Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (40)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (69)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 303
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4/Я 41
Назва : Язык и культура: Вторая международная конференция : Тезисы : научное издание. Ч. I.
Вихідні дані : К., 1993
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Киевский университет имени Тараса Шевченко. Украинский институт международных отношений. Кафедра украинского и русского языков
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81
Зміст : Философия языка и культуры ; Культурологический компонент языка ; Национальные языки и культуры в их специфике и взаимодействии
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П78
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 27
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 8.36 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами/ С. О. Кубіцький. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності/ Н. В. Щубелка. Про технологізацію освіти/ Т. Г. Величко. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу/ Л. П. Мельник. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців/ О. Б. Кобзар. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Національне спрямування навчального процесу вищої школи/ П. М. Щербань. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя/ Р. І. Антонюк. Ключові пробеми інформатизації освіти/ Т. П. Дараган. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера/ Т. П. Голованова. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних/ К. Б. Левченко. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне/ О. А. Репецька. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть/ В. О. Єрмоленко. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання/ Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. Актуальність гендерного підходу в освіті/ Л. І. Міщик. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя/ О. А. Удалова. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності/ О. Ю. Удалова. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми/ Л. Л. Савич. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей/ Г. С. Тарасенко. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету)/ Н. І. Крилова, Н. М. Півень. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини/ В. В. Ягупов. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання/ В. В. Харабет. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії)/ О. П. Мітрясова. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів/ В. В. Вербицький. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації/ А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту/ М. А. Кришталь. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови/ О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови/ І. О. Орлова. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови/ О. О. Кузнєцова. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів/ Н. П. Корогод. Відомча освіта та її перспективи/ Т. М. Джулай. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів/ В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ/ О. П. Кондратюк. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання/ В. М. Король. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці/ В. Є. Сорочинська. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя/ В. С. Штифурак. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді/ В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. Деякі питання формування культури здоров’я/ С. М. Кулага, Н. О. Проніна. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі/ О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів/ О. П. Бабешко. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка/ М. О. Супрун. Основные тенденции развития системы образования в Иране/ Ростами Афшин.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 1: Січень-лютий
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :224 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Наукове життя
Зміст : Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави/ В. Г. Кремень. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти/ А. Кузьмінський. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття/ Ю. Жидецький. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи/ П. Стефаненко. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів/ М. Коляда. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи/ О. Внукова. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. Музальов. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення/ П. Плотніков. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості/ Н. Володарська. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету/ С. Козей. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні/ Б. Шуневич. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності/ В. Кисільова. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України/ В. Федорченко. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні/ О. Попик. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження/ В. Робак. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя/ Р. Михайлишин. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів/ М. Князян. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Н. Шевченко. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога/ Ж. Вірна. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді/ П. Кендзьор. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду/ Н. Жигайло. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії/ Я. Кміт.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40/К 44
Автор(и) : Кісь, Роман
Назва : Мова, думка і культурна реальність (Від Олександра Потебні до гіпотези мовного релятивізму)
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Іменний покаж.: с.299-302
ISBN, Ціна 966-7007-34-5: 10.50, 20.00, грн.
ДРНТІ : 16.01
ББК : 81.001.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Культурологія
Лінгвістика
Зміст : На перехрестях лінгвокультурології і когнітивної етнолінгвістики (спроба попередньої схеми) ; Мова і світобачення народу (етнопсихолінгвістична концепція О. Потебні і проблематика мовного релятивізму) ; Етнокультурний компонент слова (спроба функціонально-діяльнісної верифікації гіпотези Сепіра-Ворфа)
Примірники : всього : фб(1), КСХ(1)
Вільні : фб(1), КСХ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.6(075.3)/К 95
Автор(и) : Кучерявий, Володимир Панасович
Назва : Фітомеліорація : навч. посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : Львів: Світ, 2003
Кільк.характеристики :540 с
Примітки : Літ.: с. 530-531; Предметний покаж.: с. 532-539
ISBN (в пер.), Ціна 966-603-209-0: 62.04 грн.
ДРНТІ : 68.31
ББК : 40.6я73
Зміст : Фітоценоз як компонент біогеоценозу ; Фітомеліорація як засіб оптимізації екосистеми ; Фітомеліорація біотопу (екотопу) ; Гуманітарна функція фітомеліорації ; Природна фітомеліорація ; Сільськогосподарська фітомеліорація ; Лісогосподарська фітомеліорація ; Інженерно-захисна фітомеліорація ; Санітарно-гігієнічна фітомеліорація ; Рекреаційна фітомеліорація ; Етико-естетична фітомеліорація ; Архітектурно-планувальна фітомеліорація
Примірники : всього : Ч.З.№2(9), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(9), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4УКР)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : наук. - метод. зб. Вип. 31
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2001
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 5-8238-0603-5: 7.70 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Формування особистості як психолого-педагогічна проблема/ В. В. Кобильченко. Особистісно орієнтований підхід у вихованні майбутніх освітян/ А. Н. Власенко. Розвиток педагогічної творчості викладачів вищих навчальних закладів/ С. П. Архипова. Педагогічна майстерність та оцінка якості викладання у вищому закладі освіти/ Г. С. Цехмістрова. Культурологічний компонент у підготовці майбутнього педагога/ Т. В. Іванова. Особливості організації Web-ресурсу освітянсько-наукової тематики/ О. В. Накітенко. Методичне забезпечення соціально-правового виховання учнівської та студентської молоді/ О. А. Удалова. Ієрархія цінностей у вихованні студентської молоді/ Ю. Л. Кишакевич. Національно-патріотичне виховання в Україні на принципах християнської моралі/ Г. О. Очкань. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти/ В. І. Артюшенко. Щодо проблеми сімейного виховання молоді/ С. В. Гудзенко. Світоглядні аспекти екологічної освіти/ О. П. Мітрясова. Інноваційні підходи до викладання іноземної мови/ І. О. Орлова. Методичні рекомендації для проведення роботи з адаптації студентів нового набору/ Н. Ф. Тихомирова. Мудрість тисячоліть про вічні людські цінності/ П. Ф. Іваницька. Творча робота студентів при вивченні математики на педагогічному факультеті вищого навчального педагогічного закладу/ А. В. Шевченко. Використання педагогічних технологій у навчальному процесі провізорів/ Л. Г. Кайдалова. Дискусійний діалог як форма спвпраці викладачів і студентів педагогічного коледжу/ Л. В. Мустафа. Формування творчої особистості студентів у рамках програмного рішення педагогічних задач/ Ю. М. Кравченко. Фізіологічний аналіз використання оздоровчих можливостей активного відпочинку у фізичному вихованні студентів/ В. М. Ходінов. Особливості виховання студентів з особливими потребами/ М. І. Томчук, Т. О. Комар. Вплив творчості професора О. М. Граборова на розвиток української олігофренопедагогіки/ М. О. Супрун. Із досвіду вирішення проблем міжпредметних зв’язків на сучасному етапі при підготовці молодших спеціалістів/ М. С. Лобур.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся : сборник научных трудов. Вип. 16 : Спадщина М. Гоголя в сучасних дослідженнях (до 150-річчя від дня смерті письменника)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 4.60, 10.00, грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4УКР)0-7 + 83.3(4РОС)5-8(Гоголь)4
Зміст : Фольклорные традиции гоголевских пейзажей в "Вечерах на хуторе близ Диканьки"/ Л. А. Казнина. Функция метафоры в поэтической структуре "Вечеров на хуторе близ Диканьки"/ И. Н. Пионтковская. Образ чорта в українському фольклорі та повістях М. Гоголя: Порівняльний аналіз/ (Звєздін) О. Пасічний. Історичні алюзії у "Майській ночі" М. Гоголя/ І. М. Сенько. К вопросу о гоголевском идиостиле (на материале повести "Страшная месть"/ Н. Н. Арват. О национально-языковом колорите повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. С. Белая. Пространственный компонент в повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ Н. А. Бондарь. Обживание "овеществленного" пространства как испытание духа в повести Н. Гоголя "Старосветские помещики"/ Т. П. Целехович. Пейзаж в повести Н. Гоголя "Вий"/ М. Ю. Чикарькова. Художественное время в повести Н. Гоголя "Шинель"/ В. А. Сидоренко. До питання про фантастичне в повісті М. Гоголя "Ніс"/ Л. В. Дереза. Место повести "Рим" в творчестве Гоголя/ Е. М. Войнова. Сюжет пространства и сюжет героя в "Риме" Гоголя/ В. Кривонос. Гоголь и Данте: к вопросу о трехчастной форме "Божественной комедии" и "Мертвых душ"/ К. Буюнова. Макабристичні мотиви в творах М. Гоголя і Е. По/ І. С. Мурадханян. Наследие Гоголя в Китае: проблемы перевода и восприятия/ Хунбо Лю. Гоголь у сприйнятті студентів Ніжинського університету/ В. Г. Кучерявець. Нежинская Гоголиана на современном этапе/ Г. В. Самойленко. Вшанування М. Гоголя на Чернігівщині/ Л. І. Зеленська.
Примірники : всього : Ч.З.№3(3), ав(1), фб(2), фб Гоголіана(2), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№3(3), ав(1), фб(2), фб Гоголіана(2), ІБв(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.03 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво-- значення
Музична освіта в Україні
Здібності музичні-- розвиток
Духовий оркестр
Музика-- методика викладання
Зміст : Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії/ О. Я. Ростовський. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури/ В. І. Дряпіка. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики/ Н. Л. Біла. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору/ Ю. І. Чекан. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології/ О. П. Рудницька. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва/ Л. М. Ісьянова. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема/ С. В. Кафтанова. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема/ Т. Г. Кульбака. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму/ Л. Л. Матвєєва. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму/ В. Матвєєв. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти/ Т. Соколова. До питання про структуру музичної свідомості особистості/ Л. П. Воєводіна. Музичне висловлювання як предмет сприймання/ Л. П. Шилова. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів/ Г. А. Гарбар. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами/ Д. Г. Юник. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів/ Л. М. Богданович. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти/ О. А. Чайковська. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта/ Н. М. Семенова. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста/ О. П. Римаренко. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога/ О. А. Цвігун. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ю. В. Грищенко. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей/ Т. Г. Панасенко. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів/ В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі/ В. М. Головєнко. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ)/ В. І. Плєтніченко. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів/ Е. І. Булатова. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу/ Л. І. Паньків. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка/ О. Коваль.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.3)/П 69
Назва : Практикум по психологии состояний : Учебное пособие
Вихідні дані : СПб.: Речь, 2004
Кільк.характеристики :480 с.: ил
Серія: Психологический практикум
ISBN, Ціна 5-9268-0288-1: 49.60 грн.
ДРНТІ : 15.21.41
ББК : 88.35я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психология состояний
Психические состояния-- определение -- диагностика-- регуляция
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неосознаваемые компоненты--экспрессивный компонент--опросники--методики психологические--психологическое напряжение--утомление физическое --утомление умственное--утомнение хроническое--работоспособность
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Назва : Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. Вып. 36
Вихідні дані : К., 2003
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Програма рівних можливостей ПРООН, Науково-методичний центр вищої освіти, Міжнародний Фонд "Відродження"
ISBN, Ціна 966-96336-5-6: 2.40 грн.
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74.58
Зміст : Гендерна освіта в Україні: реалії та перспективи/ Л. С. Кобелянська. Прогрес та перспективи жіночих і гендерних досліджень в Україні/ Л. О. Смоляр. Стратегії гендерної освіти у вищій школі/ Н. Д. Чухим. Гендер та гендерні дослідження в ХХ столітті/ Н. Д. Чухим. Становлення гендерного дискурсу: пострадянський простір/ І. В Лебединська. Проблема жіночої суб’єктивності в ХХ столітті/ Н. Д. Чухим. Проблеми гендерної рівності: міжнародний досвід,українські перспективи/ Л. С Кобелянська. Гендерна рівність та гендерна демократія - стратегічний напрямок розвитку людства в XXI столітті/ Л. О Смоляр. Гендер як компонент громадської думки/ Т. М Мельник. Політико-правові аспекти входження чоловіків і жінок до законодавчої влади в Україні/ Т. М Мельник. Українські мас-медіа: гендерний аспект/ М. М Скорик. Суспільство гендерної рівності як принцип сучасної європейської демократії та українські реалії/ І. М Грабовська. Гендерний вимір ринку праці/ І. А Чудовська-Кандиба.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 9.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Управління розвитком культурного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. С. Болгаріна. Реалізація культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом/ В. О. Єршова. Навчально-методичний комплекс з методики навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах та його основний компонент - підручник/ І. Ф. Андрійко. Підготовка майбутніх викладачів іноземних мов до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності/ П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль. Використання відеоспостереження з метою формування вмінь педагогічного менеджменту у майбутніх вчителів іноземних мов/ В. В. Баркасі. Структура навчального посібника "Ділові усні та писемні переговори англійською мовою" з комп’ютерною підтримкою/ О. П. Биконя. Основні засади створення навчально-методичного комплексу для формування в майбутніх філологів англомовної компетенції та їх дотримання в навчально-методичному комплексі "Англійська мова. Комунікативний курс"/ Н. І. Бичкова. Створення та впровадження до навчального процесу навчально-методичного комплексу для майбутніх учителів іноземних мов початкової школи/ О. Б. Бігич. Деякі підходи до розширення словникового запасу/ Г. Білоконь. Методика "занурення" у навчанні англійської мови студентів економічних спеціальностей: для чого, хто, як?/ А. Д. Виселко. Урахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів при формуванні соціокультурної компетенції/ Г. М. Галушка. До проблеми підготовки вчителя іноземної мови до використання комп’ютерних технологій у середніх школах США/ Ю. Гільчук. Методичні вимоги до комп’ютерної програми для диференційованого навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення/ Л. В. Городнича. Інноваційні пройоми та методи розвитку креативності при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Навчально-методичний комплекс як ефективний засіб вивчення англійської мови як другої іноземної мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Навчання з задоволенням (метод проектів при вивченні іноземних мов як засіб розвитку творчої особистості)/ Л. Г. Думенко. Психолого-педагогічні умови навчання іноземних мов курсантів ВНЗ МВС України/ Л. Д. Дягілєва. Методические основы учебного пособия "Практична граматика англійської мови": Навчальний посібник для 2-го курсу факультету іноземних мов (автори Жилко Н. М., Панова Л. С.)/ Н. Н. Жилко, Л. С. Панова. Методика розвитку професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов/ Н. Л. Замкова. До питання про використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови/ В. П. Іванишина, Н. В. Фокіна. Перевірка ефективності методики навчання учнів старшої міжкультурного спілкування англійською мовою з орієнтацією на вибір професії за навчально-методичним комплексом "English through Communication" для 11 класу/ А. С. Іванова. Шляхи формування компетенції у письмі студентів І урсу мовного ВНЗ/ Г. А. Каширіна. Цикл "Життя молоді" як складова НМК "English through Communication" для 11 класу середньої школи/ О. Г. Квасова. Особливості професійного спілкування майбутніх авіадиспетчерів у процесі вивчення іноземної професійно орієнтованої мови/ О. О. Коваленко. Місце граматики в навчально-методичному комплексі англійської мови для початкової школи/ Н. О. Колтко. Диференціація навчання у вищому закладі освіти в умовах неперервної професійної освіти/ Л. М. Конопляник. Особливості навчаючої діяльності викладача при інтерактивному навчанні писемного мовлення у мовному ВНЗ/ Г. Ф. Крівчикова. Некоторые положения коммуникативной методики обучения фонетики английского языка на I курсе языкового вуза/ Ю. В. Кузенко. Необходимость создания учебно-методического комплекса для обучения студентов языковых вузов межкультурному общению в административно-правовом дискурсе Украины и Франции/ И. И. Липская. Вправи для розвитку вмінь спілкування з використанням автентичної навчальної відеофонограми/ С. П. Литвиненко. Структура моделі інформаційної культури майбутнього вчителя іноземної мови/ І. О. Лук’янченко. Підготовка вчителя іноземної мови до морального виховання учнів/ Т. І. Люріна. Рейтингова система оцінювання якості засвоювання навчального матеріалу/ К. О. Малина-Гільченко, Р. О. Гільченко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), нмк іноз. мов(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Кредитно-модульна система
Викладання іноземної мови в школі
викладання психології
Викладання зарубіжної літератури в школі
Викладання біології в школі
Профорієнтація
Екологічна освіта
Мотивація творчості
Підручникотворення
Професійна підготовка
Майбутні вчителі літератури
Інноваційна діяльність
економічна культура
Підготовка викладачів
Зміст : Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг/ К. М. Лубинець. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства/ М. М. Солдатенко. Виховання і медії/ Танась Мацей. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови/ Г. П. Татаурова. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ/ О. О. Безносюк. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів/ Н. А. Побірченко. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів/ А. П. Щербина. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості/ В. В. Синявський. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності/ О. В. Сватенков. Мистецькі технології навчання французької мови/ О. І. Авксентьєва. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури/ Ю. А. Глєбова. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції/ Л. Светенок. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти")/ А. Нагорна. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту/ Л. Б. Лук’янова. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю/ М. І. Михнюк. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості/ Н. І. Литвинова. Аналіз як вид дослідницької діяльності/ В. Г. Базелюк. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем/ І. М. Чемерис. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини/ К. Дубич. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки/ С. Д. Булавенко. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації/ Л. Р. Алексюк. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури/ Ю. Г. Новгородська. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології/ О. В. Комарова. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів/ О. М. Семеног. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури/ Т. Чередник. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля/ Г. Л. Омельченко. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя/ С. В. Тезікова. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності/ О. А. Грищенко. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу/ В. В. Пилипчук. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання/ М. Піддячий. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер/ Ю. Е. Лавриш. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей/ Л. В. Тандир. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання/ В. М. Солова. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми/ Г. Л. Черепанова. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду/ Н. Абашкіна. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії/ Н. М. Авшенюк. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції/ Н. О. Постригачь. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді/ І. В. Гушлевська; Н. Олійник. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії/ Н. Олійник; Н. Стукало. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст./ Н. Стукало; Н. М. Баленко. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття/ І. В. Лисенко. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся . Вип. 35 : Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 17.70 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Зміст : Семантика субстантивної і дієслівної метафор Миколи Гоголя/ О. В. Банзерук. Народно-разговорный компонент гоголевских сравнений ("Вечера на хуторе близ Диканьки")/ Н. Н. Арват. Кількісно-граничний вияв дії у дієсловах із префіксом на-/ Т. М. Сидоренко, Т. В. Заіченко. "Клясова боротьба" в українському мовознавстві на її відлуння в Ніжині/ В. М. Пугач. Кордоцентризм україномовної творчості Олекси Стороженка/ О. М. Моціяка. Последняя фантазия Кукольника/ А. И. Николаенко. Розанов о творчестве Н. Гоголя сопоставительно с творчеством А. Пушкина, М. Лермонтова, Ф. Достоевского и Л. Толстого/ А. В. Чоботько. "Новий Світ" як Книга. До слова про "багряну літеру" американського ренесансу/ Л. М. Остапенко. Еволюція терміну "українці"/ Є. М. Луняк. Сімейна історія у науковій спадщині Григорія Милорадовича/ О. О. Коваленко. Директори Юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській гімназії/ О. В. Самойленко. Півтора десятиліття на чолі інституту: штрихи до портрета Ф. Ф. Гельбке/ П. П. Моціяка. Директорство І. І. Іванова в Ніжинському історико-філологічному інституті князя Безбородька 1907-1913 рр./ П. П. Моціяка. Розвиток історичної освіта та науки в Ніжинському історико-філологічному інституті в роки Першої світової війни та визвольних змагань (1914-1919 рр.)/ О. Г. Самойленко. Повсякденне життя провінційного інтелігента 20-х рр. ХХ ст. (за щоденниками професора М. М. Бережкова)/ О. А. Коляструк. Теоретичні і методологічні основи полікультурної освіти/ О. Г. Баранков. Рево М. В. та Чернігівщина/ Н. О. Баранкова. Музиченко О. Ф. Сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. Земельна політика й аграрне законодавство Української держави П. Скоропадського/ Г. Пітик. Ніжинське Головне лісництво в 1941-43 рр.: функції та організаційна структура/ Г. Дудченко, Є. Коваленко. Сталінський режим проти кримських татар (травень 1944 р.)/ С. Білецька. Механізм здійснення політики США в ООН/ Ю. М. Боголій. Освітній рівень населення сучасної України в контексті історичних реалій/ М. В. Семенова. Заклади культури Миколаївської області як складова частина гостинності в контексті розвитку туризму першої половини 80-х рр. ХХ ст./ Г. А. Гарбар. Книгодрукування на Чернігівщині у XVII - XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Відомі архітектори XVIII ст. - будівничі в Ніжині/ С. Г. Самойленко. Панська сільська садиба 1-ї половини ХІХ ст. як культуротворче середовище (на матеріалі садиби Капністів в Обухівці)/ М. М. Будзар. Черниговское церковно-певческое Благотворительное общество: страницы истории/ Л. А. Дорохина. Розвиток музичної культури чернігівщини у рамках функціонування громадських товариств (перша третина ХХ століття)/ Т. В. Ляшенко. Становлення професійного музичного мистецтва в Чернігові та Ніжині в кінці ХІХ-на початку ХХ століття/ А. Б. Хоменко. Вадим Доброліж - художник із Ніжина/ Г. В. Самойленко. О некоторых тенденциях исполнительского воплощения мелодико-синтаксических структур/ В. Г. Дорохин. Ніжин у період окупації фашистами (1941-1943 рр.)/ В. В. Кулик. Організація навчального процесу в Ніжинській сільськогосподарській та технічній школі в період окупації (1942-43 рр.)/ Н. Андрусенко, Г. Дудченко.
Примірники : всього : фб Гоголіана(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб Гоголіана(1), ІБв(1), ав(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 40/М74
Автор(и) :
Назва : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". Вип. 4. Т. ІІ. Ч. 1: Культурологічний компонент мови
Вихідні дані : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Кільк.характеристики :208 с
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Національна освіта
Зміст : Неогенные слова и их национально-культурная специфика/ Я.-П. Абрахам. Універсальний концепт "картина" у національно-культурному коді/ О. О. Акулова. Социальная роль как фактор выбора речевой тактики/ Г. П. Божко. Власне ім'я в контексті національної культури (етнолінгвістичний аспект)/ Г. П. Величко. Мовні образи у формуванні творчої індивідуальності письменника/ К. Ю. Голобородько. Фактори морально-культурного розвитку особистості/ В. В. Гребенчук; В. В. Гренбенчук. Національно-культурні конотації в діалозі "автор - читач"/ Л. П. Дідківська. Устаревшее слово в речи горожан: социокультурная модель/ Т. И. Ерофеева. Культурологічний аспект у сучасній термінології/ І. А. Колесникова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 40/М74
Автор(и) :
Назва : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - (ФІЛОЛОГІЯ). Вип. 4. T. II. Ч. 2: Культурологічний компонент мови
Вихідні дані : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Кільк.характеристики :192 с
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Етикет мовлення
Зміст : Проблема насилля в сучасному суспільстві на сторінках творів Джойс Керол Оутс/ О. О. Нагачевська. Державна мова в Україні на сучасному етапі/ Л. В. Панасюк. Текст как единица научно-гуманистического сплава/ С. В. Плотницкая, Л. Н. Голубенко, О. И. Еременко. До питання про мовленнєві стратегії ввічливості/ Т. М. Уділова. Мовний етикет і культура/ М. П. Фабіан. Про національно-культурну специфіку діловіого спілкування американців/ О. В. Яшенкова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 40/М74
Автор(и) :
Назва : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - (Філологія). Вип. 4. Т. V. Ч. 2: Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури
Вихідні дані : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Кільк.характеристики :172 с
ISBN, Ціна 966-7825-44-2: 3.00 грн.
ISBN, Ціна 966-7825-49-3: Б.ц.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання англійської мови
Викладання іноземної мови
викладання російської мови
Навчання студентів-- самостійна робота
Особи з особливими потребами
Підготовка вчителів
Дошкільники-- підготовка до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійна робота студентів
Зміст : Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні/ Р. І. Антонюк. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Онучак. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США/ І. В. Пасинкова. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів/ С. В. Плотницька. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років/ В. І. Прокопенко. Викладання іноземних мов в Україні/ О. Б. Рябова. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся/ А. Ю. Садова. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників/ О. М. Семеног. Лингвистический аспект лингвострановедения/ А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка/ А. К. Стехина. Диалог как форма организации учебного процесса/ В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця/ И. Фещенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України/ В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації)/ Я. Я. Чорненький. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива/ Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості)/ С. Л. Шафар; А. М. Якімова. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі/ А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 188044
Кількість відвідувачів 1311
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя