Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 81.43.21 Ш 96
Шурма, Світлана. Індивідуалізація навчання лексичного матеріалу студентів-перекладачів на заняттях із практичного курсу англійської мови / С. Шурма> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21 Рубрики: Англійська мова--студенти-перекладачі--вищі навчальні заклади Індивідуалізація навчання студенти ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- індивідуалізація навчання -- студенти -- студенти-перекладачі -- вищі навчальні заклади -- лексика -- проектна робота -- лексична одиниця -- мовленнєві навички -- мовленнєві вміння Анотація: Метою статті є визначення прийомів та методів індивідуалізації навчання англомовного лексичного матеріалу студентів внз.
Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 67.0р10 М 14
Майорський, В’ячеслав. Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект [Текст] / В. Майорський> // Історія в рідній школі. - 2016. - N 9. - С. 31-34.
ББК 67.0р10 Рубрики: Викладання правознавства в школі--профільне навчання Викладання суспільствознавства в школі--профільне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання -- правовий профіль
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.2 К 56
Ковальчук, В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127
ББК 74.2 Рубрики: навчання кооперативне мислення критичне Кл.слова (ненормовані): метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.04(4Укр) Т 78
Труневич, Г. О. Використання мультимедійного підручника [Текст] / Г. О. Труневич> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 2-6.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Інформаційні технології навчання навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- індивідуалізація навчання -- творча діяльність учня -- мультимедійний підручник
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.03(4УКР) Б 48
Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) [Текст] / Л. Березівська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 44-53.
ББК 74.03(4УКР) Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. освітня політика в Україні Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): зміст шкільної освіти в Україні -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 С 11
Сібільова, А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі Початкова школа--навчання--диференційоване навчання Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Дод.точки доступу: Зданевич, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.018.058:001.895](477) В 31
Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".
Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 24р10 П 44
Подобєд, М. Б. Неуспішність учнів і шляхи її подолання [Текст] / М. Б. Подобєд> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-4
ББК 24р10 Рубрики: Неуспішність в навчанні Кл.слова (ненормовані): подолання неуспішності учнів -- відставання -- індивідуалізація навчання -- педагогічна підтримка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202 Ц 61
Цимбалару, А. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу [Текст] / А. Цимбалару> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 12-17.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання -- навчальна взаємодія -- образне мислення -- інтроверти -- екстраверти -- стилі навчальної діяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Олексій, Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр. історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|