Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуальність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
158.9
Л 55


    Либина, Алена.
    Энциклопедия житейской психологии [Текст] : энциклопедия / А. Либина . - М. : ЭКСМО-ПРЕСС, 2001. - 512 с. - (Психология для всех) (Пушкинская библиотека). - ISBN 5-04-006024-6 : 11.70 грн.
ДРНТІ
ББК 88.53
РУБ 158.9
Рубрики: Життя--психологія
   життєві установки

   Поведінка--захисна

   Я - теорія (психол.)

   Індивідуальність--психологія

   Макіяж--використання

   Любов--психологія

   Любовні поразки--психологія

   Жінка--психологія

   Чоловік--психологія

   Імідж

   Керівник--психологія

   Подарунок--вибір

Анотація: Энциклопедия житейской психологии написана для тех, кто хочет пресечь череду жизненных наудач, распутать клубок семейных неурядиц, разгадать тайну своих любовных поражений, в общем - заглянуть за кулисы собственной жизни.Изучив книгу, вы за короткий срок сможете развить у себя навыки самоанализа, что поможет вам найти верный путь к исполнению своих желаний, легко справляясь с любыми деловыми или житейскими проблемами, не теряя при этом своей яркой индивидуальности.

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
371(075.3)
О-72


   
    Освітні технології [Текст] : Навч.-метод. посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За ред. О. М. Пєхоти. - К. : А.С.К., 2001. - 255 с. - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-8291-22-0. - ISBN 966-539-304-9 : 6.00 грн.
    Зміст:
Технологічний підхід в освіті . - С .7
Особистісно орієнтована освіта і технології . - С .27
Вальдорфська педагогіка . - С .46
Технологія саморозвитку . - С .58
Технологія організації групової навчальної діяльності школярів . - С .70
Технології розвивального навчання . - С .91
Технології формування творчої особистості . - С .109
Технологія навчання як дослідження . - С .128
Проектна технологія . - С .148
Нові інформаційні технології навчання . - С .163
Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) . - С .181
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) . - С .197
Сугестивна технологія . - С .215
Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія . - С .228
Індивідуальність учителя і освітні технології . - С .238
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)


Дод.точки доступу:
Пєхота, Олена Миклаївна; Кіктенко, Алевтина Зосимівна; Любарська, Ольга Миколаївна; Нор, Катерина Федорівна; Олексюк, О. Є.; Ситченко, А. Л.; Тарасова, Л. В.; Тихонова, Т. В.
Примірників всього: 484
ав (4), фб (1), аб (449), Ч.З.№2 (30)
Свободны: ав (4), фб (1), аб (449), Ч.З.№2 (30)
Знайти схожі

3.
32
Л 55


   
    Лібералізм: Антологія [Текст] : научное издание / Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського ; Упоряд. О. Проценко, В. Лісовий. - К. : Смолоскип, 2002. - (Політичні ідеології). - ISBN 966-7332-74-8 : 70.00 грн.
    Зміст:
Мізес, Людвіг. Лібералізм у класичній традиції / Людвіг Мізес. - С .3-18
Гаєк, Фрідріх А. Принципи ліберального соціального порядку / Фрідріх А. Гаєк. - С .19-32
Боаз, Девід. Ключові поняття лібертаризму / Девід Боаз. - С .33-39
Зелцнік, Філіп. Основи комунітаристського лібералізму / Філіп Зелцнік. - С .40-48
Меннінг, Девід. Символічна форма лібералізму / Девід Меннінг. - С .49-63
Волдрон, Джеремі. Теоретичні засади лібералізму / Джеремі Волдрон. - С .64-83
Фріден, Майкл. Родина лібералізмів: морфологічний аналіз / Майкл Фріден. - С .84-106
Кекес, Джон. Засадничі цінності лібералізму / Джон Кекес. - С .107-128
Баркер, Родні. Майбутнє для лібералізму чи ліберальне майбутнє / Родні Баркер. - С .129-148
Бентам, Джеремі. Про принцип корисності / Джеремі Бентам. - С .149-150
Мілль, Джон С. Про індивідуальність як один з елементів добробуту / Джон С. Мілль. - С .151-164
Майноуг, Кеннет. Анатомія лібералізму / Кеннет Майноуг. - С .165-198
Гауз, Д. Індивідуальність: ліберальні теорії людини / Д. Гауз. - С .199-228
Рорті, Р. Постмодерністський буржуазний лібералізм / Р. Рорті. - С .229-234
Тейлор, Ч. Атомізм / Ч. Тейлор. - С .235-254
Сендел, М. Моральний суб’єкт: лібералізм і межі справедливості / М. Сендел. - С .255-339
Гутман, Е. Комунітаристська критика лібералізму / Е. Гутман. - С .340-351
Шпрагенс, Т. А. Реконструючи ліберальну теорію: розум і ліберальна культура / Т. А. Шпрагенс. - С .352-367
Тамір, Я. Ідея людини / Я. Тамір. - С .368-384
Кимліка, В. Цінність культурного членства / В. Кимліка. - С .385-398
Констан, Б. Про свободу древніх у її порівнянні зі свободою сучасних людей / Б. Констан. - С .411-423
Мілль, Д. С. Індивідуальна свобода і межі суверенності індивіда / Д. С. Мілль. - С .424-440
Грін, Т. Г. Про різні значення слова "свобода" у зв’язку з волею та моральним поступом людства / Т. Г. Грін. - С .441-457
Гобгауз, Л. Т. Апологія свободи / Л. Т. Гобгауз. - С .458-475
Мізес, Л. Капіталізм, ринок і свобода / Л. Мізес. - С .476-482
Фрідман, М. Взаємозв’язок між економічною і політичною свободою / М. Фрідман. - С .483-490
Гаєк, Ф. А. Цінність свободи / Ф. А. Гаєк. - С .491-530
Берлін, І. Два концепти свободи / І. Берлін. - С .531-567
Маккелем, Д. К. Негативна і позитивна свобода / Д. К. Маккелем. - С .568-582
Грей, Д. Про негативну і позитивну свободу / Д. Грей. - С .583-602
Тейлор, Ч. Що негаразд із негативною свободою / Ч. Тейлор. - С .603-620
Локк, Д. Цілі політичного суспільства та врядування / Д. Локк. - С .621-625
Сміт, А. Система природної свободи / А. Сміт. - С .626-630
Гумбольдт, В. Позитивна і негативна держава / В. Гумбольдт. - С .631-634
Мілль, Д. С. Про підстави та межі laisser-faire, або принципу невтручання / Д. С. Мілль. - С .634-652
Спенсер, Г. Прийдешнє рабство / Г. Спенсер. - С .653-655
Річі, Д. Дж. Принципи державного втручання / Д. Дж. Річі. - С .656-658
Грін, Т. Г. Ліберальне законодавство і свобода контракту / Т. Г. Грін. - С .659-674
Гобгауз, Л. Т. Держава та індивід / Л. Т. Гобгауз. - С .675-684
Гобсон, Д. А. Перспективи лібералізму / Д. А. Гобсон. - С .685-687
Фріден, М. Соціалізм у лібералізмі: дореалізації соціальної етики / М. Фріден. - С .688-723
Кейнс, Д. Кінець laissez-faire / Д. Кейнс. - С .724-738
Мізес, Л. Сутність laissez-faire / Л. Мізес. - С .739-741
Гаєк, Ф. А. Економічна політика і верховенство права / Ф. А. Гаєк. - С .742-752
Фрідман, М. Роль уряду у вільному суспільстві / М. Фрідман. - С .753-762
Гелстоун, В. Захист лібералізму / В. Гелстоун. - С .763-778
Роулз, Д. Справедливість як чесність: політична, а не метафізична / Д. Роулз. - С .779-801
Дворкін, Р. Ліберальна концепція рівності / Р. Дворкін. - С .802-823
Макінтайр, А. Справедливість як чеснота: зміна концепцій / А. Макінтайр. - С .859-868
Нозік, Р. Розподільна справедливість / Р. Нозік. - С .869-893
Кимліка, В. Ліберальний культуралізм: народження консенсусу? / В. Кимліка. - С .399-410
Кимліка, В. Ліберальна рівність / В. Кимліка. - С .824-858
Волцер, М. Складна рівність / М. Волцер. - С .894-918
Доннелі, Д. Права людини і західний лібералізм / Д. Доннелі. - С .919-935
Вінсент, Р. Д. Права людини і культурний релятивізм / Р. Д. Вінсент. - С .936-956
Белламі, Р. Ліберальні права, соціалістичні цілі та обов’язки громадянина / Р. Белламі. - С .957-973
Белламі, Р. Три моделі прав і громадянства / Р. Белламі. - С .974-996
Барендт, Е. Три теорії свободи слова / Е. Барендт. - С .997-1009
Скенлон, Т. Теорія свободи слова / Т. Скенлон. - С .1010-1025
Руджеро, Г. Лібералізм і демократія / Г. Руджеро. - С .1026-1032
Фукуяма, Ф. Всесвітня ліберальна революція / Ф. Фукуяма. - С .1033-1043
Доннелі, Д. Права людини, демократія і розвиток / Д. Доннелі. - С .1069-1086
ДРНТІ
ББК 66.050.12
РУБ 32
Рубрики: Політика--лібералізм
Кл.слова (ненормовані):
ліберальна антропологія


Дод.точки доступу:
Проценко, Олег (Інститут східноєвропейських досліджень НАН України) \упоряд.\; Лісовий, Василь (Інститут філософії НАН України) \упоряд.\; Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
156
Н 39


    Небылицын, Владимир Дмитриевич.
    Проблемы психологии индивидуальности [Текст] : избранные психологические труды / В. Д. Небылицын; Под ред. А. В. Брушлинского и Т. Н. Ушаковой ; Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный институт. - М. : Московский психолого-социальный институт ; Воронеж : "МОДЭК", 2000. - 688 с. - (Психологи Отечества). - ISBN 5-89502-068-2 (МПСИ). - ISBN 5-89395-123-9 ("МОДЭК") : 16.24 грн.
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Темперамент
   Нервова система--властивості

   Індивідуальність--психологія--проблеми



Дод.точки доступу:
Брушлинский, А. В. \ред.\; Ушакова, Т. Н. \ред.\; Небылицын, Владимир Дмитриевич \о нем\; Академия педагогических и социальных наук; Московский психолого-социальный институт
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
37(075.33)
І-90


   
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : тексти для вивчення курсу / уклад.: Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 288 с. - Бібліогр.: с. 284-285. - 9.00 грн., 9.00 грн., 10.00 грн., 09.00 грн.
    Зміст:
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .3
Платон. Протагор / Платон. - С .4
Платон. Закони / Платон. - С .6
Платон. Держава / Платон. - С .10
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .19
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .24
Рабле, Франсуа. Гаргантюа і Пантагрюель / Ф. Рабле. - С .31
Монтень, М. Досліди / М. Монтень. - С .40
Еразм, Роттердамський. Похвала Глупості / Роттердамський Еразм. - С .43
Мор, Т. Утопія / Т. Мор. - С .44
Кампанелла, Ф. Місто сонця / Ф. Кампанелла. - С .47
Коменський, Я. Велика дидактика / Я. Коменський. - С .51
Коменський, Я. Закони добре організованої школи / Я. Коменський. - С .85
Локк, Д. Думки про виховання / Д. Локк. - С .103
Беллерс, Д. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Д. Беллерс. - С .112
Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Ж.-Ж. Руссо. - С .116
Песталоцці, Й. Лінгард і Гертруда / Й. Песталоцці. - С .156
Песталоцці, Й. Лебедина пісня / Й. Песталоцці. - С .163
Дістервег, А. Посібник для освіти німецьких вчителів / А. Дістервег. - С .172
Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / Р. Оуен. - С .210
Пирогов, М. І. Питання життя / М. І. Пирогов. - С .214
Толстой, Я. Яснополянська школа / Я. Толстой. - С .222
Демолен, Е. "Нова школа" в Англії / Е. Демолен. - С .228
Фер’єр, А. Характеристика "Нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .231
Літц, Г. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Г. Літц. - С .234
Дьюї, Д. Моє педагогічне кредо / Д. Дьюї. - С .235
Кершенштейнер, Г. Суть трудової школи / Г. Кершенштейнер. - С .241
Кершенштейнер, Г. Мета громадянського виховання / Г. Кершенштейнер. - С .248
Кершенштейнер, Г. Завдання держави / Г. Кершенштейнер. - С .249
Кершенштейнер, Г. Ставлення вищих верств до робітничого класу / Г. Кершенштейнер. - С .250
Кершенштейнер, Г. Завдання народної школи / Г. Кершенштейнер. - С .251
Кершенштейнер, Г. Про додаткову школу / Г. Кершенштейнер. - С .252
Кершенштейнер, Г. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу / Г. Кершенштейнер. - С .253
Мейман, Е. Лекції з експериментальної педагогіки / Е. Мейман. - С .255
Лай, В. Школа дії / В. Лай. - С .258
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .261
Шарельман, Г. Основні настанови / Г. Шарельман. - С .271
Вінекен, Г. Про вільну шкільну общину / Г. Вінекен. - С .274
Кей, Е. Вік дитини / Е. Кей. - С .278
Наторп, П. Уривки з "Соціальної педагогіки" / П. Наторп. - С .279
Зейдель, Р. Гармонійна освіта як мета виховання / Р. Зейдель. - С .281
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна; Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Наталія Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 486
ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)
Свободны: ав (4), фб (1), аб (457), Ч.З.№2 (24)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

7.
158.9(075.3)
П 17


    Папуча, Микола Васильович.
    Психологія ранньої юності [Текст] : Навчально-методичний посібник / М. В. Папуча ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 137 с. - Літер.: с.172-174. - 4.00 грн., 4.10 грн. грн.
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Рання юність--психологія
   Самопізнання

   Індивідуальність--становлення

   Аномальна поведінка--види

   Адиктивна поведінка

   Депресія--причини



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 143
аб (115), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1)
Свободны: аб (115), Ч.З.№2 (25), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

8.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

9.
371(075.3)
О-72


   
    Освітні технології [Текст] : навчально-методичний посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О. М. Пєхоти. - К. : А.С.К., 2002. - 255 с. - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-539-304-9 : 9.00 грн.
    Зміст:
Технологічний підхід в освіті . - С .7
Особистісно орієнтована освіта і технології . - С .27
Вальдорфська педагогіка . - С .46
Технологія саморозвитку . - С .58
Технологія організації групової навчальної діяльності школярів . - С .70
Технології розвивального навчання . - С .91
Технології формування творчої особистості . - С .109
Технологія навчання як дослідження . - С .128
Проектна технологія . - С .148
Нові інформаційні технології навчання . - С .163
Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) . - С .181
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) . - С .197
Сугестивна технологія . - С .215
Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія . - С .228
Індивідуальність учителя і освітні технології . - С .238
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202
РУБ 371(075.3)


Дод.точки доступу:
Пєхота, Олена Миклаївна; Кіктенко, Алевтина Зосимівна; Любарська, Ольга Миколаївна; Нор, Катерина Федорівна; Олексюк, О. Є.; Ситченко, А. Л.; Тарасова, Л. В.; Тихонова, Т. В.
Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)
Знайти схожі

10.
37(09)(4Укр)1
Р88


    Русова, Софія Федорівна.
    Вибрані педагогічні твори [Текст] : У 4 кн. Кн. 3 / С. Ф. Русова; За заг. ред. Є. І. Коваленко, Упоряд., прим. Є. І. Коваленко, О. М. Таран. - Чернігів : Деснянська правда, 2008. - 240 с. - Бібліогр.: с. 233-237. - ISBN 978-966-502-443-9. - ISBN 966-06-0034-8 : 15.60 грн.
    Зміст:
Теорія педагогіки на основі психології
Позашкільна освіта та шляхи її проведення
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр),218
РУБ 37(09)(4Укр)1
Рубрики: Дитина--розвиток
   інстинкти

   Естетичне виховання підлітків

   Розум

   пам’ять

   емоції

   моральне виховання

   Воля

   характер

   Позашкільна освіта--порівняльний аналіз

   позакласна освіта--форми

   вечіня школа

   позашкільна освіта--організація

   Народні доми

   Європа--освіта--позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність учителя


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Таран, О. М. \упоряд.\
Примірників всього: 60
фб (1), ав (2), аб (47), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (47), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 2236
Кількість відвідувачів 591
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя