Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (66)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (70)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст<.>
Загальна кількість знайдених документів : 759
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1М1/Ф 56
Назва : Філософсько-антропологічні студії' 2000: Європейський вектор та основні цінності української гуманістики. - Істина. Правда. Життя. (До 70-річчя Мирослава Поповича)
Вихідні дані : К.: Стилос, 2000
Кільк.характеристики :436 с
Колективи : Інститут філософії імені Г. С. Сковороди, Антропологічне відділення Українського філософського фонду, Центр громадянської просвіти "Київське братство"
ISBN, Ціна 966-7321-74-6: 10.00 грн.
ДРНТІ : 02.01
ББК : 87.212
Зміст : Проблема національної еліти ; Легінтимність і демократія: Уроки Макса Вебера для України/ В. Мазепа; Н. Вандышева; О. Кравченко. Україна і Європа ; Іван Франко на склоні ХІХ і ХХ віків: шлях до гуманізму/ Н. Вандышева; О. Кравченко. Питання про статус і зміст філософії життя/ О. Хома. Гоголь Н. В. в поисках жизни, или снова о "Шинели"/ О. Кравченко. Філософія - освіта ; Філософський переклад і мова української філософії/ О. Хома. Герменевтика у сучасній фізиці/ О. Кравченко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 19
Автор(и) : Пасинок В. Г.
Назва : Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема : Монографія
Вихідні дані : Х., 1999
Кільк.характеристики :154 с
Примітки : Бібліогр.: с. 141-153.
ISBN, Ціна 966-7728-04-8: 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.01.11
ББК : 74.48.2 + 81.411.1-7
Зміст : Теоретичні питання мовної підготовки студента. ; Формування мовної культури студента як завдання вузу ; Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності. ; Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи ; Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. ; Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. ; Дидактичний феномен мовної культури вчителя. ; Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя. ; Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. ; Функції мовленнєвої діяльності студента. ; Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 8.36 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/О-72
Назва : Освіта: Технікуми. Коледжі : Навчально-методичний журнал. № 1
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :68 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
Ціна : 12.98 грн.
ДРНТІ : 14.33
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Інноваційні технології навчання
Освіта в Україні-- модернізація освіти
Навчання-- навчальний процес-- організація
Дистанційне навчання
Інформаційні технології
Екологічна освіта --Україна
Іноземні мови-- методика викладання
Виховання студентів-- виховання особистості
Музейна справа в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Куратор
Культура поведінки
Людина-- совість-- мораль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ступенева освіта--рада директорів--методи навчання--модернізація освіти--навчальний процес
Зміст : Передумови і проблеми застосування нових інформаційних технологій під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін/ О. Іщенко. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні/ К. Левківський. Знання іноземної мови - одна з умов гармонійного розвитку особистості/ В. Ковтун. Ступенева аграрна освіта від робітника до магістра/ М. Бойко. Дієвиорган громадського самоврядування на Полтавщині/ В. Піпенко. Тестовий контроль у навчальному процесі/ О. Швидкий. Спільна робота математиків у рамках навчального комплексу "технікум - університет"/ В. Василенко, Т. Жеребілова, Л. Привалова. На шляху до освітніх інформаційних технологій/ О. Коновалов. Зміст та методичні аспекти курсу "Ділова українська мова"/ О. Неволіна. Програмне та методичне забезпечення курсу "Основи екології"/ Є. Подбєльцева. Виховуємо природолюбів/ І. Корж. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного спрямування/ В. Вербицький. Вища школа в селі Довгому/ Л. Самарай. Інтегроване заняття - одна з форм нових інформаційних технологій/ О. Акулініна. Комунікативний підхід до викладання іноземних мов/ В. Якубова, О. Плоскун, М. Боднар. Нові підходи до організації навчального процесу/ Л. Акімова. Гра-дискусія як активний метод навчання/ О. Друзюк. турботи та радощі куратора групи/ Л. Ковінько. Становлення людини і громадянина/ Н. Шевчук. Пошукова робота стадентів - невичерпне джерело формування особистості/ Г. Закалюк; 58-60. Видатний математик Остроградський Михайло Васильович/ Т. Міхєєва. Криза нашої совісті/ С. Чайка.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.34)/П 24
Назва : Педагогіка : Хрестоматія
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :700 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN (в пер.), Ціна 966-7767-91-4: 38.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74я73-3
Зміст : УЧИТЕЛЬ І СУСПІЛЬСТВО ; Українська народна педагогіка про вчителя ; Особистість учителя у висловлюваннях представників вітчизняної та зарубіжної педагогіки, діячів науки, культури... ; РОДИНА, ШКОЛА, ГРОМАДКІСТЬ ; Українці про школу, вчителя, громаду/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Людина як предмет виховання/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Народна педагогіка про загальні правила наставляння/ О. В. Духнович. Про шкільний порядок ; Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Як виховати справжню людину/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина. Єдність педагогічних поглядів і переконань учителів/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Павлиська середня школа/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Залежить тільки від вас... (лист завтрашньому вчителеві)/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Як любити дітей/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ; Людина як предмет виховання/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про користь педагогічної літератури/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Педагогика - наука или искусство?/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЗНАКОМ ЗОДІАКУ ; Нариси дитячої астрологічної педагогіки/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Стислий підручник педагогіки/ К. Д. Ушинський; Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Педагогический процесс/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ ; Народна педагогіка про освіту ; Законы хорошо организованной школы/ В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Закон України "Про освіту" від 25 квітня 1996 року ; ДИДАКТИКА, ЇЇ КАТЕГОРІЇ ; Народна педагогіка/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. Великая дидактика/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. О народности образования и индустрии/ П. Ф. Каптерев; Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. людина як предмет виховання/ В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Дидактические очерки/ К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ К. Д. Ушинський; Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Правила реалізації принципів навчання/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ; Рідне слово/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Метод и его применение/ Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. Бесіди і наочне навчання/ К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ; Рідне слово/ А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ; Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про виховання ; Эмиль, или О воспитании/ М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Про народність у громадському вихованні/ Г. С. Сковорода; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ П. Ф. Каптерев; М. Г. Стельмахович. Серце віддаю дітям/ К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про методи виховання ; Українська народна педагогіка/ А. С. Макаренко; В. О. Сухомлинський. Мысли о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Эмиль, или о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Людина як предмет виховання/ В. О. Сухомлинський. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ М. Г. Стельмахович; А. С. Макаренко. Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Слово вчителя в моральному вихованні/ В. О. Сухомлинський. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ, ЙОГО ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ; Народна педагогіка про роль колективу у вихованні ; Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович. Методика виховання колективу/ К. Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про моральне виховання ; Українська родинна педагогіка/ П. Ф. Каптерев. Вдячний Єродій/ В. О. Сухомлинський. Громадянство звичаїв дитячих/ В. О. Сухомлинський. Правила поведения/ В. О. Сухомлинський. О нравственном закаливании/ М. Г. Стельмахович. Про звичку/ М. Г. Стельмахович. Статеве виховання/ П. Ф. Лесгафт. Моральна підготовка молоді до подружнього життя/ В. О. Сухомлинський. Методика шкільного виховання/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Проболеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ С. Полоцький. РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про розумове виховання ; Народна педагогіка/ А. С. Макаренко. Українська родинна педагогіка/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про трудове виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Праця в її психічному і виховному значенні/ К. Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Виховання обов’язку/ В. О. Сухомлинський. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Об эстетическом развитии и воспитании/ П. Ф. Каптерев. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про фізичне виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Завдання фізичного розвитку в школі/ П. Ф. Лесгафт. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ ; Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський. РОДИННЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про родинне виховання ; Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. Домострой ; "Обід душевний" і "вечеря душевна"/ С. Полоцький. Материнская школа/ Я. А. Коменский. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Книга для батьків/ А. С. Макаренко. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. КЕРІВНИЦТВО ЗАГАЛЬНООСВІТНІМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМИ ЗАКЛАДАМИ ; Три елементи школи/ К.Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: Одна з основних переваг цього видання полягає в тому, що ретельно відібраний матеріал подається за тематичним принципом.
Примірники : всього 89: фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 371/Ф56
Автор(и) :
Назва : Філософія освіти і педагогіка: Науково-методичний збірник/ Гол. ред. В. В. Скрипка. № 1
Вихідні дані : Чернігів: ОІППО, 2003
Кільк.характеристики :66 с
Ціна : б/ц
ДРНТІ : 14.01.07
ББК : 74.00я43
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість
Зміст : Проблеми соціалізації учнівської молоді/ В. І. Скрипка. Християнські мотиви виховання духовності в історії зарубіжної і вітчизняної педагогіки/ І. К. Матюша. Проблеми духовності людини на сторінках тижневика "Освіта"/ В. В. Перехейда. Філософські засади управління системою сучасної освіти/ О. І. Зюзько. Фразеологічна номінація рис характеру людини в сучасній англійській мові/ М. С. Градобик, О. В. Шустрова. Поняття задатків здібностей та обдарованості дитини/ А. А. Давиденко. До питання впливу нового змісту оцінювання на навчальний процес/ О. П. Мокрогуз. Зміст, форми і методи роботи школи перспективного педагогічного досвіду/ Н. В. Єрмак. Трудова діяльність як основа організації життя вихованців в умовах сучасної школи-інтернату/ Л. І. Антоненко. Формувати екологічну свідомість/ Н. О. Деркач. Гуманізація процесу навчання географії (з досвіду роботи вчителя географії СЗШ № 7 м. Ніжина Торжевської Олени Ромуальдівни)/ Л. М. Рукавіцина. Міжшкільний навчально-виробничий комбінат - дійовий засіб упровадженння концепції профільного навчання в старшій школі/ С. В. Овчар, Л. Л. Шестаковський.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 3: Травень-червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :196 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Концептуальні засади морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти/ Г. Васянович, В. Онищенко, Л. Руденко. Концептуальні інтеграції та наступності навчання у професійно-технічній освіті/ І. Козловська, А. Литвин. Навчання в співробітництві як педагогічна технологія особистісно орієнтованого підходу/ П. Стефаненко. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кірєєва. Принципи, ідеї, напрями діяльності сучасного педагога-новатора/ П. Плотніков. Методичні аспекти вдосконалення майстерності професорсько-викладацького персоналу вищого навчального закладу в умовах конкуренції/ Д. Рупняк. Формування професіоналізму майбутнього вчителя у культурно-освітньому середовищі вищого навчального закладу/ К. Щедролосєва. Полікультурний світогляд майбутнього вчителя - актуальна проблема сучасної професійної освіти/ Л. Волик. Міждисциплінарні зв’язки у процесі правової підготовки вчителя початкової школи/ І. Дарманська. Окремі аспекти процесу соціалізації особистості соціальних і природних дітей-сиріт/ А. Шпакович. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві/ М. Шпак. Психологічні умови формування когнітивної складової моральних переконань у молодшоиу шкільному віці/ С. Білозерська. Комунікативні якості в професійній підготовці податкового міліціонера/ С. Богдан. Зміст та особливості реалізації виховних технологій у підлітковому віці/ О. Галян. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження/ Л. Бобко. Художні форми діалогічного спілкування з іконописом у розвитку духовності майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Управління підприємством у сучасних умовах на основі системного підходу/ В. Ціпуринда. Порівняльний аналіз ефективності витрат для дистанційної та інших форм навчання/ Б. Шуневич. Особистість і професія вчителя у педагогічній думці епохи Відродження (ХІУ-ХУІІ ст.)/ Б. Год. Єврейська освіта в Україні, Білорусії та Російській Федерації у 20 - на початку 30 рр ХХ ст.: спільні та відмінні риси/ Н. Кротік. Ювілей вченого. Академіку АПН України Гончаренку Семену Устимовичу - 75
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Г 15
Автор(и) : Галузяк, Василь Михайлович, Сметанський, Микола Іванович, Шахов, Володимир Іванович
Назва : Педагогіка : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів . -2-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Вінниця: Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня)
Кільк.характеристики :416 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-621-131-9: 21.04, 19.40, грн.
ДРНТІ : 14.01.33
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Учитель
Спілкування педагогічне
Дидактика
Методи навчання
Засоби навчання
Комп’ютерна техніка
Проблемне навчання
Програмоване навчання
Технології навчання
Виховання-- методи-- форми
Колектив
Самовиховання школярів
Сім’я і школа
Поведінка-- відхилення
Важковиховуваність
Школознавство
Управління освітою
Управління школою
Методична робота в школі
Навчально-методична робота-- планування
Планування-- школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти
Примірники : всього 37: ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(29), пед.(10), фб(1), аб(11)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/Д 92
Автор(и) : Д’юї, Джон
Назва : Демократія і освіта
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2003
Кільк.характеристики :294 с
Серія: Освіта
Примітки : Покажчик імен: с.289
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-67-6: 12.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта
Навчання
Мислення
Виховання
Філософія освіти
Зміст навчання
Інтелектуальне і навчання
Практичне навчання
Знання-- теорія
Етика-- теорія
Анотація: Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. На думку автора, основне призначення освіти - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів. Книга давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), ав(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 21350
Кількість відвідувачів 701
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя