Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логіко-математичний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
74.1
М 69


    Михайлова, З. А.
    Логико-математическое развитие дошкольников: от прошлого к настоящему [Текст] / З. А. Михайлова, Е. А. Носова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-13. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- логіко-математичні ігри


Дод.точки доступу:
Носова, Е. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Щербакова, Катерина
    Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математична компетентність -- розвиток математичних уявлень
Анотація: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.102
К 56


    Коваленко, Олена.
    Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 21-26 : схеми.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільники--сенсорно-пізнавальний розвиток
   Дошкільники--логіко-математичний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторове моделювання -- площинне моделювання -- флексагони -- логіко-математичний розвиток -- конструювання фігур -- конструктори -- геометричні фігури -- старші дошкільники -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.102.13
Ц 34


    Целіщева, Ірина.
    Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.


Дод.точки доступу:
Рум’янцева, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.100.58
Р 69


    Рома, Оксана.
    Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, Олена.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація
Анотація: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, О.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.100
К 56


    Коваленко, О.
    Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі / Олена Коваленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 40-44. - Зміст: Основні відмінності дидактичної гри та дидактичної вправи ; Використання дидактичнгих ігор та вправ з методю логіко-математичного розвитку дошкільників ; Дидактичні ігри та вправи з використанням картинок-друдлів для розвитку уяви ; Додаток 1. Дидаткичні ігри та вправи для вправляння дошкільників у класифікації предметів за певними ознаками ; Додаток 2. Дидактичні вправи з використанням друдлів.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--дидактичні матеріали
   Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- дидактичні вправи -- логіко-математичний розвиток -- уява -- картинки-друдли -- друдли -- ігрові завдання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.100
Я 72


    Яременко, Наталія.
    Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку [Текст] / Н. Яременко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 18-25.
ББК 74.100 + 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище
   Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології

   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- інформаційно-комп’ютерні технології -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Герасимів, Ярослава
    Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток
Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 62638
Кількість відвідувачів 1772
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя