С. 4-17
ДРНТІ
ББК 88.374
Рубрики: Психічний розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
88.374
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Вікова психологія--дошкільники
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники
Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.


Дод.точки доступу:
Никонова, Л. И.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Смирнова, Е. О.
    Психологическая экспертиза художественных произведений для детей [Текст] / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Психологічна експертиза--художні твори--дошкільний вік
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- художні твори -- дошкільний вік -- вікова адресація -- когнітивний аспект твору -- емоційний аспект твору -- поведінковий аспект твору -- етичні критерії -- естетичні критерії -- вікова психологія
Анотація: Обосновывается необходимость психологической экспертизы художественных произведений (детской литературы и мультфильмов для детей). Подчеркивается важность определения точного возрастного адресата произведения в дошкольном детстве. В качестве ключевых блоков экспертизы предлагаются когнитивный, эмоциональный и поведенческий аспекты произведения.
Обгрунтовується необхідність психологічної експертизи художніх творів (дитячої літератури та мультфільмів для дітей). Підкреслюється важливість визначення точного вікового адресата твору в дошкільному віці. В якості ключових блоків експертизи пропонуються когнітивний, емоційний і поведінковий аспекти твору.


Дод.точки доступу:
Соколова, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Матвеева, Е. Ю.
    Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса [Текст] / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 10-19. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Програмування--контроль--нейропсихологія
   Нейропсихологія

   Керуючі функції--емпіричне дослідження--початкові класи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
програмування -- контроль -- нейропсихологія -- керуючі функції -- емпіричне дослідження -- початкові класи -- довільна регуляція уваги -- вікова психологія
Анотація: Представлены результаты анализа особенностей функций программирования и контроля внимания у первоклассников, обучающихся в общеобразовательной массовой школе. Для оценки этих функций использовалась модификация компьютерной методики Dots, разработанной А. Даймонд.
Представлені результати аналізу особливостей функцій програмування і контролю уваги у першокласників, які навчаються в загальноосвітній масовій школі. Для оцінки цих функцій використовувалась модифікація комп'ютерної методики Dots, розробленої А. Даймонд.


Дод.точки доступу:
Корнеев, А. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.37
Х 21


    Харламенкова, Н. Е.
    Научные основания и теоретико-эмпирическое переосмысление принципа детерминизма в субъектно-деятельностном подходе / Н. Е. Харламенкова // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 17-28. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37 + 88.374
Рубрики: Психологія--психологія особистості--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- вікова психологія -- суб’єктно-діяльнісний підхід -- детермінізм -- психологічна безпека -- проблема психологічної безпеки
Анотація: На матеріалі наукових досліджень розглядаються проблеми психологічної безпеки особистості різних вікових категорій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 13.05.2024
Кількість запитів 63051
Кількість відвідувачів 1392
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя