Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний процес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Аліфанова, І.
    Модернізація змісту освіти [Текст] / І. Аліфанова // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 32-39
Рубрики: зміст освіти
   освіта інноваційна

Кл.слова (ненормовані):
оновлена освіта -- педагогічний процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
37.013.73
К96


    Кушнір, Василь Андрійович.
    Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. А. Кушнір ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2003. - 39 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   Професійна освіта

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

3.
74.03
К93


    Курило, Людмила Федорівна.
    Проблеми вітчизняної університетської педагогічної освіти в ХIХ - на початку ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Ф. Курило ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.03
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія, 19 ст. ; початок 20 ст.
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта--історія

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- тенденції -- трансформація -- університетська педагогічна освіта -- педагогічна освіта


Дод.точки доступу:
Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

4.
74
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Диалог в деятельности современного учителя [Текст] / В. В. Горшкова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 68-76. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: вчитель--педагогічна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна педагогіка -- паритетный диалог -- педагогічний процес -- діалогічна концепція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.58(4Укр)
К 93


    Курило, Людмила Федорівна.
    Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Ф. Курило // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 32 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта в Україні--історія
   педагогічні дисципліни

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- класичні університети -- університетська освіта -- педагогічний процес -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті здійснено історичний огляд становлення та розвитку університетської освіти в Україні (XIX- початок XX ст.). Показано, що в цей період педагогіка поступово набула статусу самостійної навчальної дисципліни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Завалевський, Ю.
    Управління процесом професійного зростання вчителя / Юрій Завалевський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--професійне зростання
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- педагогічна спрямованість -- професійне знання -- педагогічна техніка -- педагогічний процес -- управління -- менеджмент -- самоосвіта
Анотація: У статті розглянуто особливості управління процесом професійного зростання вчителя, розкрито роль інноваційної педагогічної діяльності та визначено ефективні форми роботи з підвищення фахової майстерності вчителів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.
74
П 63


    Постоленко, Ірина Сергіївна.
    Організація педагогічного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. С. Постоленко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта в зарубіжних країнах--окремі країни

   Освіта в зарубіжних країнах--заклади шкільної освіти--педагогічний процес

   Великобританія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
середня загальноосвітня школа -- педагогічний процес -- курикулум -- ключові етапи навчання -- освітня реформа


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.
74.58
Д 57


    Добрянський, І. А.
    Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ
   Студенти--адаптація до навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- гуманістичні стосунки -- суб’єкти -- навчальний процес -- життєва позиція
Анотація: На прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки досліджено проблему адаптації першокурсників в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією розвитку вишу. Представлено складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників.


Дод.точки доступу:
Кузнецова, І. В.; \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.200.58
Я 72


    Яременко, Лілія Анатоліївна.
    Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.200.58
Рубрики: Методи навчання
   Позашкільна освіта--навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- формування компетентностей -- позашкільна освіта -- культурно-дозвільна діяльність -- установи позашкільної освіти -- позашкільні навчальні заклади -- організаційні форми роботи -- громадські організації -- дитячі організації -- молодіжні організації -- педагогічний процес -- особистісно орієнтований підхід
Анотація: Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 30128
Кількість відвідувачів 667
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя