Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Липова, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
57.026(075.3)
0-75


   
    Основи хімічної екології [Текст] : Навчально-методичний посібник до спецкурсу "Хімічна екологія" для студентів пед. університетів спеціальностей "Біологія та хімія", "Хімія" / І. І. Кочерга, Н. І. Лукашова, Л. А. Липова та ін. ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 152 с. - 4.20 грн.
ДРНТІ
ББК 20.1я73
РУБ 57.026(075.3)
Рубрики: Хімічна екологія


Дод.точки доступу:
Кочерга, Іван Іванович; Лукашова, Ніна Іванівна; Липова, Людмила Андріївна; Бобров, Віталій Якович; Ясинська, Алла Михайлівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 95
хім., аб (68), Ч.З.№2 (25), ав (1), фб (1)
Свободны: аб (68), Ч.З.№2 (25), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: РШ/2011/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 1/2
Зміст:
Освіта України : регіональний вимір : візит міністра освіти і науки, молоді та спорту України Дмитра Табачника на Миколаївщину. - 1-2-а с. обкл.
Бех, Іван. Совість : психолочгічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Андрущенко, Тетяна. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 12 назв.
Ципко, Вікторія. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Бібліогр.: 11 назв.
Захаренко, Сергій. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Клокар, Наталія. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників. - С.29
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи : сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
Курило, Віталій. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу (до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Бенера, Валентина. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Бенера. - С.40-44. - Бібліогр.: 16 назв.
Крутько, О. Навчальне телебачення : погляд у минуле (на матеріалі фахових педагогічних видань України 50-80-х років ХХ ст.) / Крутько. - С.44-48. - Бібліогр.: 10 назв.
Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі / Н. Дем’яненко. - С.49-53. - Бібліогр.: 12 назв.
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55
Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Громадська, Віра. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Бібліогр.: 5 назв.
Орішак, Людмила. Організація освіти педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66
Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-71. - Бібліогр.: 10 назв.
Секіріна, Валентина. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Бібліогр.: 3 назв.
Россихіна, Ольга. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
Ковтун, Наталія. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Бібліогр.: 4 назв.
Мистецтво художньої кераміки - дітям. - С.80
Портфоліо сучасної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна. Майстерня Надії Шлапунової. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

4.
371.01
Д 44


   
    Дидактичні засади формування навчальних профілів [Текст] : посібник / [авт. кол.: В. І. Кизенко, О. К. Корсакова, Л. А. Липова, Л. Л. Момот, С. Е. Трубачева, В. Р. Ільченко]; за наук. ред. В. І. Кизенка ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2010. - 132 с. : іл., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-644-180-8 : 17.00 грн.
ББК 74.202.245
РУБ 371.01
Рубрики: профільне навчання--старшокласників
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь Іванович; Корсакова, Ольга Констянтинівна; Липова, Людмила Андріївна; Момот, Людмила Людвігівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Ільченко, Віра Романівна; Кизенко, Василь Іванович \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: РШ/2014/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 1/2
Зміст:
Огнев'юк, Віктор. Великий Просвітитель України : до ювілею Бориса Грінченка / В. Огнев'юк. - С.3-11. - Бібліогр.: 20 назв. : фотогр.
Чижевський, Борис. Народний учитель - Герой України : до 100-річчя від дня народж. Є. С. Березняка / Б. Чижевський. - С.12-16 : фотогр.
Отич, Олена. Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич. - С.17-21. - Бібліогр.: 18 назв.
Артеменко, Олена. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко. - С.22-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Кирій, Світлана. Педагоги-митці: ними пишається Україна / С. Кирій. - С.26.
Максимова, Наталія. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Матяш, Надія. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш. - С.35-39. - Бібліогр.: 12 назв.
Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий. - С.40-44. - Бібліогр.: 26 назв.
Лукашенко, Тетяна. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко. - С.45-49. - Бібліогр.: 12 назв.
Колесник, Лариса. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник. - С.50-53. - Бібліогр.: 4 назви.
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська. - С.54-60. - Бібліогр.: 14 назв.
Панасенко, Елліна. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР : (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.61-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Стрілецька, Наталія. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім’ї і школи : (початок ХХ століття) / Н. Стрілецька. - С.69-73. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Визначні дати 2014 року. - С.74-79.
Модернізація шкільних бібліотек як сучасних ресурсних бібліотечно-інформаційних центрів. - С.79.
Основне завдання - забезпечення наукового супроводу функціонування й розвитку вітчизняної системи загальної середньої освіти : (за матеріалами звітної конференції Інституту педагогіки НАПН України). - С.80.
"Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." : Всеукраїнська науково-практична конференція (VI Грінченківські читання). - 2-га с. обкл. : кольор. фотогр.
Різдвяні педагогічні зустрічі на Черкащині. - 3-тя с. обкл. : кольор. фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.04
Л 61


    Липова, Людмила.
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04 + 74.58
Рубрики: Наукові дослідження--студенти
   Наукова робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 10 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Переяслав-Хмельницький ; Київ : СПД "Самойлова І. П.", 2004. - 304 с. - ISBN 966-308-021-3 : 35.00 грн.
    Зміст:
Коцур, Віктор Петрович. Диференціація освіти : (сучасний стан та тенденції розвитку) / В. П. Коцур. - С .5-17
Бібік, Надія Михайлівна. Компетентнісний підхід до презентації освітніх результатів / Н. М. Бібік. - С .18-26
Бондар, Світлана Пилипівна. Педагогічна технологія: структура та вимоги до її проектування / С. П. Бондар. - С .27-33
Липова, Людмила Андріївна. Основні тенденції оновлення змісту навчання на етапі допрофільної підготовки / Л. А. Липова, С. М. Ренський. - С .34-41
Барановська, Олена Володимирівна. Інформаційні вміння учнів початкових класів - базова основа ефективного навчання / О. В. Барановська. - С .42-48
Васьківська, Галина Олексіївна. Профільне навчання в умовах сільської школи / Г. О. Васьківська. - С .49-53
Вашуленко, Оксана Вікторівна. Особливості організації повторення в початкових класах / О. В. Вашуленко. - С .54-65
Ігнатенко, Наталія Вікторівна. Системний підхід до формування в молодших школярів поетапного розуміння текстів / Н. В. Ігнатенко. - С .66-71
Монастирська, Ольга Сергіївна. Стимулювання творчої активності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва / О. С. Монастирська. - С .72-80
Осадчук, Раїса Іванівна. Дидактичні принципи в організації розвитку комунікативної компетентності учнів / Р. І. Осадчук. - С .81-87
Лопухівська, Алла Василівна. З досвіду роботи учнівського самоврядування в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / А. В. Лопухівська. - С .88-95
Коцур, Надія Іванівна. Шкільна дезадааптація як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Коцур. - С .96-103
Гармаш, Людмила Сергіївна. Психічне здоров’я молодших школярів / Л. С. Гармаш. - С .104-108
Савченко, Олександра Яківна. Підготовка вчителя в контексті інновацій шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .109-117
Бондар, Володимир Іванович. До питання про модель конкурентноспроможного випускника педагогічного ВНЗ / В. І. Бондар. - С .118-122
Бірюк, Людмила Яківна. Теоретико-методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк. - С .123-137
Хоружа, Людмила Леонідівна. Подолання педагогічних стереотипів як шлях до самовдосконалення сучасного вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .138-148
Мазоха, Дмитро Степанович. Історико-педагогічна культура майбутнього вчителя в контексті формування його професіоналізму / Д. С. Мазоха. - С .149-158
Коханко, Оксана Григорівна. Модель формування у студентів загальнодидактичних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу та шляхи її реалізації / О. Г. Коханко. - С .159-164
Криворучко, Юлія Михайлівна. Готовність майбутнього вчителя до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів у теорії педагогіки й психології / Ю. М. Криворучко. - С .165-170
Лозенко, Анна Павлівна. Структура та функції дидактичної діяльності вчителя: рефлексивний аспект / А. П. Лозенко. - С .171-178
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Д. Замашкіна. - С .179-187
Опанасенко, Наталія Іванівна. С. Ф. Русова про трудове виховання молодших школярів / Н. І. Опанасенко. - С .188-192
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Диференційоване навчання
   Педагогічні технології

   Початкова школа--Наукові видання

   Учнівське самоврядування

   Підготовка вчителів

   Сучасний педагог

Кл.слова (ненормовані):
диференціація освіти -- молодші школярі -- учні початкових класів -- сільські школи -- конкурентоспроможні педагоги -- комунікативна компетентність -- самовдосконалення вчителя -- дидактична діяльність вчителя


Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 53174
Кількість відвідувачів 1671
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя