Пошуковий запит: <.>K=пізнавальні здібності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
| Щелбанова Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте/Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.150-161
|
>2.
| Ліждвой Л. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти/Л. Ліждвой // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 11.-С.16-21.
|
>3.
| Калініченко Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)/Людмила Калініченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.45–46
|
>4.
| Рижук Г. О. Робота з обдарованими учнями на уроках правознавства/Г. О. Рижук // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 22/23.-С.14-17.
|
>5.
| Кудлай О. В. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 2.-С.131-136
|
|