Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (283)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодші школярі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.
159.922.72
В 61


    Вовчик-Блакитна, М. В.
    Особливості числової абстракції у дітей на ранніх етапах її розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / М. В. Вовчик-Блактина ; наук. кер. Костюк Г. С. ; Н.-д. ін-т психології УССР. - Київ, 1954. - 213 с. - Бібліогр.: с. 202-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Виховна робота--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- числова абстракція -- ВИХОВНА РОБОТА

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:159.922.7:159.954.4
О-31


    Оверчук, Вікторія Валеріївна.
    Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Оверчук Вікторія Валеріївна; наук. кер. Максименко С. Д ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 182, [4] с. - Бібліогр.: с. 171-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморозвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- діяльність -- учбова діяльність -- структура учбової діяльності -- саморозвиток -- креативність -- формувальний експеремент -- молодші школярі
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.6:004/Ч-37-707329

    Чекстере, Оксана Юріївна.
    Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чекстере Оксана Юріївна; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 301 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
децентрація -- егоцентризм -- дошкільники -- молодші школярі -- віртуальні комп'ютері ігри -- комп'ютерна депривація -- залежність від комп"ютера
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.31:17+159.923.32/.33
І-18


    Іванчук, Марія Георгіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування в молодших школярів моральних почуттів (у процесі навчання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванчук Марія Георгіївна ; наук. кер. Бех І. Д. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 137 с. : табл. - Бібліогр.: с. 126-137. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мораль--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОРАЛЬ -- моральні почуття -- МОРАЛЬНЕ виховання -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- інтегровані уроки
Анотація: У дисертації розкрито психологічні механізми детермінації морального розвитку / самовідсторонення, широту поля свідомості, емоційне збагачення моральних суджень. Обґрунтовано адекватні молодшому шкільному віці виховні впливи. Розроблено психолого-педагогічні технології навчальної діяльності, спрямованої на формування у школярів моральних почуттів. Проаналізовано навчальний матеріал як фактор морального виховання школярів. Розроблено систему інтегрованих уроків як засіб оптимізації морального розвитку особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, І. Д. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.5+159.955]:514+37.016:514
Л 27


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Особливості конструктивного мислення молодших школярів в процесі розв'язання творчих геометричних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Латиш Наталія Михайлівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Розв'язання задач--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- конструктивна діяльність -- конструктивне мислення -- творча геометрична задача -- формування конструктивного задуму -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ
Анотація: Дисертація відображає результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей конструктивного мислення молодших школярів у процесі розв'язування творчих геометричних задач. У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження особливостей конструктивної діяльності, в основу якого покладена теорія творчості В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. В результаті експериментального дослідження було виявлено особливості конструктивного мислення, яке розгортається як процес розв'язування суб'єктом творчих геометричних задач на конструювання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.5(043.3)
Ш 83


    Шпак, Світлана Григорівна.
    Психологічні особливості поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шпак Світлана Григорівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 216 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 193-216. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія поведінки--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- конфлікт -- особливості поведінки -- емоційно-вольова незрілість -- соціометричний статус
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Проаналізовано сучасний стан теоретичних і прикладних досліджнь поведінки молодших школярів, особливостей їх спілкування. Розглянуто вплив індивідуально-психологічних особливостей та зовнішніх чинників на характер поведінки молодших школярів у конфліктних ситуаціях. Обґрунтовано комплекс методик дослідження особливостей поведінки дітей молодшого шкільного віку та запропоновано і апробовано психокорекційну програму формування навичок конструктивних форм поведінки у конфліктних ситуаціях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.4+37.015.3:159.922.73-053.5
В 18


    Варга, Вікторія Степанівна.
    Етнопсихологічні чинники адаптації дитини до шкільного середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Варга Вікторія Степанівна ; наук. кер. Вернік О. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 197,[49] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Шкільна адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- шкільне середовище -- симптомокомплекси -- молодші школярі -- стилі виховання -- етнопсихологічні фактори
Анотація: В дисертації розглядаються психологічні особливості адаптації дітей різних (українського та угорського) етносів до шкільного середовища. В роботі показано основні етнопсихологічні чинники, здатні істотно впливати на цей процес у дітей з різних етносів та з'ясовано статеві особливості адаптації в молодшому шкільному віці даних етнічних груп. Розроблено, науково обґрунтовано та апробовано програму корекції адаптації дитини до шкільного середовища, спрямованої на розвиток молодших школярів з українського і угорського етносів, у контексті дитячо-батьківських стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Вернік, Олексій Леонідович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.73-053.5:165.243
П 27


    Перепелюк, Тетяна Дмитрівна.
    Прояви егоцентризму молодших школярів у процесі розуміння навчального матеріалу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Перепелюк Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 206 с. : табл. - Бібліогр.: с.173-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- егоцентризм -- молодші школярі -- розуміння тексту
Анотація: В дослідженні виявлено й обґрунтовано специфіку проявів егоцентризму як особистісної якості в процесі розуміння молодшим школярем навчального матеріалу. Визначено та доведено вплив особистісних якостей на результативність розв'язання завдань і розуміння навчальних текстів. Виявлено значущий зв'язок між комплексним формуванням навичок активного розуміння, профілактикою й корекцією негативних проявів егоцентризму та повнотою розуміння навчальних текстів, швидкістю, гнучкістю та глибиною розуміння навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 7212
Кількість відвідувачів 1174
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя