Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронні освітні ресурси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
378.147:62
Ш 37


    Шевчук, Борис Вікторович.
    Окремі компоненти системи навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів [Текст] / Б. В. Шевчук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 28-34. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--навчання--інноваційні методи
   Підготовка інженерів-педагогів--комп’ютерні технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання -- інженерно-педагогічні спеціальності -- електронні освітні ресурси -- електронні навчально-методичні комплекси (енмк) -- комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання
Анотація: У статті розглянуто особливості організації навчального процесу студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

2.
37.091.64:(075.034.2)](477+73+492+439)
М 48


    Мельник, О.
    Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / Оксана Мельник, Вікторія Косик // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 3–9 : рис. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--підручники--електронні підручники
   Освіта в зарубіжних країнах--підручники--електронні підручники

   США--освіта
    Нідерланди--освіта

    Угорщина--освіта

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- е-підручник -- зарубіжний досвід -- електронне видання -- електронні освітні ресурси
Анотація: Метою статті є вивчення й аналіз поняття "е-підручник" та передового зарубіжного досвіду використання е-підручників в освітньому процесі.


Дод.точки доступу:
Косик, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
378.14
Г 75


    Грабовський, Петро Петрович.
    Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google Classroom [Текст] / П. П. Грабовський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 11-14.
УДК
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні ресурси -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- Saas Classroom -- Google Suite for Education -- післядипломна педагогічна освіта
Анотація: У статті описано хмарний додаток Saas типу Google Classroom, що може слугувати засобом організації відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища, а також практичне застосування цього програмного засобу у закладі післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

4.


    Рибалко, Ольга Олексіївна.
    Проектування електронних освітніх ресурсів навчання математики в початковій школі з використанням системи ADOBE FLASH [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.10-інформаційно-комунікаційні технології в освіті / О. О. Рибалко ; НАПН України, Ін-т інформац. технологій і засобів навчання. - : ІІТЗН НАН України, 2017. - 21 с.
Рубрики: Електронні освітні ресурси
   навчання в початковій школі

   автореферати дисертацій--педагогіка

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні ресурси -- математика в початковій школі


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
378.147:37.022
С 50


    Смирнова, Ірина.
    Мета і зміст підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів [Текст] / І. Смирнова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 28-34.
УДК
Рубрики: Вчителі--підготовка вчителів інформатики
   Електронні освітні ресурси

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- майбутні вчителі технологій -- інформаційно-технологічна підготовка -- методики навчання -- електронні освітні ресурси
Анотація: У статті подано опрацьовані результати педагогічного експерименту за темою дисертаційного дослідження “Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів”. Вони відображають реальну картину реалізації мети і змісту підготовки майбутніх учителів до розроблення електронних освітніх ресурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

6.
378.147.88:004.9
Ч-97


    Чхало, Оксана Миколаївна.
    Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії [Текст] / О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах--аналітична хімія
   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
аналітична хімія -- фармакологія -- змішане навчання -- електронні освітні ресурси -- власні гаджети -- ресурси Інтернет
Анотація: Мета статті полягвє в подоланні досвіду створення й застосування моделі освітнього процесу аналітиіної хімії, заснованої на його доповненні мультимедійними, довідковими та іншими матеріалами з використанням концепції BYOD та змішаного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

7.
004.9:378
Б 91


    Буров, О. Ю.
    Ергономіка / людський чинник в інформатизації освіти [Текст] / О. Ю. Буров // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 2. - С. 30-38.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні ресурси -- цифрове середовище -- діяльність людини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Іванюк, І. В.
    Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандінавських країнах [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 69-76.
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--інформаційно- комунікаційні технології
   Скандинавські країни--освіта
Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність вчителів -- освітня політика -- електронні освітні ресурси -- інформаційно-комунікаційні технології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
004.9:37.01/.09
Б 60


    Биков, В. Ю.
    Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп’ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 2. - С. 15-22.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
цифрова трансформація -- цифровізація освіти і науки -- електронні освітні ресурси -- комп’ютерно-технологічна платформа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
37.014.63:37.014.55
К 17


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу [Текст] / Л. М. Калініна, М. О. Топузов // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--управління
Кл.слова (ненормовані):
управління закладом освіти -- заклади освіти -- освітній округ -- електронні освітні ресурси
Анотація: У статті розглянуто результати аналізу досвіду організації та діяльності різноманітних закладів освіти. Показано, що якість освіти та її вартість у розрахунку на одного суб’єкта навчання залежить від кількості учнів у навчальному закладі. Зазначені залежності є нелінійними, їх екстремуми, а саме мінімум вартості навчання і максимум якості освіти не збігаються, але їх зближення вказують на можливість оптимізації процесу. Результатом зазначеного може бути суттєвий і позитивний суспільний ефекь - покращення якості освіти. Сформульовано деякі поради щодо інформатизації освітнього процесу та управління ним.


Дод.точки доступу:
Топузов, Михайло Олегович

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 23703
Кількість відвідувачів 1185
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя