Пошуковий запит: <.>K=заклади дошкільної освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 220
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Кротова, Тетяна. Які заходи з батьками провести в різних вікових групах [Текст] / Т. Кротова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 45-49.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- робота з батьками -- спілкування з батьками -- форми роботи -- освітня робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.016:82](477) С 79
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 45–49. - Зміст: Шість капелюхів ; Кубування : Додаток : Майстер-клас "Сучасні технології навчання на заняттях художньої літератури".
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з художньої літератури Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання в ЗДО -- література -- технології освіти -- Шість капелюхів, освітня технологія -- Кубування, освітня технологія Анотація: У статті описано ефективні методи навчання літератури дітей дошільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.091.2:613.79](477) Б 11
Бєлєнька, Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон / Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 35–42. - Зміст: Які особливості організації ; Як налаштувати дітей на денний сон ; Як організувати спокійний сон ; Додаток 1 : Віршики потішки та примовлянки ; Додаток 2 : Колискові.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--денний сон Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- денний сон -- ритуали -- організація -- віршики -- потішки -- колискові Анотація: У статті вміщено поради щодо організації денного сну дітей в закладах дошкільної освіти.
Дод.точки доступу: Мельник, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Я 44
Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 62–63.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- педагоги ЗДО -- самоперевірка -- тести -- безпека життєдіяльності -- діти дошкільного віку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.2.091.6(477) Н 61
Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище [Текст] / Олена Низковська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. 20–26. - Зміст: Яка роль розвивального предметного середовища ; З чого починати облаштування ; Яких принципів дотримуватися ; Як створити модель ; Якими мають бути освітні осередки ; Якими нормативними документами керуватися ; Як запобігти надлишковості.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--предметне середовище Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- організація -- інноваційне середовище -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- освітні осередки -- нормативні документи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.212.5(477) Б 11
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.
Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) К 11
Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.091.12:316.47](477) С 12
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 12–15. - Зміст: Порада 1. Пам’ятайте, що очі – дзеркало душі ; Порада 2. Стежте за інтонацією ; Порада 3. Контролюйте позу ; Порада 4. Керуйте жестами ; Порада 5. Шліфуйте майстерність мовлення ; Порада 6. Усміхайтеся співрозмовнику ; Порада 7. Перетворіть ввічливість і такт на свою візитку ; Додаток : Створюємо комфортну психологічну атмосферу : порадник для вихователя-методиста.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- педагоги -- вихователі -- спілкування -- поради
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.064.1(477) Д 20
Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Тетяна Дарадан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 15–20. - Зміст: Окреслюємо завдання ; Створюємо модель ; Беремо участь у спільних проектах ; Додаток 1 : Як наше слово вплине на дитину : тренінг для батьків ; Додаток 2 : "Стиль виховання дитини в сім’ї" : тест.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- робота з батьками -- партнерська взаємодія -- модель -- просвітницька робота -- форми роботи -- соціально-педагогічні проекти -- тести -- тренінги Анотація: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти (ясла-садок) - центру розвитку дитини № 31 "Барвінок" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо взаємодії з батьками.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.016:81-028.31](477) В 11
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 51–55. - Зміст: Значення в освітній роботі ; Особливості проведення ігор ; Додаток : Мовно-ритмічні ігри з піском на основі віршів.
Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- ігри із піском -- мовно-ритмічні ігри -- дрібна моторика рук Анотація: У статті описано досвід використання мовно-ритмічних ігор для розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|