Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.5/Б 55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Рефлексія в духовному саморозвитку особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 30-37 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
ББК : 74.200.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Виховання особистості
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04/В 31
Автор(и) : Верещак Є. П.
Назва : Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 77-81 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.04
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень В.
Назва : Інноваційність і освіта
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 4/5. - С. 7-12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/4/5). - ISSN 0131-6788
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- інновації
Освіта-- філософія освіти
Людиноцентризм-- філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко В.
Назва : "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 4/5. - С. 13-18. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/4/5). - ISSN 0131-6788
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Освіта в Україні-- національна система освіти
Освіта в Україні, 21 ст.
Анотація: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горшкова, В. В.
Назва : Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 9. - С. 75-81. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/9). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Підготовка майбутніх вчителів-- мовна комунікація
Педагогічні технології-- діалог
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко, Катерина Володимирівна
Назва : Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 107-111 (Шифр В551/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Географіч. рубрики: Великобританія-- філософія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--філософія освіти--емпіризм--виховання--персоналія
Анотація: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень, Василь
Назва : Постулати філософсько-освітньої діяльності
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Освіта-- реформування
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козловець М. А.
Назва : Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 40-47. (Шифр ШО1/2013/1)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- модернізація освіти
Освіта-- філософія освіти
Філософія освіти
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 64
Автор(и) : Похресник, Анатолій
Назва : Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 69-74 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--національна освіта--розвиток освіти--соціалізація--прогнозування майбутнього--суспільство--технологічний розвиток--надвисокі технології--первинна освіта--вища освіта--освітні послуги, термін--криза виховання
Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 87/Щ 61
Автор(и) : Щербаков Р.Н.
Назва : Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 3. - С. 44-50. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/3). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 7 назв.
ББК : 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- філософія освіти
Викладання історії в школі-- зміст навчання
Педагогіка-- методологія
Навчання-- зміст навчання
Географіч. рубрики: Росія-- освіта
Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 63456
Кількість відвідувачів 1051
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя