Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
63.3(4УКР)р10
Р 69


    Романчук, Г. Н.
    Стан науки і культури України 1917 - 1921 рр. Історія України. 10 клас [Текст] / Г. Н. Романчук // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 52-53.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Уроки історії України в 10 кл.
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- розбудова вищої школи -- культурне будівництво -- розвиток науки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.584(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади
   Вища освіта в Україні--євроінтеграція

   вища освіта в зарубіжних країнах

   Європа--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія
Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.04(4Укр)
Л 37


    Левківський, К.
    Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття [Текст] / К. Левківський, Л. Івлєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 9. - С. 20-29 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--організація освіти--сучасний стан освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта ХХІ століття -- індекс людського розвитку -- індекс рівня освіти -- інноваційний розвиток освіти -- підвищення якості освіти
Анотація: Висвітлюються нові перспективи розвитку освіти у ХХІ столітті та її значення для розвитку гармонійної людської особистості. Розкривається роль освіти як визначального чинника соціально-економічного розвитку країни.


Дод.точки доступу:
Івлєва, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.58
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання
Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.03(4УКР)
В 65


    Войтова, Людмила.
    Розвиток освіти на Черкащині: спроба ретроспекції [Текст] / Л. Войтова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 52-59.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Краєзнавство--педагогічне краєзнавство
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376(091)(477)
Ш 37


    Шевченко, В.
    Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі [Текст] = проблематика дослідження / В. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 23–34. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна освіта в Україні--розвиток
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- історіографія -- розвиток освіти -- порівняльна педагогіка -- історіографічний аналіз -- періодизація -- реформування освіти -- освітня політика -- історичний розвиток -- становлення освіти
Анотація: Здійснено порівняльну характеристику становлення та розвитку систем спеціальної освіти України та Польщі ХІХ – поч. ХХІ ст. Розкрито роль педагогічних концепцій минулого та їхній зв’язок з сучасним реформуванням освітніх.систем двох країн. Визначено пріоритети розвитку спеціальної освіти за роки незалежності України. Доведено, що темпи та глибина перетворень не повною мірою відповідають потребам держави та суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Кіт, Михайло.
    Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації [Текст] / М. Кіт // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 80-84.
Рубрики: Вища освіта в Україні--децентралізація освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- децентралізація -- управлінська парадигма -- Нова українська школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
379.8(477)
Б 60


    Биковський, Я.
    Презентація Стратегії розвитку позашкільної освіти / Я. Биковський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 76. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- позашкільна освіта -- стратегічний вектор
Анотація: Про презентацію документу "Стратегія розвитку позашкільної освіти" у Міністерстві освіти і науки України, учасників заходу-презентації, основні положення документу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
закон про вищу освіту -- розвиток освіти -- сучасний філософсько-педагогічний дискурс -- виклики сучасного світу -- інформаційна революція -- освітня політика -- підготовка педагогічних кадрів -- Педагогічна Конституція Європи -- модернізація освіти
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Сухомлинська, О. В.
    Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 11-14.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- стратегія розвитку освіти -- загальна середня освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 2169
Кількість відвідувачів 617
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя