Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна підтримка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
74.6
С 69


   
    Социально-педагогическая поддержка детей-мигрантов и их семей [Текст] // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 2. - С. 65-80.
ББК 74.6
Рубрики: діти мігрантів
   освіта полікультурна

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
етнічна толерантність -- педагогічна підтримка
Анотація: О работе круглого стола "Социально-педагогическая поддержка детей-мигрантов и их семей", который прошел на кафедре социальной педагогики Московского гуманитарного педагогического института.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.6
М 18


    Маленкова, Людмила Ивановна.
    Педагогическая реабилитация и воспитание ребенка с особенностями в развитии [Текст] / Л. И. Маленкова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 5. - С. 45-52.
ББК 74.6
Рубрики: Педагогічна реабілітація--важковиховувані діти
   Діти групи ризику--педагогічна реабілітація

Кл.слова (ненормовані):
депривація -- педагогічна підтримка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


   
    Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка [Текст] // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - 56-69 (прод.след.)
Рубрики: психологія педагогічна
   педагогіка лікувальна

   педагогіка підтримки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підтримка -- психомоторика
Анотація: Ребенок сам является актером своего развития и развивается сам по себе. В соответствии с этой точкой зрения, смысл педагогической поддержки состоит в том, что ребенку создаются побуждающая его развитие обстановка и обучающие ситуации. В соответствии с этим пониманием, основной целью деятельности педагога является создание условий, облегчающих его развитие.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

4.


    Аніскіна, Н.
    Педагогічна підтримка обдарованості [Текст] / Н. Аніскіна // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N10(Аніскіна Н. Психологічна підтримка обдарованості). - С. 1-128
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдаровані діти
   індивідуальність

   Педагогічний колектив

   Розвиток здібностей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підтримка -- ліцейна освіта -- комп’ютеризація навчання -- моніторинг предметний -- ліцейне самоврядування
Анотація: У посібнику окреслено проблеми, які виникають у взаємодії з обдарованими дітьми, розкрито досвід навчальних закладів, які успішно розв'язують ці проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Кунгурова, И. М.
    Технология педагогической поддержки профессионально-творческого саморазвития студентов [Текст] / И. М. Кунгурова // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2007. - N6. - С. 69-72
Рубрики: Професійна підготовка
   Вища освіта

   студенти

Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА -- саморозвиток студента


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
24р10
П 44


    Подобєд, М. Б.
    Неуспішність учнів і шляхи її подолання [Текст] / М. Б. Подобєд // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-4
ББК 24р10
Рубрики: Неуспішність в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
подолання неуспішності учнів -- відставання -- індивідуалізація навчання -- педагогічна підтримка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74
Д 17


    Данілова, Альона Петрівна.
    Педагогічна підтримка соціальної ініціативи студентської молоді у проектній діяльності неурядових організацій місцевого рівня [Текст] : автореферат дисертацій на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.05 - соціальна педагогіка / А. П. Данілова ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Молодь--політична активність
   Суспільство України--об’єднання громадян

   Автореферати дисертацій--соціальна педагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь -- проектна діяльність -- неурядові організації -- розбудова громадянського суспільства -- педагогічна підтримка


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

8.
376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
378:338.48-051](477)
С 11


    Сідоров, В.
    Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / В. Сідоров // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 49–53. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність -- педагогічна підтримка -- кроскультурна підготовка -- фахівець з туризму -- кроскультурна взаємодія -- інтерактивне середовище -- туристичний бізнес
Анотація: У статті розкрито поняття середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки як взаємодію учасників освітнього процесу в кроскультурному контексті, єдність і систему їхніх взаємин. Обґрунтовано, що створення середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів під час їх кроскультурної підготовки є організований, цілеспрямований процес його побудови для розв’язання завдань формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму в освітньому процесі закладів вищої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 61454
Кількість відвідувачів 1630
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя