Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.30-37
|
>2.
| Верещак Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів/Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.77-81
|
>3.
| Кремень В. Інноваційність і освіта/Василь Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.7-12.
|
>4.
| Андрущенко В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу/Віктор Андрущенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.13-18.
|
>5.
| Горшкова Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога/В. В. Горшкова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.75-81
|
>6.
| Стеценко К. В. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії/Катерина Стеценко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.107-111
|
>7.
| Кремень В. Постулати філософсько-освітньої діяльності/В. Кремень // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 1/2.-С.3-7
|
>8.
| Козловець М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою/М. А. Козловець // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.40-47.
|
>9.
| Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/Анатолій Похресник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.69-74
|
>10.
| Щербаков Р.Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.44-50
|
|
|