Пошуковий запит: <.>K=психологічний супровід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Докшина, Н. Робота з обдарованими та здібними дітьми [Текст] / Н. Докшина, С. Кошель> // Психолог. - 2004. - N44(листопад). - С. 20-22.
ББК 88.840 Рубрики: обдаровані діти Здібності дитини-- психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід
Дод.точки доступу: Кошель, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Романенко, Є. Психологічний моніторинг навчально-виховного процесу [Текст] / Є. Романенко> // Психолог. - 2005. - N8 (лютий). - С. 3-5
ББК 88.840 Рубрики: педагогічна психологія адаптація шкільна психодіагностика психологія молодшого школяра практична психологія Кл.слова (ненормовані): ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Розділ 2. Модель психологічного супроводу під час переходу з дошкільного закладу в школі [Текст]> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N1 ( Психологічний супровід школяра). - С. 54-85
ББК 88.840 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Кл.слова (ненормовані): довільність поведінки -- циклограма психологічного супроводу -- підготовка до школи -- навчання розвивальне -- готовність батьків до навчання дитини -- психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Удовенко, М. В. Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища [Текст] / М.В. Удовенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N3. - С. 123-128.
ББК 88.5 + 88.840 Рубрики: психологія виховання психологія навчання Психологічна служба системи освіти спадкоємність Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>5.
| 159.98 П 78
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологічна допомога--батьки дітей з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 159.98 К 55
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору Кл.слова (ненормовані): емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 376-056.2/.3(477) О-66
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота Кл.слова (ненормовані): мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.091.12(477) Т 98
Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Максименко, С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті [Текст] / С. Д. Максименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 5-16.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційний розвиток Кл.слова (ненормовані): інноваційна освіта -- психологічний супровід -- трансформаційні процеси
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.018.1.064-055.52-055.62](477) Р 28
Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--родинне Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічний супровід -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів Анотація: У статті розповідається про взаємодію батьків та учнів початкової школи. Наведено приклади деяких вправ, які можуть використовуватись у спільній діяльності практичного психолога та вчителя молодшої школи для налагодження активної взаємодії батьків та учнів класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|