Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Кремень, В.
    Інноваційність і освіта / Василь Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   Освіта--філософія освіти

   Людиноцентризм--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм
Анотація: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Андрущенко, В.
    "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--національна система освіти

   Освіта в Україні, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця
Анотація: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Горшкова, В. В..
    Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація

   Педагогічні технології--діалог

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.
Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Стеценко, Катерина Володимирівна.
    Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Великобританія--філософія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- філософія освіти -- емпіризм -- виховання -- персоналія
Анотація: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Бекон, Френсіс (англійський філософ, історик, політичний діяч, основоположник емпіризму ; 1561-1626) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Кремень, Василь.
    Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--реформування

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- людиноцентризм -- реформування освіти
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Козловець, М. А.
    Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 40-47.
Рец. на Сауха П. Сучасна освіта: портрет без прикрас : монографія / П. Сауха. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 382 с.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--модернізація освіти
   Освіта--філософія освіти

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
інтеграційні процеси -- глобалізаційні процеси -- постіндустріальна цивілізація -- освітянська парадигма -- зарубіжний досвід


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.58
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання
Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 08.05.2024
Кількість запитів 28530
Кількість відвідувачів 649
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя