Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Андрущенко, В.
    "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--національна система освіти

   Освіта в Україні, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця
Анотація: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Андрущенко, Віктор.
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
праця -- духовна еволюція цивілізації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
37.015.31: 378.016
Г 65


    Гончарова, Ольга.
    Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності [Текст] / О. Гончарова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 64-75.
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навчити вчитися -- становлення -- самоосвіта -- зміна стилю мислення -- мислення у складності -- когнітивно-креативний потенціал -- самовплив -- самотрансформація -- інтелектуальний пошук


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Горшкова, В. В..
    Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація

   Педагогічні технології--діалог

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.
Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

Кл.слова (ненормовані):
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 31533
Кількість відвідувачів 1358
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя