Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (58)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодші школярі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 283
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: ДзОП-1/2019/1
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Гришина, І. І. Сила слова : [вступне слово директора видавничої групи "Основа" про результати анкетування передплатників] / І. І. Гришина. - С.2–3. : іл.
Кл.слова: анкетування, передплатники, відгуки
Шевченко, О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова. - С.4–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Кл.слова: геометрія, методика викладання, геометричні фігури
Наказна, К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / К. В. Наказна. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: нетрадиційні уроки, уроки-проекти, уроки-ігри
Книщук, Т. І. Використання ґудзикотерапії в роботі з особливими дошкільниками / Т. І. Книщук. - С.14–17. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр.
Кл.слова: гудзикотерапія, розвивальні ігри, корекційні ігри
Михайлова, Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми) : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.18–19. : іл.
Кл.слова: українська мова, методика викладання, синоніми
Куст, С. М. Свято української казки : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.20–21. : іл.
Кл.слова: свята, позакласні заходи, казки
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.22–23. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: інформатика, графічний редактор, графіка
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.24–31. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: розумовий розвиток, діагностика, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ОДнв/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото.
Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл.
Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку
Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ДзОП-1/2020/1
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 1 (61)
Зміст:
Данильчук, А. Ю. Позакласна робота в спеціальних закладах освіти. Організація і зміст самопідготовки : [подано рекомендації, дотримання яких є обов’язковими під час організації самопідготовки] / А. Ю. Данильчук. - С.2–9.
Кл.слова: самостійна індивідуальна робота, режим дня, самоконтроль
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.10–16.
Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з учнями-ринолаліками
Заруба, Д. В. Любіть Україну : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.17–18.
Кл.слова: діти зі слабким порушенням слуху, виховні заняття, патріотизм
Сизоненко, О. Л. Ми – частина природи : виховний захід для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю: [сценарій заходу екологічного спрямування для учнів з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.19–22. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, сценарій виховного заходу, екологічне виховання
Сильна Хелен Адамс Келлер : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / Д. Є. Клубенко. - С.23.
Кл.слова: сліпоглухоніма письменниця, творчість письменниці, Хелен адамс Келлер
Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31.
Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, корекційно-розвивальні вправи, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ДзОП-1/2019/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зміст:
Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри
Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Кл.слова: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією
Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
Кл.слова: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток
Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл.
Кл.слова: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки
Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв.
Кл.слова: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл.
Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.202.242
С 83


    Стрілець, Світлана.
    Заради чого вчаться діти? [Текст] : (батьківські збори, 3 клас) / С. Стрілець // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 51-52. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--батьківські збори
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.062.1(477)
С 14


    Сайко, Т.
    Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Тетяна Сайко, Наталія Березовська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 34–35. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--адаптація до школи
Кл.слова (ненормовані):
адаптація до школи -- підготовка до школи -- фізична готовність -- психологічна готовність -- емоційний стан -- шкільна адаптація -- мотиваційна готовність -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про фізичну та психологічну готовність молодших школярів до школи.


Дод.точки доступу:
Березовська, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
159.98
Г 60


    Голінська, Т.
    Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Тетяна Голінська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Практична психологія--арттерапія--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- арттерапія -- формування особистості дитини -- арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- молодші школярі
Анотація: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.202.242
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання [Текст] / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 13-19. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--навчання--пізнавальна діяльність
   Початкова школа--уроки літературного читання

Кл.слова (ненормовані):
уроки літературного читання -- пізнавальна сфера особистості -- молодші школярі


Дод.точки доступу:
Швець, Світлана; Буряк, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
177.3:159.9
П 49


    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів / Світлана Поліщук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 8–11. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість молодших школярів -- мораль -- фантазія -- творча діяльність -- дитяча психологія -- корекція брехливості -- ситуативна брехливість -- психологічна характеристика -- психологічний супровід -- молодші школярі
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 12822
Кількість відвідувачів 1036
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя