Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (101)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
15(075.3)
М 26


    Марилов, Валентин Васильевич.
    Общая психопатология [Текст] : Учебное пособие для студ. вузов / В. В. Марилов. - М. : Академия, 2002. - 224 с. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 214-218. - ISBN 5-7695-0838-8 : 18.30 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--психопатологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Сприйняття--патологія

   Психологія--патопсихологія--порушення мислення

   Воля (психологія)--порушення

   Свідомість--порушення

   Самосвідомість--порушення

   Психологія--психопатологія--порушення мови

   Увага--порушення

   Сон--порушення

   Психопатологічні стани

   Психосоматози (патологія)

Кл.слова (ненормовані):
Психосоматозы -- Культуральные синдромы -- порушення мови (психол.)

Примірників всього: 12
фб (2), Ч.З.№2 (9), ав (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (9), ав (1)
Знайти схожі

2.
37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20
Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31
Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39
Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46
Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62
Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70
Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78
Кл.слова: студент, вчитель
Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83
Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92
Кл.слова: методика викладання
Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101
Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107
Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117
Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126
Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135
Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144
Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153
Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160
Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168
Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176
Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182
Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197
Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206
Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219
Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя

   Професійна освіта



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
34(075.3)
О-58


    Оніщенко, Ірина Григорівна.
    Основи етнодержавознавства [Текст] : Навчальний посібник для студ. вузів / І. Г. Оніщенко ; Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2004. - 168 с. - Бібліогр. в кінці лекцій. - ISBN 966-301-002-9 : 7.70 грн.
    Зміст:
Історія державотворчої думки в Україні . - С .17-37
Етнос. Нація. Держава. . - С .37-58
Теорія націоналізму . - С .58-74
Проблеми національно-державного будівництва . - С .74-91
Теорія етнонаціональної політики . - С .91-112
Національна свідомість та самосвідомість. Національна ідея. . - С .112-123
ДРНТІ
ББК 67.0я73 + 66.5я73
РУБ 34(075.3)

Кл.слова (ненормовані):
національні меншини


Дод.точки доступу:
Європейський університет
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1), фб (1)
Знайти схожі

4.
158.1
П 86


   
    Психологические основы педагогической практики студентов [Текст] : учебное пособие / Под ред. проф. А. С. Чернышева. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 144 с. - Л-ра: с. 127-132. - ISBN 5-93134-054-8 : 10.56 грн.
ДРНТІ
ББК 88.41
РУБ 158.1
Рубрики: Особистість школяра
   Інтереси

   Мотиви--навчальна діяльність

   Самосвідомість

   Інтелект

   Психологія колектива

   Педагогічне спілкування--конфлікти

   Проведення уроку--психологія

   Психологічна освіта школярів



Дод.точки доступу:
Чернышев, А. С. \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
156
О-73


   
    Особистість в психологічних дослідженнях [Текст] : Тексти / Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Упоряд. С. Д. Максименко, М. В. Папуча, За заг. ред. С. Д. Максименко . - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 197 с. - 8.00 грн., 14.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. - С .7
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. - С .8
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. - С .16
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. - С .20
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. - С .26
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. - С .29
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .33
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .37
Роджерс, К. Р. Личностный рост / В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. - С .44
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. - С .47
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. - С .51
Фрейд, З. Разделение психической личности / Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. - С .54
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. - С .54
Хорни, К. Тревожность / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. - С .56
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. - С .58
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. - С .59
Юнг, К. Г. Становление личности / Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. - С .62
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. - С .69
Анциферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. - С .70
Анцыферова, Л. И. Совладание / В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. - С .72
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. - С .80
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. - С .85
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. - С .87
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .89
Василюк, Ф. Е. Переживание / Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. - С .92
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .97
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .105
Лазурский, А. Ф. О составе личности / Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .109
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .110
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .114
Мясищев, В. Н. Отношения личности / С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .115
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .117
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .119
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .122
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .125
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .126
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .131
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. - С .144
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .149
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .152
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Т. М. Титаренко. - С .155
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Н. В. Чепелева. - С .159
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / Ю. М. Швалб. - С .169
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .173
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .178
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .184
Моделі структури особистості . - С .192
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія

   Психологічні дослідження--особистість



Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік) \упоряд.\; Папуча, Микола Васильович \упоряд.\; Достоевський, Федір Михайлович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 85
аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)
Свободны: аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)
Знайти схожі

6.
9(4Укр)
К 79


   Кремень, Василь Григорович

    Україна: проблеми самоорганізації [Текст] : в 2-х т. / В. Г. Кремень, Д. В. Табачник, В. М. Ткаченко. - К. : Промінь, 2003 - .
   Т. 2 : Десятиріччя суспільної трансформації. - 2003. - 464 с. - ISBN 966-8512-05-7 : 4.50 грн., 9.40 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(4Укр)
РУБ 9(4Укр)
Рубрики: Політична самосвідомість--становлення
   Конституція--УКРАЇНА

Кл.слова (ненормовані):
багатопартійність -- глобалізм -- доба "європеїзації" -- громадсько-політичне життя


Дод.точки доступу:
Табачник, Дмитро Володимирович; Ткаченко, Василь Миколайович
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

7.
371.011
В 64


    Вознюк, Ніна Миколаївна.
    Етико-педагогічні основи формування особистості [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / Н. М. Вознюк ; Міністерство освіти і науки України, Національний аграрний університет. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 196 с. - Бібліогр.: с. 183-193. - ISBN 966-8365-88-7 : 22.00 грн.
    Зміст:
Особистісь моральна: сутніст, специфіка, онтогенез . - С .13-36
Моральна самосвідомість: Специфіка, роль у становленні особистості . - С .47-79
Шляхи підвищення педагогом ефективності соціалізуючого впливу на становлення моральної особистості . - С .97-171
ДРНТІ
ББК 74.200.53я73
РУБ 371.011
Рубрики: Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
мораль особистості -- моральна самооцінка


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний аграрний університет
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

8.
1МИ.72(075.3)
М 74


    Мовчан, Віра Серафимівна.
    Етика [Текст] : навчальний посібник / В. С. Мовчан. - К. : Знання, 2007. - 483 с. - ISBN 966-346-239-6 : 42.00 грн.
    Зміст:
ВСТУП ДО ЕТИКИ . - С .15-44
ІСТОРІЯ ЕТИКИ . - С .45-210
Етичні вчення давніх цивілізацій Сходу
Давньогрецька та давньоримська етика
Етика доби середньовіччя та Відродження
Етика доби раціоналізму та просвітництва XVII - XVIII ст.
Етика класиків німецької філософії
Соціально-етичний радикалізм
Соціально-ентичний лібералізм ХІХ - ХХ ст.
ТЕОРІЯ ЕТИКИ. ОНТОЛОГІЯ МОРАЛІ . - С .211-324
Генеза моралі
Закономірності історичного розвитку моралі
Сутність, структура та функції моралі
Принципи моральнісного відношення. Альтруїзм-егоїзм. Колективізм-індивідуалізм
Принцип діалектичного зв’язку свободм і необхідності у феномені моральності . - С .299-324
ГНОСЕОЛОГІЯ МОРАЛІ . - С .325-368
Категорії етики
ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МОРАЛІ . - С .369-480
Екологічна етика
Професійна етика
Моральне спілкування як творчість
ДРНТІ
ББК 87.7я73
РУБ 1МИ.72(075.3)
Рубрики: Етика--історія
   Мораль (етика)

   Етика--категорії

   Дружба

   Любов

   Екологічне виховання

   Вчені--етика

   Спілкування моральне

   Етика--підручники та посібники для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
мораль і мистецтво -- мораль і релігія -- мораль і право -- сором -- честь -- гідність -- обов’язок -- справедливість -- самосвідомість -- совість -- етологія -- біоетика -- етика вченого -- лікарська етика -- юридична етика -- педагогічна етика -- свобора моралі -- фаталізм -- волюнтаризм -- свобода і безсмертя -- добро (етика) -- зло (етика) -- декабризм -- народництво -- марксизм -- ленінізм -- улітаризм -- позитивізм -- прагматизм -- феноменологізм -- екзистенціалізм -- фройдизм -- неофройдизм -- метаетика -- етика "всеєдності"

Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

9.
37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 12.05.2024
Кількість запитів 44378
Кількість відвідувачів 1279
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя