Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Здоровий спосіб життя -- виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5
Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9
Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14
Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21
Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26
Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29
Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33
Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36
Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39
Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43
Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47
Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52
Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5
Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58
Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61
Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64
Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67
Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70
Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73
Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77
Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80
Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85
Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89
Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92
Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96
Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98
Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100
Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102
Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105
Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108
Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111
Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117
Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120
Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123
Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126
Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135
Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138
Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146
Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149
Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152
Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155
ПСИХОЛОГІЯ
Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158
Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162
Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165
Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167
Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171
Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна практика

   Комютерні технології

   Вчитель--розвиток особистості

   Здібності--педагогічні

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Самостійна робота--студенти

   Педагогічна творчість

   Адаптація студентів до ВНЗ



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн.
    Зміст:
Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11
Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18
Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25
Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32
Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35
Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49
Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56
Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66
Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74
Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78
Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84
Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92
Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100
Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104
Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108
Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111
Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114
Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118
Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122
Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132
Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140
Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146
Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151
Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158
Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163
Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169
Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177
Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182
Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189
Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192
Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198
Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна практика
   Морально-етичне виховання

   Екологічна освіта--школярі

   Шкільні клуби

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Атестація керівників

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Вчителі--заочна підготовка



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

4.
371.018
Щ 61


    Щербань, Петро Миколайович.
    Пам’ятай ім’я своє: Заповіді сімейної педагогіки [Текст] : Навчальний посібник для студ. пед. вузів / П. М. Щербань. - К. : Вища школа, 2006. - 191 с. : іл. - ISBN 966-642-315-4 : 18.00 грн.
    Зміст:
"Материнська школа" Яна Амоса Коменського та її значення для сучасної сім’ї . - С .6-8
"Думки про виховання" Джона Локка . - С .8-11
Педагогічна спадщина Йоганна-Генріха Песталоцці та його заповіді сімейного виховання . - С .14-17
"Народная педагогія" Олександра Духновича - один з основоположних творів української сімейної педагогіки . - С .17-21
Педагогічні погляди Тараса Шевченка - цілителя людських душ . - С .21-25
Погляди Костянтина Ушинського на зміст і методику виховання й навчання дітей у сім’ї та школі . - С .25-31
Національно-родинна педагогіка Михайла Драгоманова . - С .31-34
"Правила життя" Януша Корчака - педагогіка для дітей і дорослих . - С .34-37
Григорій Ващенко про традиційний український ідеал людини . - С .37-41
Заповіді та уроки Івана Огієнка . - С .41-45
"Книга для батьків" Антона Макаренка - видатне досягнення педагогічної думки . - С .45-49
"Батьківська педагогіка" та проблеми сімейного виховання в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського . - С .49-53
"Українська родинна педагогіка" Мирослава Стельмаховича . - С .53-56
"Сучасне українське виховання" Омеляна Вишневського . - С .56-62
Юрій Руденко про козацьку педагогіку й лицарське виховання . - С .62-65
Аномалії сімейного і суспільного виховання . - С .66-71
Психологія сучасної сім’ї та педагогіка сімейних відносин . - С .72-77
Педагогічна культура батьків - запорука успішного виховання дітей та молоді . - С .77-83
Світом править рука, що гойдлає колиску . - С .83-89
Роль батька у вихованні дітей в сім’ї . - С .89-91
Рідна мова - запорука буття народу . - С .91-93
Розумове виховання дітей у сім’ї . - С .93-97
Культура сімейного спілкування . - С .97-100
Моральне виховання дітей і молоді . - С .100-104
Духовна культура сім’ї . - С .104-108
Права людини і правова культура сім’ї . - С .108-110
Хороший чоловік творить красу дружини своєю любов’ю . - С .110-114
Знати дерево свого роду, Обряди, звичаї і традиції народу - обов’язок кожного українця . - С .115-119
Сутність національного виховання у сім’ї . - С .119-130
Українська народна пісня та її роль у формуванні національної самосвідомості дітей і молоді . - С .137-140
Життєдіяльність нації передусім залежить від здорового способу життя людини . - С .145-150
ДРНТІ
ББК 74.9я73
РУБ 371.018
Рубрики: Сімейна педагогіка
   Родинне виховання див. також Сімейне виховання

   Родинне виховання

   Сімейне виховання

   Національне виховання--сім’я

   Сім’я--відносини

   Сімейне спілкування

   Розумове виховання

   Моральне виховання

   Духовна культура

   Здоровий спосіб життя--виховання

Кл.слова (ненормовані):
правова культура


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос \о нем\; Локк, Джон \о нем\; РУССО, ЖАН ЖАК \о нем\; Песталоцці, Йоганн-Генріх \о нем\; Духнович, Олександр Васильович \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Драгоманов, Михайло Петрович \о нем\; Корчак, Януш \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Огієнко, Іван Іванович (1882-1972) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Стельмахович, Мирослав Гнатович \о нем\; Вишневський, Омелян \о нем\; Руденко, Юрій Дмитрович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
74
О-65


    Оржеховська, В. М.
    Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров’я [Текст] / В. М. Оржеховська, О. О. Єжова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 4. - С. 5-17.
ББК 74
Рубрики: здоровий спосіб життя--виховання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Єжова, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.2
П 78


   
    Про затвердження заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливсу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 7/8. - С. 50-54. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.2
Рубрики: освіта і законодавство
   здоровий спосіб життя--виховання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), наук. част. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), наук. част. (1)

Знайти схожі

7.
74.2
Ш 71


    Шматько, О. О.
    Ми обираємо здоров’я : Година спілкування [Текст] / О. О. Шматько // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 37-41.
ББК 74.2
Рубрики: здоровий спосіб життя--виховання
   Сценарії виховної години

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.2
Г 65


    Гонтаренко, В. Ю.
    Умій сказати : "Ні - палінню!" [Текст] : виховна година / В. Ю. Гонтаренко // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 34-35
ББК 74.2
Рубрики: Здоровий спосіб життя--виховання
   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.2
Г 87


    Громко, Р.
    Формування навичок здорового способу життя методами інтерактивного виховання [Текст] / Р. Громко // Дефектолог. - 2010. - N 10(жовтень). - С. 40-47
ББК 74.2
Рубрики: Здоровий спосіб життя--виховання
   виховання статеве

   Методи виховання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74
З-46


   
    Здоров’язбережна компетентність сучасного вчителя [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 34(грудень). - вкладка. - Зміст: Освіта і здоров’я дітей / О. Никифоренко. Виховувати бажання бути здоровими / Н. Гуріненко, О. Рибалка. здоров’язбережні аспекти сучасного уроку / О. Кійло. Виховання культури здоров’я'я учнів через впровадження здоров’язбережних технологій навчання / О. Рибалка. Дослідження ефективності творчої діяльності вчителів у впровадженні здоров’язбережних технологій у навчально-виховний процес / О. Кійло. Елементи використання здоров’язбережних технологій у навчально-виховному процесі / О. Кійло. Принципи застосування засобів лікувальної фізкультури в школі / Т. Семашко.
ББК 74
Рубрики: педагогіка здоров’язберігаюча
   методична допомога вчителям Ніжина

   Уроки

   виховання здорового спосібу життя

   виховання фізичне

   здоровий спосіб життя--виховання

   здоров’язбережні технології навчання

   навчання--здоров’язбережні технології

Кл.слова (ненормовані):
лікувальна фізкультура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 42349
Кількість відвідувачів 1197
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя