Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=оригамі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
373.3.016:62/64]:371.31
С 88


    Ступак, Н. Б.
    Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 29–31. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Трудове навчання--фізкультхвилинки--початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- методика викладання -- фізкульхвилиинки -- віршовані фізкультхвилинки -- робота з природним матеріалом -- робота з текстильними матеріалами -- витинанки -- пошиття -- оригамі -- початкова школа
Анотація: Запропоновано серію авторських віршованих фізкультхвилинок, розроблених спеціально для уроків праці. Проводити їх слід перед або в ході самостійної роботи школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ВМДЗ/2016/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 10
Зміст:
Романюк, Ірина. Гурткова робота в дошкільному закладі: складові організації та керівництва / І. Романюк. - С.4-13.
Гурткова робота в дошкільному закладі : тест для самодіагностики. - С.14-16.
Виявлення освітніх запитів батьків : анкета для батьків. - С.16-18.
Яременко, Наталія. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку / Н. Яременко. - С.18-25.
Богомолова, Наталія. Маленькі шахісти в дошкільному закладі / Н. Богомолова. - С.25-32.
Лінчук, Маргарита. Оздоровлення дошкільників на заняттях гуртка аквааеробіки / М. Лінчук, Н. Шрамко, М. Чекулаєва. - С.32-41.
Перепльотова, Ніна. Опановуємо мистецтво художньої гімнастики / Н. Перепльотова. - С.41-45.
Сєлуянова, Лідія. Перші кроки до поетичного олімпу, або Розвиток словотворчості дошкільників / Л. Сєлуянова. - С.45-55.
Гасюк, Людмила. Світ паперових чудес у техніці оригамі / Л. Гасюк. - С.55-62.
Морєва, Олена. Оплачуємо роботу вихователя-методиста дошкільного навчального закладу як керівника гуртка / О. Морєва. - С.62-69.
Положення про гурток. - С.69.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.70-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ВМДЗ/2011/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 2
Зміст:
Малишева, Ольга. Порядок заповнення атестаційних листів / О. Малишева. - С.4-11.
Никанорова, Валентина. Творчі здібності дітей - на кончиках їхніх пальців / В. Никанорова, М. Пономаренко. - С.16-27.
Власенко, Галина. Ознайомлення дошкільників з мистецтвом оригамі / Г. Власенко. - С.28-38.
Мітрюкова, Тетяна. Конструювання з паперу як вид дитячої творчості / Т. Мітрюкова. - С.39-43.
Дейнеко, Ольга. Ігрове моделювання як форма активації педагогів / О. Дейнеко. - С.44-47.
Сиротич, Наталія. Дошкільна педагогіка як синкретичний вид мистецтва / Н. Сиротич. - С.48-53.
Шуть, Микола. Гра як інструмент оптимізації педагогічної діяльності вихователя-методиста / М. Шуть. - С.54-60.
Пазуха, Анжела. Використання недирективної ігрової терапії у психокорекційній роботі з дітьми / А. Пазуха. - С.61-68.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Миколаєнко, Ліана
    Грибочки для білочки : заняття з оригамі для дітей старшоїї групи [Текст] / Ліана Миколаєнко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ручна праця
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- дрібна моторика -- заняття з оригамі для дітей -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: Подано розробку заняття з оригамі для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей виготовляти грибочки в техніці оригамі; закріплювати вміння складати папір у різних напрямках; розвивати дрібну моторику, пам'ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: Д199251/2018/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Богуш, Алла. Василь Сухомлинський у вимірі століття : До 100-річчя від дня народження В. Сухомлинського / Алла Богуш. - С.2
Богуш, Алла. Творення Людини : батьківська педагогіка Василя Сухомлинського / Алла Богуш. - С.3-5
Бех, Іван. Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.6-8
Нерянова, Світлана. Про тарифний розряд. Про атестацію / Світлана Нерянова, Олена Швачова. - С.9
Брежнєва, Олена. Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" / Олена Брежнєва. - С.10-13
Камінська, Олена. Гімнастика для душі / Олена Камінська. - С.14-17
Михайлова, Ірина. Сила родини - в любові : робота з дітьми старшої групи за твором В. Сухомлинського "А серце тобі нічого не казало?" / Ірина Михайлова, Світлана Медведєва. - С.18-19
Тоцька, Тетяна. Філософія для дітей та дорослих : за творами В . Сухомлинського / Тетяна Тоцька . - С.20-23
Смольникова, Галина. Виховуємо патріотичні почуття змалку. Українська народна іграшка / Галина Смольникова. - С.24-27
Слєба, Надія. Вогнегривий коник : заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського / Надія Слєба. - С.28-29
Миколаєнко, Ліана. Грибочки для білочки : заняття з оригамі для дітей старшоїї групи / Ліана Миколаєнко. - С.30-31
Бурлака, Тетяна . Фетрові помічники : посібники для дітей від 3-до 5 років / Тетяна Бурлака. - С.32-33
Журлакова, Юлія. Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти / Юлія Журлакова. - С.34-36
Бикадорова, Олена. Театр етичних мініатюр : інсценівки для дітей старшої групи за творами В. Сухомлинського / Олена Бикадорова. - С.37-40
Яка ж то насолода - "уроки у природі"! : фотоконкурс "Наші діти". - С.3 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Киба, Світлана .
    Математика та мистецтво паперопластики [Текст] / С. Киба // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2022. - N 4/6. - С. 19-22.
Рубрики: Викладання математики в школі--ігри, завдання, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
бінарні уроки (математика та мистецтво паперопластики) -- оригамі -- навчання геометрії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.1
В 58


    Власенко, Галина.
    Ознайомлення дошкільників з мистецтвом оригамі [Текст] / Г. Власенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 2. - С. 28-38.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
вироби з паперу дошкільнятами -- ручна праця дошкільнят -- заняття з аплікації -- заняття з оригамі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.036.5:62/64](477)
Д 75


    Дробчак, Я.
    Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Ярослава Дробчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–44. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів
   Початкова школа--уроки трудового навчання

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творчі компетентності -- трудове навчання -- пізнавальний інтерес -- творча діяльність -- творча особистість -- робота з папером -- методика викладання -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формування творчих компетентностей учнів на уроках трудового навчання зумовлене реалізацією не тільки відповідного оновлення змісту освіти, а й відповідних методів та технологій навчання. Подано приклад уроку з трудового навчання на тему: "Оригамі" для учнів 2 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Косарева, Ірина
    Паперові дива : майстер-клас для педагогів [Текст] / Ірина Косарева // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- рукоділля -- паперові техніки -- образотворчість -- техніка оригамі -- майстер-клас для педагогів
Анотація: Подано конспект майстер-класу, мета якого - розширювати та поглиблювати знання учасників про різноманітні паперові техніки образотворчості: оригамі, квілінг, скрапбукінг, витинанки, про розмаїття видів паперу для роботи; вправляти у виготовленні поробок у техніці оригамі за інструкцією та схемою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 52895
Кількість відвідувачів 1696
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя