Л 61 Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Наукові дослідження--студенти Наукова робота--учні Кл.слова (ненормовані): метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |