Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проектний метод<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.202.6
Б 11


    Білик, Віра.
    Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів [Текст] / В. Білик // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 6-8 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.6
Рубрики: Початкова школа--метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність молодших школярів -- проектний метод


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
28.0р10
Т 56


    Томко, Н. Р.
    Проектні технології на уроках біології [Текст] / Н. Р. Томко // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 2-6.
ББК 28.0р10
Рубрики: викладання біології в школі
   Уроки біології

Кл.слова (ненормовані):
метод поектів -- проектна діяльність -- проектний метод


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.04
Л 61


    Липова, Людмила.
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04 + 74.58
Рубрики: Наукові дослідження--студенти
   Наукова робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 26224
Кількість відвідувачів 1283
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя