Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Васильєв, О.
    Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Васильєв // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання
   педагогічна психологія

   покарання

Кл.слова (ненормовані):
психологія виховання -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


   
    Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текст] // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: покарання
   педагогічна психологія

   психологія виховання

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем

ДШ2/2003/9(березень) :
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)



Знайти схожі

3.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Анотація: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
88.40
С 84


    Стреж, О. С.
    Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.40
Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка
   Вчителі--психолого-педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика)
Анотація: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).


Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
88.4
Л 25


    Ларионова, С. О.
    Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.846 + 85
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
   Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва
Анотація: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Омаров, О. А.
    Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 59-62. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4
Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми
   Політика--суспільно-політичні організації--рух і організації молоді

   Кримінальне право--кримінальна відповідальність

   Педагогіка--виховання молоді

   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
політика -- внутрішня політика -- полікультурні регіони -- соціально-політичні проблеми -- суспільно-політичні організації -- молодь -- рух і організації молоді -- екстремізм -- тероризм -- сепаратизм -- педагогіка -- РАО -- програми РАО -- виховання молоді -- психологія -- педагогічна психологія
Анотація: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.


Дод.точки доступу:
Омарова, Н. О.; Джахпараева, Д. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.03(4Нім)-8
Ш 32


    Шачина, А. Ю.
    Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Нім)-8
Рубрики: педагоги зарубіжних країн
   Освіта в зарубіжних країнах--історія

   Німеччина--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці
Анотація: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині.


Дод.точки доступу:
Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.6
У 51


    Ульянич, І. В.
    Умови формування рефлексивної компетентності вчителів [Текст] / І. В. Ульянич // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--компетентність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивна компетентність -- особистісна спрямованість -- стратегія поведінки -- мотивація вчителя -- соціально-психологічна адаптація -- педагогічна психологія -- вчителі-початковці
Анотація: У статті описано вплив показників особистісної спрямованості, стратегії поведінки, мотивації та соціально-психологічної адаптації вчителів на формування та розвиток їх рефлексивної компетентності. Здійснено порівняльний аналіз цих впливів у вчителів-початковців та досвідчених вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 72141
Кількість відвідувачів 843
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя