Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця Анотація: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Андрущенко, Віктор. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): праця -- духовна еволюція цивілізації
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.03(4Укр),218 Б 48
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2304-0629ББК 74.03(4Укр),218 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Дод.точки доступу: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.04 В 31
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 37.015.31: 378.016 Г 65
Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності [Текст] / О. Гончарова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 64-75.
Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): навчити вчитися -- становлення -- самоосвіта -- зміна стилю мислення -- мислення у складності -- когнітивно-креативний потенціал -- самовплив -- самотрансформація -- інтелектуальний пошук
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Горшкова, В. В.. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Освіта--філософія освіти Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація Педагогічні технології--діалог Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія. Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.58 Д 13
Давидов, П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта” Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74 З-73
Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти Кл.слова (ненормовані): взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|