Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчий потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Ваганова, Н.
    Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія дошкільника
   Дошкільники--творчий розвиток

   Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.
74.2
К 44


    Кисільова-Біла, Валентина.
    До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: творчі здібності дітей
   Вчителі--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.200.5
П 77


    Приходченко, К. І.
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання гуманістичне
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання
Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.100.5
Б 20


    Балашук, Інна.
    Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 72-77 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: творчі здібності дітей
   Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
мюзикл -- театральна кімната -- театральна діяльність -- танцювальні заняття -- творчий потенціал
Анотація: У статті розглянуто питання розкриття акторських здібностей та розвитку художньо-творчих вмінь дітей дошкільного віку через театральну діяльність. Подано сценарій мюзиклу "Троє поросят" для дошкільників різновікової групи.


Дод.точки доступу:
Корікова, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.100.5
Б 40


    Безпала, Світлана.
    Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання
   Обдаровані діти--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал
Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education.


Дод.точки доступу:
Губко, Марія; Безпала, Марина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.100
П 54


    Полякова, Людмила.
    Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 43-50.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
зображувальна діяльність -- малювання -- нетрадиційні техніки малювання -- нетрадиційні інструменти -- творчий потенціал -- розкриття творчого потенціалу -- інтерес до малювання -- творчі здібності
Анотація: У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Визначено шляхи підвищення інтересу дітей до малювання. Висвітлено процес використання нетрадиційних технік та засобів малювання в різних вікових групах.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
63.3р10
Ш 49


    Шеремет, Микола.
    Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегральний підхід [Текст] / М. Шеремет // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 40-45.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- педагогічний потенціал історії -- творчий потенціал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.100.58
П 19


    Пастухова, Наталія.
    Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 74-79 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
розваги -- сценарії -- розвага інтегрованого змісту -- музична діяльність -- зображувальна діяльність -- творчий потенціал -- виховання культури почуттів
Анотація: Подано сценарій тематичної розваги в дитячому садку, під час якої діти мають нагоду продемонструвати свої музично-рухові та образотворчі здібності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Пелих, Маргарита.
    Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.1
Г 93


    Гузиніна, Вікторія.
    Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія
   Творчі здібності--розвиток--дошкільники

   Дошкільне виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 2037
Кількість відвідувачів 599
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя