Пошуковий запит: <.>K=творчий підхід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 81.43.21-9 L80
Listening: teaching tips [Текст]> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 2.
ББК 81.43.21-9 Рубрики: Викладання англійської мови--аудіювання Кл.слова (ненормовані): попереднє прослуховування -- аудіювання -- творчий підхід -- прослуховування Анотація: Подано поради щодо навчання англійської мови за допомогою прослуховування та аудіювання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 81.43.21-90 А 64
Анісімова, О. С. Впровадження мовного портфоліо / О. С. Анісімова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 31. - С. 2-9. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--мовне портфоліо Якість освіти Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- мовне портфоліо -- портфоліо вчителів -- учнівське портфоліо -- творчий підхід -- оформлення портфоліо -- складові портфоліо
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 81.2-9 А 67
Аникина, Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.43.21-90 Б 12
Бабенко, Н. А. Розминка: необхідність чи надмірність? / Н. А. Бабенко, Т. Г. Пухальская> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 28. - С. 8-9.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): розминка -- творчий підхід -- базікання -- завдання Анотація: Подано творчі завдання для розминки на уроках англійської мови.
Дод.точки доступу: Пухальская, Т. Г. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 81.43.21-90 Б 72
Бобко, О. Methodology of reciprocal teaching / О. Бобко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 15. - С. 2. - Текст анг.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--групове навчання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- групове навчання -- взаємне навчання -- робота в групах -- творчий підхід Анотація: У статті подається методика групового навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бойко, Г. О. Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Брагіна, Т. А. Forming linguistic competence using lexical games [Текст] / Т. А. Брагіна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 13. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--ігри Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- лінгвістична компетенція -- творчий підхід -- ребуси Анотація: У статті розповідається про формування лінгвістичної компетенції учнів та використання лексичних ігор при вивченні англійської мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Голоднюк, Н. Ю. Making Reading Communicative [Текст] / Н. Ю. Голоднюк> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 2-9. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--читання Викладання англійської мови в школі--тексти для домашнього читання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- читання -- творчий підхід -- комунікації -- навички читання -- типи читання -- загальне читання -- кероване читання -- плавне читання -- тексти Анотація: Подано тексти з англійської мови для покращення якості читання та розвитку комунікативних здібностей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Гончарова, А. В. Рольові ігри на уроках англійської мови / А. В. Гончарова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 16/18. - С. 2-6.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): рольові ігри -- творчий підхід -- приклади ігор Анотація: У статті подано приклади рольових ігор, які можна використовувати на уроках англійської мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 81.43.21-90 Г 86
Гроза, Л. В. Впровадження рольової гри в навчання діалогічного мовлення [Текст] / Л. В. Гроза> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 2-11. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри Англійська мова--методика викладання--діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): рольові ігри -- діалогічне мовлення -- творчий підхід -- діалог-договір -- діалог-розпит -- діалогічна єдність -- засвоєння діалогічної єдності -- мікродіалоги -- оволодіння мікродіалогом -- складання діалогів -- власні діалоги Анотація: Подано вправи з англійської мови з використанням рольових ігор у вивченні діалогічного мовлення. Рольова гра формує в учнів здатність слухати й розуміти співрозмовника, бачити себе з позиції партнера по спілкуванню. Рольва гра виконує в процесі навчання діалогічного мовлення функцію, що орінтує учнів на спілкування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
|
|