Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.
74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Анотація: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.5
П 88


    Пугач, Анжеліна.
    Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару [Текст] / А. Пугач, П. Замаскіна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 74-77. : фотогр. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: Освіта--професійна освіта--організація професійної освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- профільне навчання -- семінари
Анотація: Автори статті висвітлюють доповіді науковців з різних аспектів профільного навчання, які відбулися на семінарі "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових", що відбувся на базі гімназії № 290 м. Києва у рамках угоди про співпрацю відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України та гімназії.


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.58.2
К 43


    Кириленко, Катерина.
    Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--науковий світогляд--формування
   Вища освіта--зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- зміст освіти -- інтеграція -- культура -- гуманітарні знання -- природничо-наукові знання -- природничо-гуманітарні знання -- університетська освіта -- природничо-наукова картина світу -- науковий світогляд
Анотація: У статті доводиться, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Передбачається, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців гуманітарного напряму сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Запропоновано шляхи та механізми реалізації розглянутого підходу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
Кл.слова: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
Кл.слова: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
Кл.слова: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
Кл.слова: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
Кл.слова: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
Кл.слова: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
Кл.слова: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
Кл.слова: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
Кл.слова: книги, підручники, гриф МОНМС України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
74
П 11


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Піскорська, Т. Любчич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 3. - С. 8-11. . - ISSN 0130-5263
ББК 74 + 81.411.1-90
Рубрики: Гештальтпедагогіка
   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- образ -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- національна свідомість


Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
74.03(4УКР)
А 80


    Арешонков, Володимир.
    Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.) [Текст] / В. Арешонков // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 49-55.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
шкільне суспільствознавство -- зміст освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Островерхова, Надія.
    Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 25-30 : табл., рис. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Управління освітою
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- суб’єкти управління -- організаційні механізми
Анотація: У статті окреслено організаційні механізми управління впровадженням державного стандарту загальної середньої освіти - наукові підходи, принципи, концепції; методи, способи, засоби, стимули впливу на суб’єкти його реалізації; технології реалізації і критерії оцінювання їхньої ефективності. Особливу увагу автор приділяє пріоритетним внутрішньошкільним суб'єктам упровадження державного стандарту загальної середньої освіти, формам підготовки до реалізації його змісту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Мальований, Ю. І.
    Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33.
ББК 74.5
Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа
Анотація: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)

Знайти схожі

9.
331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 71194
Кількість відвідувачів 1686
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя