Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні досягнення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
81.411.1-91
Т 19


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 15-20
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- обов’язкові види контролю -- навчальні досягнення -- контрольні твори -- оцінювання контрольних творів


Дод.точки доступу:
Шинкарук, Н. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
371.26.93
М 11


    Міщенко, Світлана Миколаївна.
    Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум” [Текст] / С. М. Міщенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 27-31.
УДК
Рубрики: Навчання--навчальні досягнення--тестова система
Кл.слова (ненормовані):
тестова система -- діагностика -- навчальні досягнення -- дистанційне навчання -- навчальний процес
Анотація: У статті розглядаються можливості незалежної діагностики та контролю якості освіти. Представлена універсальна тестова система діагностики якості освіти “Тесторіум”, яка може використовуватися в різних процедурах оцінки якості освіти та є безкоштовної.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

4.


    Мхитарян, О.
    Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень [Текст] / О. Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 14-17
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення -- літературний розвиток -- неуспішність в навчанні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Горбачова, О.
    Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності
   Викладання історичного краєзнавства в школі

Кл.слова (ненормовані):
історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Сухарев, Д.
    Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Дмитро Сухарев // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 40-42. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21-90 + 74.202
Рубрики: Тестування--комп’ютерне--англійська мова
   Комп’ютерне тестування--англійська мова

   Тестування--англійська мова

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерне тестування -- Тест, автоматизована система -- моніторингове дослідження -- навчальні досягнення -- тестові завдання
Анотація: У статті аналізуються результати комп’ютерного тестування з англійської мови учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва, проведеного у травні 2011 р. Наведено приклади завдань, використаних у досліджені, а також розкрито переваги комп’ютерного тестування, що здійснюється на базі АС "Тест".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74
Х 85


    Хотченко, Ірина Анатоліївна.
    Організація контролю навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах освіти Китаю в другій половині ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 -загальна педагогіка та історія педагогіки / І. А. Хотченко ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2014. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: контроль засвоєння знань
   вища освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.
88.840
Г 68


    Гордеева, Т. О.
    Позитивное мышление как фактор учебных достижений старшеклассников [Текст] / Т. О. Гордеева, Е. Н. Осин // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 1. - С. 24-33. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання
   мислення позитивне

Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення


Дод.точки доступу:
Осин, Е. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3/.5.014.6](477)
Ж 74


    Житник, Б. О.
    Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--якість освіти--оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 64735
Кількість відвідувачів 1634
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя