Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоосвіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 114
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5
Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9
Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14
Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21
Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26
Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29
Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33
Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36
Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39
Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43
Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47
Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52
Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5
Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58
Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61
Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64
Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67
Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70
Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73
Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77
Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80
Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85
Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89
Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92
Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96
Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98
Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100
Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102
Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105
Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108
Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111
Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117
Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120
Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123
Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126
Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135
Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138
Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146
Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149
Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152
Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155
ПСИХОЛОГІЯ
Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158
Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162
Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165
Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167
Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171
Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна практика

   Комютерні технології

   Вчитель--розвиток особистості

   Здібності--педагогічні

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Самостійна робота--студенти

   Педагогічна творчість

   Адаптація студентів до ВНЗ



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

3.
373.01
В 68


    Волобуєва, Тетяна Борисівна.
    Самоосвітня діяльність керівника [Текст] : навчальний посібник / Т. Б. Волобуєва. - Х. : Основа, 2005. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Управління школою" ; вип. 6 (30)). - Бібліогр.: с. 85-94. - ISBN 966-333-191-7 : 5.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.24
РУБ 373.01
Рубрики: Керівник--самоосвіта
   Менеджмент освіти

   Управління персоналом--освітні заклади

Кл.слова (ненормовані):
акмеографія

Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
378
І-60


   
    Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти [Текст] : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2 / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 392 с. - ISBN 966-574-896-3 : 6.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74.58.2я43
РУБ 378
Рубрики: Самоосвіта студентів
   Самостійна робота студентів

   Індивідуальна робота студентів

   Дистанційне навчання

   Оцінювання знань

   Тестування

   Індивідуалізація навчання

   Пізнавальна діяльність

   Рольові ігри

   Модульно-рейтингова технологія навчання

   Економічна освіта

   Модернізація освіти

   Консультативна робота студентів

   Освітні технології

   Інформаційні технології

   Тестування

   викладання правознавства

   Викладання іноземної мови

   Викладання економіки

   науково-дослідна діяльність студентів



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
373.001
Р 15


    Радченко, Анжела Євгеніївна.
    Професійна компетентність учителя [Текст] : навчальний посібник / А. Є. Радченко. - Х. : Основа, 2006. - 128 с. - Літ.: с. 131. - ISBN 966-333-331-6 : 6.50 грн.
    Зміст:
Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя (МППКВ) . - С .7-81
Організація самоосвітньої діяльності вчителя на моніторинговій підставі . - С .81-130
ДРНТІ
ББК 74.204.2
РУБ 373.001
Рубрики: Вчитель--самоосвіта
   Професійна компетентність педагога


Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)
Знайти схожі

6.


    Тимошко, Г. В.
    Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы [Текст] / Г.В. Тимошко // Психологі(и)я : Загальнодержавна науково-популярна газета. - 2002. - N8-9. - С. 23-24
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Самоосвіта
   Керівник школи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
Кл.слова: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
Кл.слова: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Дод.точки доступу:
Главник, О.; Зоц, В.
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
Кл.слова: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
Кл.слова: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
Кл.слова: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
Кл.слова: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Рева, Ю.
    Самоосвіта та творчість підлітків [Текст] / Ю. Рева // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 96-103.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   самоосвіта

   мислення

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- запам’ятовування, прочитання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Трофимова, Н. М.
    Самообразование и творческое развитие личности будущего специалиста [Текст] / Н. М. Трофимова, Е. И. Еремина // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2003. - N2. - С. 42-47. . - ISSN 0869-561Х
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   самоосвіта

   саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
психология личности -- саморазвитие, самообучение -- творческая активность


Дод.точки доступу:
Еремина, Е. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 1326
Кількість відвідувачів 488
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя