Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творчий потенціал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Ваганова, Н.
    Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія дошкільника
   Дошкільники--творчий розвиток

   Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.
74.2
К 44


    Кисільова-Біла, Валентина.
    До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: творчі здібності дітей
   Вчителі--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.200.5
П 77


    Приходченко, К. І.
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання гуманістичне
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання
Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.200.264
Ш 34


    Швед, О. І.
    Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти [Текст] / О. І. Швед // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 18-22
ББК 74.200.264 + 74.002.64
Рубрики: Обдаровані діти--позашкільні заклади
   Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчий потенціал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Щедрина, Е. В.
    Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны" / Е. В. Щедрина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи
Кл.слова (ненормовані):
психічні розлади -- психічно хворі -- психічний розвиток -- творчий потенціал
Анотація: Про прес-конференцію, присвячену Другому фестивалю творчості людей з особливостями психічного розвитку "Нить Ариадны", який проходив з 25листопада по 7 грудня в Москві.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Богдановська, Людмила.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії
Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.1
Д 56


    Добровольська, Оксана.
    Творчість родом з дитинства / О. Добровольська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7.
ББК 74.1
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.100
К 82


    Крикун, Анастасія.
    Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.100
Н 42


    Недашківська, Ніна.
    Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 20-23.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--література
   Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні здібності -- обдарованість -- ознаки творчої обдарованості -- розвиток мовлення -- абстрактне мислення -- творчий потенціал -- гурткова робота -- казки -- робота з казкою -- ігровий тренінг творчості -- літературно-художні здібності
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку творчих та інтелектуальних задатків дітей. Висвітлено ознаки обдарованості дітей раннього та дошкільного віку, проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто місце та роль казок у розвитку розумових і творчих здібностей дошкільників.


Дод.точки доступу:
Кононенко, Олена; Лахтадир, Ольга

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.1
Г 93


    Гузиніна, Вікторія.
    Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія
   Творчі здібності--розвиток--дошкільники

   Дошкільне виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 51676
Кількість відвідувачів 1639
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя