Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
801.12
І-19
б-ка Неділька Г. Я. / І-19-КСХ


    Іванисенко, В. П.
    Народження стилю: Творча індивідуальність у поезії [Текст] / В. П. Іванисенко. - К. : Наукова думка, 1964. - 293 с. - 0.63 крб.
ББК 83.002.2
РУБ 801.12


Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

2.
8И(4)
І-60


   
    Індивідуальність письменника і літературний процес: Нариси про письменників соціалістичних країн Європи [Текст] / АН УРСР, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка. - К. : Наукова думка, 1977. - 312 с. - Б. ц.
РУБ 8И(4)


Дод.точки доступу:
АН УРСР; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
37(075.33)
І-90


   
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : тексти для вивчення курсу / уклад.: Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - 9.00 грн., 9.00 грн., 10.00 грн., 09.00 грн.
    Зміст:
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .3
Платон. Протагор / Платон. - С .4
Платон. Закони / Платон. - С .6
Платон. Держава / Платон. - С .10
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .19
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .24
Рабле, Франсуа. Гаргантюа і Пантагрюель / Ф. Рабле. - С .31
Монтень, М. Досліди / М. Монтень. - С .40
Еразм, Роттердамський. Похвала Глупості / Роттердамський Еразм. - С .43
Мор, Т. Утопія / Т. Мор. - С .44
Кампанелла, Ф. Місто сонця / Ф. Кампанелла. - С .47
Коменський, Я. Велика дидактика / Я. Коменський. - С .51
Коменський, Я. Закони добре організованої школи / Я. Коменський. - С .85
Локк, Д. Думки про виховання / Д. Локк. - С .103
Беллерс, Д. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Д. Беллерс. - С .112
Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Ж.-Ж. Руссо. - С .116
Песталоцці, Й. Лінгард і Гертруда / Й. Песталоцці. - С .156
Песталоцці, Й. Лебедина пісня / Й. Песталоцці. - С .163
Дістервег, А. Посібник для освіти німецьких вчителів / А. Дістервег. - С .172
Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / Р. Оуен. - С .210
Пирогов, М. І. Питання життя / М. І. Пирогов. - С .214
Толстой, Я. Яснополянська школа / Я. Толстой. - С .222
Демолен, Е. "Нова школа" в Англії / Е. Демолен. - С .228
Фер’єр, А. Характеристика "Нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .231
Літц, Г. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Г. Літц. - С .234
Дьюї, Д. Моє педагогічне кредо / Д. Дьюї. - С .235
Кершенштейнер, Г. Суть трудової школи / Г. Кершенштейнер. - С .241
Кершенштейнер, Г. Мета громадянського виховання / Г. Кершенштейнер. - С .248
Кершенштейнер, Г. Завдання держави / Г. Кершенштейнер. - С .249
Кершенштейнер, Г. Ставлення вищих верств до робітничого класу / Г. Кершенштейнер. - С .250
Кершенштейнер, Г. Завдання народної школи / Г. Кершенштейнер. - С .251
Кершенштейнер, Г. Про додаткову школу / Г. Кершенштейнер. - С .252
Кершенштейнер, Г. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу / Г. Кершенштейнер. - С .253
Мейман, Е. Лекції з експериментальної педагогіки / Е. Мейман. - С .255
Лай, В. Школа дії / В. Лай. - С .258
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .261
Шарельман, Г. Основні настанови / Г. Шарельман. - С .271
Вінекен, Г. Про вільну шкільну общину / Г. Вінекен. - С .274
Кей, Е. Вік дитини / Е. Кей. - С .278
Наторп, П. Уривки з "Соціальної педагогіки" / П. Наторп. - С .279
Зейдель, Р. Гармонійна освіта як мета виховання / Р. Зейдель. - С .281
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна; Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 486
ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)
Свободны: ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)
Знайти схожі

4.


    Абульханова, Ксения Александровна.
    Соотношение индивидуальности и личности в свете субъектного подхода / К. А. Абульханова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 22-32. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Індивідуальність--психологія особистості
   Особистість--індивідуальність--психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт -- детермінація -- інтегруюча здатність -- саморегуляція -- інтеграція -- стратегія життя


Дод.точки доступу:
Абульханова-Славская, Ксения Александровна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Аніскіна, Н.
    Педагогічна підтримка обдарованості [Текст] / Н. Аніскіна // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N10(Аніскіна Н. Психологічна підтримка обдарованості). - С. 1-128
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: обдаровані діти
   індивідуальність

   Педагогічний колектив

   Розвиток здібностей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна підтримка -- ліцейна освіта -- комп’ютеризація навчання -- моніторинг предметний -- ліцейне самоврядування
Анотація: У посібнику окреслено проблеми, які виникають у взаємодії з обдарованими дітьми, розкрито досвід навчальних закладів, які успішно розв'язують ці проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Базылевич, Т. Ф.
    Линии преемственности комплексного и системного подхода в дифференциальной акмеологии [Текст] / Т. Ф. Базылевич // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2006. - N3. - С. 203-212
Рубрики: акмеологія
   індивідуальність

Анотація: Акмеология - наука для целого комплекса инновационных исследований взрослого человека


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

7.
74.104
Б 20


    Баластрік, Г.
    Творчий педагог – творчі діти / Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 51–55.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--творча індивідуальність
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- робота з педагогами ДНЗ -- інноваційні методи -- творчість -- авторська казка -- пізнавальна казка -- вихователі -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Про проект "Творчий вихователь" що стимулює педагогів до пошуку інноваційних способів розвитку особистості дошкільників та розкривати власні творчі здібності, який розроблено та реалізовано в ДНЗ – центрі розвитку дитини "Джерельце" міста Боярки, Київської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
88.37
Б 55


    Бех, Іван.
    Грані духовного зростання особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 1-6. . - ISSN 0131-5358
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--духовний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
змістова рефлексія -- самопізнання -- індивідуальність -- духовні цінності -- співчуття -- духовне зростання особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Бирюкевич, Е. А.
    Характер и личность в структуре индивидальности: выбор между согласием и разладом [Текст] / Е. А. Бирюкевич // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2006. - N4. - С. 3-15
Рубрики: індивідуальність
   Особистість



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.37
Б 73


    Богданова, Н. Г.
    Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- розвиток -- особистість -- індивідуальність -- естетичне ставлення
Анотація: У статті досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 25254
Кількість відвідувачів 1192
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя