Пошуковий запит: <.>K=геніальність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
, Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текст] / Моргун В. > // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
ББК 88.840 Рубрики: Здібності дитини-- обдарованість геніальність Кл.слова (ненормовані): ЗАДАТКИ -- творчість
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Скуратівський, В. Геніальність Петра Прокоповича [Текст] / В. Скуратівський> // Берегиня : Всеукраїнський народознавчий квартальник. - 2004. - N1. - С. 45-57
ББК 4 Рубрики: бджільництво Чернігівщина
Дод.точки доступу: Прокопович, Петро Іванович (основоположник вітчизняної науки про бджільництво ; 1775-1850) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 156 П 25
Пекелис, Виктор Давыдович. Твои возможности, человек! [Текст] / В. Д. Пекелис. - М. : Знание, 1973. - 208 с. : ил. - 0.32 руб.ББК 88.37 РУБ 156 Рубрики: Геніальність Здібності--інтелектуальні
Примірників всього: 3 аб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (1) Знайти схожі
|
>4.
| 74 Л 47
Леонова, Н. С. Здібності та задатки як базові чинники обдарованості [Текст] / Н. С. Леонова> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 4-8.
ББК 74 Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): геніальність -- талановитість -- здібності -- задатки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кольцова, В. А. Гениальность : психолого-историческое исследование / В. А. Кольцова, Е. Н. Холондович> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 101-118. - Бібліогр.: 50 назв.
. - ISSN 0205-9592ББК 88.37 Рубрики: Геніальність--поняття геніальності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): геніальність -- генії -- геніальні особистості -- історико-психологічні реконструкції Анотація: Розглянуто різноманітні підходи до визначення і дослідження феномену генільності. Виділено критерії геніальності і її змістові характеристики. В ході історико-психологічної реконструкції на прикладі життя і творчості Ф. М. Достоєвського розкриті фактори формування геніальної особистості, а також обгрунтована необхідність уведення духовної компоненти в структуру геніальної особистості.
Дод.точки доступу: Холондович, Е. Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кардаш, Тетяна. Types of Intelligence: Aren't We Amazing? [Текст] : 9 - 10 класи / Т. Кардаш> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-63.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- інтелект -- види інтелекту -- геніальність -- монологічне мовлення Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Види інтелекту: Хіба ми не геніальні?" для учнів 9-10 класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті [Текст] / В. В. Зелюк> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 22-26.
Рубрики: Обдаровані діти--теоретичний аспект Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- академічна обдарованість -- академічна успішність -- здібності -- геніальність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.091.313-044.247(477) С 92
Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 30–36.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані дні -- талант -- визначення особистості -- творчість -- геніальність -- інтеграція -- початкова школа Анотація: Мета: сформувати в учасників воркшопу цілісну систему знань про творчість, талант, геніальність як феноменів особистості; розкрити значення інтеграції для формування особистості з її соціальним оточенням, атмосферою в колективі; вдосконалити професійні компетентності педагогічних працівників засобами інноваційних методів.
Дод.точки доступу: Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 158.9 В 48
Вінник, Наталія Дмитрівна. Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : методичні рекомендації / Н. Д. Вінник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 26 с. - ББК 88.835 РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Психологія старшокласника Обдаровані діти--розвиток обдарованості Обдаровані діти--інтелект Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти в Україні -- геніальність -- талант -- обдарованість -- розумові здібності -- особистісний розвиток -- інтелектуальна обдарованість -- інтелект
Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Знайти схожі
|
>10.
| 37.042-056.45](477) З-50
Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті [Текст] / В. В. Зелюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 67–71. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--самореалізація Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- обдарованість -- академічна обдарованість -- академічна успішність -- здібності -- талант -- геніальність -- творчість -- самореалізація -- успіх Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми навчання й виховання учнів у педагогічній теорії та практиці, виоеремлено розуміння змісту та структури обдарованості. Проаналізовано статистичні дані досягнень, працевлаштування призерів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та реалізації їх у дорослому житті, з’ясовано напрями реалізації призерів у певній галузі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|